Harit Himanshu

Harit Himanshu یک حرفه ای نرم افزار با بیش از یک دهه تجربه در ساخت و حمل محصولات در شرکت های از اندازه های کوچک تا بزرگ است. وی در حوزه های مختلفی مانند تبلیغات ، CleanTech ، Security و FinTech همکاری کرده است. او علاقه زیادی به نوشتن کد قابل آزمایش و تمیز دارد و تنبلی را هنگام کدگذاری ترجیح می دهد. در اوقات فراغت ، او در حال دستکاری فن آوری های جدید ، یادگیری حوزه های جدید تجاری ، کتاب خواندن ، آشپزی ، آواز خواندن و سرمایه گذاری وقت خود با همسرش در پیاده روی های طولانی است.
دوره های این مدرس:

آموزش کلاس ها و اشیاء Scala 2

Scala 2 Classes and Objects

هنگامی که یاد گرفتید چندین مفهوم را با هم بکار ببرید، می توانید درک خود را از اسکالا ارتقا دهید. این دوره به شما نحوه کار با کلاس‌ها، وراثت، ویژگی‌ها، کلاس‌های موردی و بسته‌بندی کد خود را در میان موضوعات دیگر آموزش می‌دهد.


آموزش Scala Build Tool: شروع کار

Scala Build Tool: Getting Started

کار با یک ابزار ساخت پایدار و قابل اعتماد برای ایجاد پروژه در Scala برای بهره وری توسعه دهنده بسیار مهم است. sbt به عنوان ابزاری برای ساخت ، که می تواند تقریباً نیازهای هر پروژه را برآورده کند ، ویژگی های متنوعی و قابل توسعه را ارائه می دهد.


آموزش OpenAI Embeddings API

OpenAI Embeddings API

سفری را آغاز کنید تا مدل‌های بازیابی خود را با OpenAI Embeddings API شارژ کنید. این دوره شامل تکنیک‌های پیشرفته برای تولید و پیاده‌سازی تعبیه‌های سفارشی در پایگاه‌داده سمت کلاینت است که از یک راه‌حل مقیاس‌پذیر و کارآمد اطمینان می‌دهد.


آموزش Scala: تصویر بزرگ

Scala: The Big Picture

Scala یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی کاربردی است که با JVM اجرا می شود. این دوره اصول برنامه نویسی کاربردی را با استفاده از Scala ، خواندن و نوشتن کد Scala ، مدیریت خطا ، کلاس ها و همزمانی پوشش می دهد.


آموزش Scala 2 Fundamentals

Scala 2 Fundamentals

اسکالا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی کاربردی است که بر روی JVM اجرا می شود. این دوره شما را با مفاهیم Scala مانند برنامه نویسی شی گرا، بسته شدن، ایجاد ساختارهای کنترلی، ویژگی ها و iImplicits آشنا می کند.


آموزش تست واحد در مقیاس

Unit Testing in Scala

ScalaTest یک انتخاب شناخته شده برای آزمایش پروژه های Scala است. برای ارائه شواهدی مبنی بر عملکرد پروژه مطابق انتظار ، آزمایشاتی را بنویسید. این آزمون ها همچنین به عنوان ابزاری ارتباطی و یادگیری برای سایر توسعه دهندگان و ذینفعان سازمان شما محسوب می شوند.


آموزش Scala Language: تصویر بزرگ

Scala Language: The Big Picture

این دوره به شما در مورد زبان Scala آموزش می دهد. با اکوسیستم ، جزئیات زبان آشنا خواهید شد و نحوه کار با زبان را در چند مرحله ساده خواهید دید.


آموزش Scala Language: شروع کار

Scala Language: Getting Started

برنامه نویسی مقیاس ممکن است در ابتدا دلهره آور به نظر برسد اما پایه و اساس محکم مکانی برای شروع است. این دوره به شما مفاهیم اساسی شرطی سازی ، ساختارهای کنترل ، تطبیق الگو و انواع متغیر در میان سایر موضوعات مهم را آموزش می دهد.


آموزش اعلان های فشرده سازی عمیق وب را فشار دهید

Deep Dive into Web Push Notifications

اطلاعیه های فشار مکانیسم گسترده ای برای تحویل محتوای زمان واقعی به کاربران است. این دوره اصول ، گردش کار و الگوریتم پشت اجرای موفقیت آمیز اعلان فشار وب با مثالهای واقعی را به شما آموزش می دهد.