Boris Hristov

نویسنده، مدرس، موسس
بوریس هریستوف بنیانگذار 356labs است، یک آژانس بوتیک که منحصراً بر ارائه های موثر متمرکز شده است.

بوریس و تیمش برای برندهایی مانند Uber، Mastercard، Pernod Ricard، Deloitte، Bosch و بسیاری دیگر به عنوان آژانس ارائه آنها کار می کنند و به تیم های خود آموزش می دهند تا مجریان بهتری شوند و رویدادهای مجازی و ترکیبی خود را سازماندهی و اجرا کنند. او در بیش از 30 کشور در سراسر جهان ارائه‌های با رتبه برتر ارائه کرده است و سه بار در Ignite، کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات که توسط مایکروسافت میزبانی می‌شود، سخنرانی کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش حسابرسی سرور SQL با مدیریت مبتنی بر سیاست

Auditing SQL Server With Policy-Based Management

ممیزی SQL Server یکی از وظایف اصلی است که هر DBA باید از آن مراقبت کند و مدیریت مبتنی بر خط مشی در اینجاست که به شما در سهولت انجام آن کمک می کند.


آموزش ضروری رویدادهای مجازی

Virtual Events Essential Training

نکات ضروری برنامه ریزی و اجرای رویدادهای مجازی موفق را بیاموزید.


آموزش مقدمه ای بر طراحی ارائه

Introduction to Presentation Design

طراحی ارائه همیشه مهم بوده است. ده اصلی که در این دوره یاد خواهید گرفت به شما کمک می کند تا در ارائه خود به سطح بعدی بروید و تجربیات بهتری را برای شرکت کنندگان و مخاطبان خود ارائه دهید.


آموزش مقدمه ای بر طراحی ارائه

Introduction to Presentation Design

آیا شما یک طراح نیستید ، اما می خواهید بدانید که چگونه اسلایدهای خیره کننده ایجاد کنید که به شما کمک کند پیام خود را به طور م effectivelyثر برقرار کنید و از رقابت جدا شوید؟ این دوره به شما مراحل گام به گام نحوه تحقق بخشیدن به آن را آموزش می دهد!


آموزش مدیریت زمان در جهانی از وقفه ها

Time Management in a World of Interruptions

آیا 24 ساعت در روز برای شما کافی نیست؟ در صورت پاسخ "بله" به این س thisال ، این دوره برای شما مناسب است زیرا به شما کمک می کند مثمر ثمر باشید و هم در زندگی شخصی و هم در کار شغلی خود به موفقیت بیشتری دست یابید.