Christopher Miller

Chris یک MVP مایکروسافت ، یک توسعه دهنده تلفن همراه دارای مجوز Xamarin برای iOS و Android و رهبر گروه کاربر .NET Tech Valley است. وی مدتهاست که برای توسعه جزئیات در سیستم عاملهای مختلف در حال توسعه است ، اما در حال حاضر با استفاده از ابزارهای Microsoft و Xamarin در مورد برنامه نویسی C # کار می کند و می نویسد. در حدود دهه گذشته ، کریس برای Tyler Technologies ، در بازار حمل و نقل مدارس کار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Xamarin.Forms Shell

Using the Xamarin.Forms Shell

این دوره شما را با شل آشنا می کند ، شما از قابلیت جستجوی سفارشی گرفته تا نوشتن یک ارائه دهنده سفارشی برای Shell ، روشی جدید برای ایجاد برنامه های Xamarin.Forms ، خواهید آموخت.


آموزش Xamarin.Forms 5 Fundamentals

Xamarin.Forms 5 Fundamentals

این دوره به شما می آموزد که چگونه با Xamarin.Forms شروع به کار کنید و بتوانید یک برنامه کاربردی تلفن همراه چند پلتفرمی بسازید.


آموزش Xamarin.Forms: محلی سازی

Xamarin.Forms: Localization

این دوره اصول محلی سازی و بین المللی سازی را در زمینه توسعه برنامه تلفن همراه با Xamarin.Forms به شما می آموزد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برنامه برای بازار جهانی بنویسید و چگونه آن را آزمایش کنید.


آموزش کار با ویژگی های بومی در Xamarin.Forms Applications

Working with Native Features in Xamarin.Forms Applications

Xamarin.Forms به شما امکان می دهد برای چندین سیستم عامل با استفاده از یک کد کد مشترک برنامه ایجاد کنید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از چندین روش برای دسترسی به ویژگیهای بسترهای بومی كه مستقیماً در معرض Xamarin.Forms نیستند استفاده كنید.


آموزش NET MAUI: The Big Picture

.NET MAUI: The Big Picture

این دوره مقدمه ای از Microsoft .NET MAUI است، چارچوبی برای ایجاد برنامه های کاربردی با استفاده از کدهای مشابه برای اندروید، iOS، MacOS، و دسکتاپ ویندوز.


آموزش Xamarin.Forms 5: The Big Picture

Xamarin.Forms 5: The Big Picture

این دوره مقدمه و مروری بر Xamarin.Forms 5 مایکروسافت است، چارچوبی که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا به سرعت برنامه‌هایی بسازند که همان کدها را در اندروید و iOS اجرا کنند.