Jean Francois Landry

ژان فرانسوا در 15 سال گذشته در زمینه فناوری اطلاعات کار کرده و در حال تبادل نقش بوده است. از مدیر سیستم گرفته تا تدریس دوره های رسمی برنامه درسی مایکروسافت به عنوان MCT (مربی مجوز مایکروسافت) و همچنین یک مشاور که راه حل هایی برای پروژه های چالش برانگیز فناوری اطلاعات ارائه می دهد. ژان فرانسوا همچنین در دنیای لینوکس ، Citrix ، Hyper-V ، VMware ، Azure و AWS با چالش های IT روبرو شد. برخی از گواهینامه ها: Microsoft Certified Professional Microsoft® Certified IT Professional: Microsoft® Certified Solutions Associate Microsoft® Certified Technology Specialist
دوره های این مدرس:

آموزش بارگیری SSL را برای Citrix ADC پیاده سازی کنید

Implement SSL Offload for Citrix ADC

در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه Citrix ADC می تواند از قدرت SSL برای انتقال ایمن برنامه ها به مخاطبان خود با استفاده از ویژگی SSL offload استفاده کند.


آموزش مدیریت سرور: بازیابی امنیت و بلایا

Server Management: Security and Disaster Recovery

به عنوان یک حرفه ای IT که با امنیت سرور برخورد می کند ، باید کنترل های دسترسی و همچنین انعطاف پذیری سرور را مدیریت کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه مدیریت سرور را با تمرکز بر امنیت و بازیابی فاجعه با موفقیت انجام دهید.


آموزش مفاهیم مدیریت Windows Server: Active Directory

Windows Server Administration Concepts: Active Directory

شما بعنوان یک متخصص IT ، در برخی مواقع با Active Directory کار کرده اید. این دوره به شما مفاهیم مدیریت Active Directory در Windows Server 2019 را آموزش می دهد.


آموزش مدیریت Docker Container در AWS با رابط کاربری گرافیکی

Managing Docker Container on AWS with the GUI

ظروف داکر این روزها بیشتر در بحث های فناوری اطلاعات حضور دارند. در این دوره ، شما با اصول ظروف Docker در AWS آشنا می شوید. آزمایشگاه های عملی به شما می آموزند که چگونه با راه اندازی اولین ظرف Docker به راحتی شروع کنید.


آموزش طراحی برای دسترسی بالا در Microsoft Azure

Designing for High Availability on Microsoft Azure

با توجه به اینکه پلت فرم Azure Cloud همیشه در حال گسترش است ، جای سوال نیست که چرا بسیاری از سازمانها علاقه مندند محیط خود را به Azure گسترش دهند. این دوره نحوه تهیه برنامه های بسیار در دسترس با استفاده از خدمات Azure Cloud را توضیح می دهد.


آموزش پیاده سازی راه حلهای ذخیره سازی Windows Server 2019

Implementing Windows Server 2019 Storage Solutions

شما به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات که با ویندوز سرور 2019 کار می کنید ، باید در یک زمان یا مکان دیگر با ذخیره سازی کنار بیایید. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه با موفقیت راه حل های ذخیره سازی Windows Server 2019 را پیاده سازی کنید.


آموزش اختصاص خط مشی های مبتنی بر هویت برای کاربران ، نقش ها و گروه ها در AWS

Assigning Identity-based Policies for Users, Roles, and Groups on AWS

امنیت فناوری اطلاعات چالش های مهمی را برای هر شرکتی به وجود می آورد ، حتی امروزه با محبوبیت بیشتر و بیشتر راه حل های مبتنی بر ابر ، امروزه بیشتر می شود. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه IAM می تواند به شما کمک کند تا از این چالش ها استفاده کنید.


آموزش هویت و امنیت Microsoft Azure برای مدیران: تصویر بزرگ

Microsoft Azure Identity and Security for Administrators: The Big Picture

هر راه حل ابری نیازمند امنیت قوی و مدیریت هویت است و Azure نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دوره شما را با رویکرد Microsoft Azure در مسیر هویت و امنیت آشنا می کند.