Jared Rhodes

جارد رودز حدود 10 سال است که در زمینه فناوری کار می کند. هنگامی که تحصیلات خود را آغاز کرد ، هیچ یک از جنبه های توسعه نرم افزار را در نظر نگرفت. برای رشته خود ، وی فیزیک خواند. پس از فارغ التحصیلی ، بازار کار فکر کرد که مهارت های او بیش از فیزیک به سمت توسعه نرم افزار است. حرفه وی از یک نصاب برق خورشیدی آغاز شد. این روش مانند بیشتر مشاغل ، رفع صفحات وب و مشاغل دسته ای بود. پس از آن ، وی برای مدت یک سال به بیمه پرداخت و با نوشتن یک موتور رتبه بندی ، نرخ بیمه را داد. بعد ، او 6 سال به مشاوره مشغول شد و از طریق تلفن همراه ، وب ، خدمات ، فضای ابری ، داخلی ، خارج از کشور ، فروش و غیره به مشاوره پرداخت. اکنون او می تواند به طور مستقل در مورد پروژه ها مشورت کند و برای Pluralsight فیلم بسازد!
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: گفتار با متن SDK

Microsoft Azure Cognitive Services: Speech to Text SDK

این دوره به شما نحوه ایجاد برنامه های کاربردی با استفاده از خدمات شناختی: گفتار به متن را آموزش می دهد. با استفاده از آن ، برنامه های شما با یک رابط کاربری طبیعی در دسترس تر و آسان تر هستند.


آموزش ایجاد چیدمان های Responsive در Xamarin.Forms

Creating Responsive Layouts in Xamarin.Forms

توسعه برنامه مدرن به معنای ایجاد برنامه های کاربردی برای انبوهی از دستگاه های مختلف است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه با Xamarin.Forms طرح بندی پاسخگو برای آن دستگاه ها ایجاد کنید.


آموزش طراحی Edge Edge در Microsoft Azure

Designing an Intelligent Edge in Microsoft Azure

این دوره توسعه دهندگان نرم افزار را هدف قرار می دهد که به دنبال ادغام راه حل های AI در سناریوهای لبه اعم از مرکز داده لبه به پایین تا میکروکنترلرهای امن هستند. این دوره نحوه طراحی راه حل ها را با استفاده از Microsoft Azure به نمایش می گذارد.


آموزش منبع داده در Microsoft Azure

Sourcing Data in Microsoft Azure

این دوره توسعه دهندگان نرم افزار را هدف قرار می دهد تا به دنبال منبع داده از داخل و خارج ابر باشند. این محتوا همچنین روش ها و ابزارهای موجود با استفاده از Microsoft Azure را به نمایش می گذارد.


آموزش تمیز کردن و آماده سازی داده ها در Microsoft Azure

Cleaning and Preparing Data in Microsoft Azure

این دوره توسعه دهندگان نرم افزار و دانشمندان داده را هدف قرار می دهد تا به دنبال درک مراحل اولیه در راه حل یادگیری ماشین باشند. این محتوا روش ها و ابزارهای موجود با استفاده از Microsoft Azure را به نمایش می گذارد.


آموزش شناسایی محصولات، خدمات و فناوری های موجود در حال استفاده برای Microsoft Azure

Identifying Existing Products, Services, and Technologies in Use for Microsoft Azure

Microsoft Azure می‌تواند تقریباً هر برنامه‌ای را میزبانی کند، اما درک نحوه استفاده از آن با گردش‌های کاری موجود ضروری است. در این دوره آموزشی، نحوه ادغام گردش کار، فناوری ها و فرآیندهای موجود با Microsoft Azure را خواهید آموخت.


آموزش پیمایش در Xamarin.Forms Applications

Navigation in Xamarin.Forms Applications

یک اپلیکیشن موبایل عالی ، برنامه ای است که به راحتی می توانید از طریق آن پیمایش کنید. این دوره به شما نحوه ایجاد برنامه های Xamarin.Forms با ناوبری را قادر می سازد تا استفاده از آنها را آسان کند.


آموزش معماری Xamarin.Forms برنامه ها برای استفاده مجدد از کد

Architecting Xamarin.Forms Applications for Code Reuse

یک برنامه کاملاً معماری شده برای تغییر الزامات تجاری انعطاف پذیر است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه Xamarin را معماری کنید. فرم ها را به گونه ای شکل می دهد که الگوهای قابل استفاده مجدد را ارتقا می دهد.


آموزش ساخت اولین پروژه علوم داده خود در Microsoft Azure

Building Your First Data Science Project in Microsoft Azure

این دوره توسعه دهندگان نرم افزار را هدف قرار می دهد تا به دنبال ایجاد راه حل های علم داده باشند که می تواند از قدرت ابر استفاده کند. این محتوا همچنین چگونگی ایجاد این راه حل ها را با استفاده از Microsoft Azure نشان می دهد.


آموزش گسترش Xamarin.Forms

Extending Xamarin.Forms

افشای ویژگی های رابط کاربری خاص پلت فرم ، داشتن ویژگی های بومی مشترک کلیدی است. این دوره به شما آموزش می دهد Xamarin.Forms را گسترش دهید تا این ویژگی بومی را نشان دهد.


آموزش در حال توسعه Microsoft Azure Intelligent Edge Solutions

Developing Microsoft Azure Intelligent Edge Solutions

این دوره توسعه دهندگان نرم افزاری را هدف قرار می دهد که به دنبال ایجاد راه حل های پیشرفته ای هستند که بتواند داده ها را پردازش کند و تصمیمات هوشمندانه بگیرد. این دوره نحوه توسعه این راه حل ها را با استفاده از Microsoft Azure نشان می دهد.


آموزش استقرار و مدیریت مدل ها در Microsoft Azure

Deploying and Managing Models in Microsoft Azure

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه پزشکان علوم داده می توانند از ابزارهایی برای مدیریت مدل هایی که ایجاد می کنند ، استفاده کنند. همچنین می توانید این ابزارها را در Microsoft Azure به نمایش بگذارید.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Text to Speech API

Microsoft Azure Cognitive Services: Text to Speech API

در این دوره ، شما دانش بنیادی API متن به گفتار را کسب خواهید کرد که به شما کمک می کند با درک کلی خود از مجموعه خدمات شناختی مایکروسافت جلو بروید.