Simon Robinson

نوازنده

سلام، من سیمون هستم. به نظر من توانایی ساخت موسیقی خود، فیلمبرداری عالی و گرفتن تصاویر عالی کاربردهای زیادی دارد. ایجاد یک شرکت کوچک؟ شما می توانید تبلیغات فیلم، صدای جرنگ جرنگ و فید اینستاگرام خود را بسازید! شما فقط می خواهید سرگرم شوید و چیزهایی را به خاطر بسپارید، درست است؟ بهترین سرگرمی نواختن یک ساز است و تصویر ایده آل هرگز از مد نمی افتد.

دوره های این مدرس:

آموزش مجموعه های C # آغاز شده

Beginning C# Collections

تقریباً هر برنامه ای نیاز به ذخیره اطلاعات در مجموعه ها دارد. این دوره به شما مقدمه ای اساسی می دهد که مجموعه های پرکاربرد را - آرایه ها ، لیست ها و فرهنگ لغت ها - را پوشش می دهد و با پرس و جو و تغییر داده ها در آنها ، سرعت بیشتری به شما می دهد.


آموزش C# 10 Playbook

C# 10 Playbook

این دوره به شما آموزش حل مسائل پیچیده تر در سی شارپ را می دهد. شما با حل مشکلات عملی متعددی که به طیف کاملی از ویژگی‌های زبان C# نیاز دارند، از کلاس‌ها گرفته تا مقادیر null، استثناها به ژنریک‌ها و موارد دیگر، یاد خواهید گرفت.


آموزش مبانی مجموعه های سی شارپ

C# Collections Fundamentals

این دوره با شروع از آرایه‌ها و پیشرفت به فهرست‌ها، دیکشنری‌ها و مجموعه‌ها، قابلیت‌های انواع مجموعه، نحوه کارکرد آن‌ها در زیر هود و مفاهیم عملکرد را پوشش می‌دهد.


آموزش ریاضی برای برنامه نویسان

Math For Programmers

این دوره ریاضیات مربوط به نحوه ذخیره و دستکاری رایانه در داده ها را شامل می شود. شما یاد خواهید گرفت که چگونه باینری و هگزادسیمال بخوانید ، چگونگی ذخیره اعداد صحیح و اعداد شناور و محدودیت های استفاده از آنها را یاد خواهید گرفت. مشاوره در مورد بهترین روشها ...


آموزش C # برابری و مقایسه ها

C# Equality and Comparisons

این دوره نحوه عملکرد برابری و مقایسه را در دات نت و روش صحیح پیاده سازی برابری و مقایسه را برای انواع خود به شما می آموزد.


آموزش مجموعه های پیشرفته C #

Advanced C# Collections

بیاموزید که از طیف کاملی از مجموعه های مایکروسافت ، از لیست ها و فرهنگ لغت ها گرفته تا مجموعه ها ، صف ها و مجموعه های همزمان و تغییرناپذیر استفاده کنید. این دوره اصول تضمین کد با مجموعه های مقیاس پذیر و قوی را بررسی می کند.


آموزش کار با آرایه ها و مجموعه ها در C#

Working with Arrays and Collections in C#

اگر برنامه شما داده دارد ، تقریباً همیشه باید این داده ها را در یک مجموعه ذخیره کنید. این دوره مهارت های اساسی پشت دستکاری مجموعه ها را به شما آموزش می دهد ، به شما این امکان را می دهد تا داده های خود را در برنامه های C# ذخیره ، جستجو و شمارش کنید.


آموزش مجموعه های همزمان #C

C# Concurrent Collections

بیاموزید که با استفاده از مجموعه های همزمان ، داده ها را در یک محیط چند رشته ای ذخیره کنید ، کد را کارآمد نگه دارید و از خرابی داده ها و شرایط مسابقه جلوگیری کنید.


آموزش .NET 6 BCL Playbook

.NET 6 BCL Playbook

این دوره به شما می آموزد که از کتابخانه کلاس پایه دات نت با نشان دادن راه حل های بسیاری از مشکلات کاربردی، پوشش موضوعاتی مانند رشته ها، مجموعه ها، enums، دسترسی به فایل، ایجاد سرویس های ویندوز و دسترسی به داده های سیستم، به طور موثر استفاده کنید.


آموزش مجموعه های همزمان سی شارپ

C# Concurrent Collections

یاد بگیرید چگونه از مجموعه های همزمان در کدهای چند رشته ای استفاده کنید! این دوره استفاده صحیح از ConcurrentDictionary را به شما آموزش می دهد و همچنین شما را با سناریوهای تولیدکننده-مصرف کننده و مجموعه مسدودسازی آشنا می کند.