Jeff Hurd

جف هرد مدیر محصول مستقر در شیکاگو است. او از سال 2014 نویسنده دوره های خلاقانه برای Pluralsight و Digital Tutor است ، جایی که او بر یادگیری مبتنی بر سناریو تأکید می کند. نمونه کارهای وی شامل کارهایی برای: Stouffers ، Groupon ، Radio Flyer ، Porsche ، Howl at the Moon ، Four Loko و State Farm است.
دوره های این مدرس:

آموزش After Effects CC بر مبانی

After Effects CC Building on the Fundamentals

بسیاری از ویژگی ها و پنل ها در داخل افتر افکت وجود دارد که درک کامل آن دشوار است. در این دوره شما به درک ویژگی ها می رسید ، نکات و نکاتی را یاد می گیرید و آماده ایجاد انیمیشن خود هستید.


آموزش اصول اولیه در فاینال کات پرو ایکس

Learning the Fundamentals in Final Cut Pro X

در طول این آموزش، ما آخرین گردش کار، تکنیک ها و ویژگی ها و همچنین یک نمای کلی از همه چیز در Final Cut Pro X 10.1 و نسخه های جدیدتر را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Final Cut Pro X 10.1.


آموزش After Effects CC Color Grading

After Effects CC Color Grading

درجه بندی رنگ برای هر پروژه ویدیویی حرفه ای کاملاً ضروری است. این دوره به شما می آموزد که ابتدا با استفاده از دامنه ها و جلوه های لومتری در After Effects و همچنین Premiere ، رنگ را درست کنید. سپس با افزودن درجه رنگ خود ، حالت یا احساسات خود را تنظیم کنید.


آموزش After Effects CC Motion Tracking

After Effects CC Motion Tracking

After Effects CC نرم افزار انیمیشن و آهنگ سازی در صنعت است که توسط هنرمندان حرفه ای جلوه های بصری مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه از ردیاب های مختلف حرکتی داخلی برای افزودن گرافیک حرکتی و اشیا objects سه بعدی در هر صحنه استفاده کنید.


آموزش شروع افترافکت CC

Beginning After Effects CC

با تکمیل انیمیشن های واقعی و دنبال کردن یک قوس داستانی سرگرم کننده، افترافکت را به روش صحیح بیاموزید. این دوره شما را آماده می کند تا ویدیوی تبلیغاتی متحرک خود را برای وب سایت ها، نمایشگاه های تجاری یا موارد اضافه شده به پاورپوینت بسازید.


آموزش ارائه پایه های محصول

Delivering Product Foundations

در این دوره آموزشی، بررسی مبانی ارائه و تکامل محصول، مراحل اساسی را که باید برای ارائه محصولی مطابق با بازار محصول انجام دهید، یاد خواهید گرفت.


آموزش After Effects CC Paint Tools

After Effects CC Paint Tools

ابزارهای رنگ آمیزی داخل افتر افکت شامل ابزارهای Brush ، Clone Stamp و Eraser است. هر یک از این ابزارها در نوع خود قدرتمند هستند اما در صورت ترکیب می توانند انیمیشن های بسیار پیشرفته ای را به دست آورند. نرم افزار مورد نیاز: افتر افکت.


آموزش مدیریت محصول: شناخت کسب و کار

Product Management: Understanding the Business

این دوره به شما درک درستی از مفاهیم کسب و کار می دهد که به شما کمک می کند تا استراتژی محصول، کشف، طراحی و توسعه را در حین حمایت از یک کسب و کار رو به رشد هدایت کنید.


آموزش بررسی بنیادهای تجاری محصول

Exploring Product Business Foundations

این دوره به شما مبانی استراتژی تجارت و نحوه سازماندهی تیم محصول برای به حداکثر رساندن ارتباط و همکاری در هر سازمان تجاری را آموزش می دهد.


آموزش دسترسی به UX

UX Accessibility

شما به دلیل مشکلات طراحی و دسترسی کاربران را از دست می دهید. این دوره به شما یاد می دهد که محصولات دیجیتالی قابل دسترس برای همه طراحی کنید.


آموزش After Effects CC Animation with Shape Layers

After Effects CC Animating with Shape Layers

این دوره با ایجاد یک پروژه گرافیک متحرک که کاملاً از لایه های شکل ساخته شده است ، به شما آموزش می دهد تا انواع مختلف اشیا shape شکل را ایجاد و متحرک سازد. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC.


آموزش کاوش در تجربه های تکراری محصول

Exploring Iterating Product Experiences

یکی از چالش برانگیزترین و پاداش آورترین کارهایی که یک عضو محصول می تواند انجام دهد ، انتخاب ویژگی یا حماسه بعدی برای افزودن به محصول موجود است. در این دوره با بایدها و نبایدهای تکرار محصول موجود خود آشنا خواهید شد.


آموزش تست کاربر UX

UX User Testing

بیاموزید که از تحقیق تجربه کاربر برای تأثیرگذاری در تصمیمات طراحی خود استفاده کنید.


آموزش افترافکت CC ایجاد اولین انیمیشن شما

After Effects CC Creating Your First Animation

After Effects در نگاه اول طاقت فرسا به نظر می رسد ، اما هیچ راهی بهتر از انجام کار برای یادگیری وجود ندارد. اگر از مبتدیان افترافکت هستید ، پس از تماشای این دوره ، برای دوره های متوسط و فراتر از آن آماده خواهید شد. نرم افزار مورد نیاز: پس از ...