Cristian Pascariu

کریستیان در حسابرسی و اجرای توانایی های infosec برای بالا بردن وضعیت امنیتی شرکت کرد. وی تلاش های رمزگذاری را برای استخراج شاخص های سازش مدیریت کرد و قوانینی را در زمینه دفاع در برابر تهدیدهای جدید بوجود آورد. وی همچنین ابزارها و اسکریپت هایی را برای غلبه بر شکاف های امنیتی در شبکه شرکت ایجاد کرده است. کریستیان برای افزایش کارایی تریاژ و مقابله با تهدیدهای جدید ، از تحلیلگران L1 و L2 استفاده کرده است. وی دارای تجربه در زمینه Security Application است و منبع کد ممیزی عناوین بازی AAA را در سیستم عامل های موبایل و رایانه شخصی ارائه داده است. کریستیان بر اساس مشکلات متداول SDLC و بهترین روش های صنعت ، آموزش رمزگذاری امن را به تیم های توسعه دهنده ارائه داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Advanced Malware Analysis: باج افزار

Advanced Malware Analysis: Ransomware

حملات Ransomware همچنان تهدیدی رو به رشد برای امنیت و موفقیت افراد و شرکت ها است. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه خود و شرکت خود را در برابر حملات Ransomware شناسایی ، تجزیه و تحلیل و محافظت کنید.


آموزش اینترنت اشیا Security (اینترنت اشیا) امنیت: تصویر بزرگ

Internet of Things (IoT) Security: The Big Picture

میزان قابل توجهی از تهدیدهایی که راه حل های اینترنت اشیا با آن روبرو هستند ، افزایش چشمگیری دارد. این دوره خطرات اساسی رایج در فضای اینترنت اشیا و همچنین مهارت ها و فنون ارزیابی و کاهش آنها را به شما آموزش می دهد.


آموزش فیلتر با Dnscat2

Exfiltration with Dnscat2

حفظ دسترسی به یک شبکه هدفمند به چندین کانال C2 نیاز دارد. در این دوره ، شما با استفاده از dnscat ، لایه برداری داده ها را یاد خواهید گرفت.


آموزش شناسایی و تجزیه و تحلیل بدافزار با پایتون

Malware Detection and Analysis with Python

تریاژ و طبقه بندی بدافزار می تواند زمان بر باشد. این دوره به شما تجزیه و تحلیل خودکار بدافزار با پایتون را آموزش می دهد.


آموزش وقایع امنیتی: خط مقدماتی آماری با یکپارچه سازی داده های SIEM

Security Event Triage: Statistical Baselining with SIEM Data Integration

تجزیه و تحلیل ورود به سیستم در مجموعه های بزرگ داده مقیاس خوبی ندارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه تجزیه و تحلیل داده ها و مبانی اساسی مجموعه داده های بزرگ را برای شناسایی و رفع تهدیدها به طور موثر انجام دهید.


آموزش تست قلم شبکه با پایتون

Network Pen Testing with Python

ارزیابی کامل یک محیط مستلزم شبیه سازی حجم بالایی از تکنیک های تهاجمی در یک بازه زمانی ثابت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تست نفوذ را با پایتون خودکار کنید.


آموزش تکنیک های مولد هوش مصنوعی برای دفاع سایبری

Generative AI Techniques for Cyber Defense

هوش مصنوعی مولد بخش‌های مختلف صنعت از جمله سایبر را در اختیار گرفته است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از هوش مصنوعی مولد برای بهبود قابلیت های دفاعی استفاده کنید.


آموزش سرخ شدن بنفش: تصویر بزرگ

Purple Teaming: The Big Picture

تیم بنفش در درجه اول بر افزایش همکاری بین تیم های قرمز و آبی متمرکز است و مدافعان را قادر می سازد درک بهتری از تکنیک ها ، تاکتیک ها و رویه های دشمن داشته باشند.


آموزش تست نفوذ اپلیکیشن وب: تست منطق کسب و کار

Web Application Penetration Testing: Business Logic Testing

نقص‌های منطق کسب‌وکار مختص زمینه هستند و کشف آن برای ابزارهای خودکار بسیار دشوار است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه آسیب پذیری های منطق کسب و کار را شناسایی کرده و از آنها بهره برداری کنید.


آموزش شروع به تجزیه و تحلیل عفونت های مخرب

Getting Started Analyzing Malware Infections

عفونت های مخرب با سرعت نگران کننده ای در حال رشد هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه با خیال راحت پیوندهای مخرب ، اسناد آلوده و بایگانی های مخرب را با تمرکز بر جمع آوری شاخص های سازش تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش تجزیه و تحلیل فایل لاگ با پایتون

Log File Analysis with Python

تجزیه و تحلیل لاگ دستی می تواند به یک کار وقت گیر تبدیل شود. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تجزیه و تحلیل فایل لاگ را با پایتون به صورت خودکار انجام دهید.


آموزش تریاژ رویداد امنیتی: تجزیه و تحلیل فرآیند و فایل های سیستم زنده

Security Event Triage: Analyzing Live System Process and Files

تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی سنتی در نقاط پایانی با تکنیک های حمله مدرن پیشی گرفته است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با انجام تجزیه و تحلیل سیستمی زنده روی فرآیندها و فایل ها، فعالیت های مخرب را به طور موثر شناسایی و بررسی کنید.


آموزش شکار تهدید با یارا

Threat Hunting with Yara

با تبدیل شدن نبرد به تهدیدات سایبری که به نبردی سخت برای قابلیت های امنیتی فعلی تبدیل می شود ، Threat Hunting با Yara مهارت های شما را در شناسایی و دفاع در برابر تهدیدات مدرن ارتقا می دهد.


آموزش هوش تهدید: تصویر بزرگ

Threat Intelligence: The Big Picture

این دوره مبانی خوبی برای اطلاعات تهدیدات سایبری فراهم می کند. شما می آموزید که چگونه از هوش برای درک رفتار دشمن استفاده کنید و از شاخص های سازش برای شناسایی و متوقف کردن بدافزار استفاده کنید.