Ross Bagurdes

راس زندگی حرفه ای متنوعی داشته است. وی دارای مدرک مهندسی سازه از دانشکده مهندسی میلواکی است اما اندکی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه شغل خود را رها کرد. از سال 1997 ، راس شروع به کار رسمی در IT ، پیاده سازی و پشتیبانی سیستم سفارش کار بدون کاغذ برای یک دستگاه گاز طبیعی در ایلینوی کرد. از آن زمان ، راس سالهای خود را صرف آموزش و مدیریت شبکه های داده کرده است. راس 7 سال را در بیمارستان ها و کلینیک های دانشگاه ویسکانسین گذراند و شبکه بزرگ شرکت را پشتیبانی و مدیریت کرد. او اکنون به تدریس در کالج مدیسون در مدیسون ، ویسکانسین بازگشت. راس در ross.bagurdes@outlook.com قابل دسترسی است.
دوره های این مدرس:

آموزش عیب یابی Essentials برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Troubleshooting Essentials for Cisco CCNA 200-125/100-105

مهارت های حیاتی برای عیب یابی شبکه های سیسکو، از جمله روش عیب یابی، زمان حل یا تشدید، پروتکل های کشف همسایه CDP و LLDP، مدل طراحی سیسکو، و نحوه کشف و حل مشکلات رایج شبکه را بیاموزید.


آموزش عیب یابی و آمادگی برای امتحان Cisco CCNA 200-125/200-105

Troubleshooting and Exam Prep for Cisco CCNA 200-125/200-105

برای قبولی در آزمون CCNA دانش پروتکل بسیار زیادی لازم است. این آخرین دوره از سری CCNA به بررسی گزینه های تجهیزات آزمایشگاهی، نمونه سوالات CCNA و نمایش عیب یابی برای آزمایش دانش شما می پردازد.


آموزش Cisco CCNA: پیکربندی اولیه روتر و سوئیچ

Cisco CCNA: Initial Router and Switch Configuration

قسمت 2 از 4 در سری Cisco CCENT - ICND1 (100-101) مفاهیم اساسی شبکه را آموزش می دهد و سپس بلافاصله این دانش را در پیکربندی روتر و سوئیچ اعمال می کند.


آموزش مسیریابی IPv4 و IPv6 برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Routing IPv4 and IPv6 for Cisco CCNA 200-125/100-105

درک چگونگی حرکت داده ها در شبکه های IPv4 و IPv6 سنگ بنای مطالعات CCNA است. این دوره به طور مفصل نحوه عملکرد مسیریابی IPv4 و IPv6 را با نمایش های گسترده توضیح می دهد تا نحوه حرکت روترها بسته های IP را توضیح دهد.


آموزش عیب یابی با Wireshark: تجزیه و تحلیل پروتکل بنیادی

Troubleshooting with Wireshark: Fundamental Protocol Analysis

مهارت های عیب یابی رفتار شبکه و دانش پروتکل ها را با این دوره بهبود بخشید. شما از Wireshark برای مشاهده منطق پروتکل، بررسی پیام های ICMP، گرفتن ترافیک DHCP، و یادگیری در مورد عملیات DNS اساسی و نحوه عملکرد TCP استفاده خواهید کرد.


آموزش مبانی امنیت شبکه

Network Security Basics

امنیت شبکه داده بیش از هر زمان دیگری مهم است. این دوره حملات حیاتی شبکه و همچنین ابزارها ، تکنیک ها و سیاست هایی را که می توانند در کاهش حملات شبکه و نقض داده ها کمک کنند ، بررسی خواهد کرد.


آموزش سوئیچینگ LAN سازمانی برای Cisco CCNA 200-125/200-105

Enterprise LAN Switching for Cisco CCNA 200-125/200-105

ارائه شبکه های اضافی لایه 2 به منظور ارائه یک شبکه انعطاف پذیر و قابل اعتماد مهم است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش ساخت آزمایشگاه های ردیاب بسته برای مطالعه CCNA: تعاملات پروتکل شبکه

Building Packet Tracer Labs for CCNA Study: Network Protocol Interactions

در این دوره شما یاد می گیرید که از شبیه ساز شبکه سیسکو Packet Tracer برای تمرین پیکربندی فناوری ها و پروتکل های مورد نیاز برای درک مفاهیم شبکه داده و همچنین آمادگی برای شرکت در آزمون گواهینامه سیسکو CCNA استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر VLAN برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Introduction to VLANs for Cisco CCNA 200-125/100-105

در این دوره، VLAN ها، ترانک های VLAN، سوئیچ لایه 3 و همچنین برخی از خطاهای رایجی که در هنگام پیکربندی شبکه های سوئیچ شده می توانند مرتکب شوند را بررسی خواهیم کرد.


آموزش فناوری‌های WAN برای Cisco CCNA 200-125/200-105

WAN Technologies for Cisco CCNA 200-125/200-105

شبکه های گسترده (WAN) برای اتصال امکانات راه دور به یکدیگر استفاده می شوند. این دوره بر روی فناوری های مدرن WAN از جمله PPP، PPPoE، GRE، MetroEthernet و MPLS تمرکز خواهد کرد.


آموزش مفاهیم اساسی امنیتی برای شبکه های سیسکو

Basic Security Concepts for Cisco Networks

آزمون CCNA نیاز به درک امنیت اساسی شبکه دارد. این دوره سیاست های رمز عبور ، AAA ، DHCP snooping و Dynamic ARP را بررسی می کند.


آموزش عیب یابی شبکه و ابزار

Network Troubleshooting and Tools

عیب یابی مسائل فناوری اطلاعات یکی از ارزشمندترین مهارت هایی است که یک متخصص فناوری اطلاعات می تواند داشته باشد. این دوره شما را با انواع مسائل احتمالی در فناوری اطلاعات آشنا می کند و ابزارهای لازم برای حل آن مسائل را تشریح و نشان می دهد.


آموزش پیکربندی روتر سیسکو

Configuring a Cisco Router

برای بدست آوردن CCNA ، باید بدانید که چگونه یک روتر سیسکو را پیکربندی کنید. در این دوره ، شما با روند راه اندازی روتر ، فایلهایی که روتر برای کار استفاده می کند ، و همچنین نسخه ی نمایشی پیکربندی روتر را خواهید آموخت.


آموزش مبانی امنیت شبکه

Network Security Basics

این دوره مفاهیم اساسی امنیت شبکه از جمله تشریح انواع مختلف حملات شبکه، روش های شناسایی آنها و همچنین تکنیک های کاهش را توضیح می دهد.


آموزش ترجمه آدرس شبکه (NAT) برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Network Address Translation (NAT) for Cisco CCNA 200-125/100-105

ترجمه آدرس شبکه برای اجازه دادن به دستگاه ها در یک شبکه خصوصی و دسترسی به منابع در اینترنت جهانی استفاده می شود. این دوره شما را با NAT آشنا می کند، انواع مختلف NAT را بررسی می کند و نحوه پیاده سازی و عیب یابی آن ها را به شما آموزش می دهد.


آموزش خدمات شبکه برای Cisco CCNA 200-125/200-105

Network Services for Cisco CCNA 200-125/200-105

در این دوره پایانی که از موضوعات جدید در مجموعه آموزشی CCNA تشکیل شده است، برخی از خدماتی که در بالای شبکه ای که در حال حاضر کار می کند اجرا می شوند را بررسی می کنید و راه هایی را برای بهبود و مدیریت یک شبکه کشف می کنید.


آموزش ایمن کردن سوئیچ برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Securing the Switch for Cisco CCNA 200-125/100-105

این دوره برخی از شدیدترین خطرات امنیتی سوئیچ را شرح می دهد و مکانیسم هایی را برای کمک به کاهش حملات از طریق بردارهای شناخته شده مورد بحث قرار می دهد.


آموزش عملکرد اترنت و پیکربندی سوئیچ

Ethernet Operation and Switch Configuration

از آنجا که اترنت یک پروتکل پر کاربرد در شبکه داده است ، بیشتر دوره را به بررسی اترنت خواهید گذرانید. شما همچنین اجزای فیزیکی مورد نیاز برای شبکه و همچنین پروتکل های لایه 2 مورد استفاده در ارتباطات شبکه را بررسی خواهید کرد.


آموزش پروتکل های لایه کاربردی برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Application Layer Protocols for Cisco CCNA 200-125/100-105

شبکه خود را فعال نگه دارید و به کسب و کار خود کمک کنید تا کارآمدتر کار کند. در این دوره، شما پروتکل های لایه کاربردی اساسی و عملکرد آنها از جمله HTTP، FTP، DNS، DHCP، NTP و Syslog را بررسی خواهید کرد.


آموزش آشنایی با فایروال ها

Introduction to Firewalls

اگر اصول شبکه را می دانید اما توسط فایروال ها رمزگذاری شده اید ، این دوره برای شما مناسب است. این دوره به شما اصول مفصلی از نحوه عملکرد فایروال با حالت و نحوه عملکرد آن در شبکه را می دهد.


آموزش عملکرد و پیکربندی STP و EtherChannel

STP and EtherChannel Operation and Configuration

ارائه شبکه های لایه 2 زائد به منظور تهیه یک شبکه مقاوم و قابل اعتماد مهم است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش پیکربندی روتر سیسکو برای سیسکو CCNA 200-125/100-105

Configuring a Cisco Router for Cisco CCNA 200-125/100-105

برای کسب CCNA، باید بدانید که چگونه روتر سیسکو را پیکربندی کنید. در این دوره آموزشی، با فرآیند راه‌اندازی روتر، فایل‌هایی که روتر برای کار با آن‌ها استفاده می‌کند، و همچنین یک نسخه نمایشی پیکربندی روتر را مشاهده خواهید کرد.


آموزش عیب یابی ACL ها با Wireshark

Troubleshooting ACLs with Wireshark

هدف از این دوره ارائه یک پایه در Wireshark و نحوه پیاده سازی آن در موقعیت های عیب یابی در دنیای واقعی است.


آموزش Cisco CCNA: اترنت پیشرفته و مدیریت فایل

Cisco CCNA: Advanced Ethernet and File Management

در این دوره، قسمت 3 از 3 در سری سیسکو ICND2 (200-101)، ما پیشگیری از حلقه سوئیچ، افزایش همگرایی پروتکل درخت فراگیر، و همچنین مدیریت فایل، ارتقاء IOS و بازیابی رمز عبور را پوشش می دهیم.


آموزش مقدمه ای بر مسیریابی پویا

Introduction to Dynamic Routing

پروتکل های مسیریابی پویا اغلب هسته اصلی یک شبکه سازمانی هستند. این دوره مفهوم مسیریابی پویا را معرفی می کند و سپس عملیات OSPF و EIGRP و همچنین پیکربندی شبکه برای استفاده از OSPF یا EIGRP را بررسی می کند.


آموزش شبکه های 5G: جلسات اجرایی

5G Networks: Executive Briefing

شبکه های تلفن همراه 5G به سرعت در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند. این بررسی اجمالی سطح بسیار بالا ، فناوری هایی را که نیاز به شبکه موبایل نسل بعدی را برانگیخته اند ، بررسی کرده و فن آوری های مورد استفاده برای تأمین این نیازها را بررسی می کند.


آموزش سیسکو CCNA: فناوری‌های WAN

Cisco CCNA: WAN Technologies

در این دوره، قسمت 2 از 3 از سری سیسکو ICND2 (200-101)، به بررسی فناوری ها و پیکربندی شبکه گسترده (WAN) می پردازیم.


آموزش مقدمه ای بر اتوماسیون سیسکو و شبکه های تعریف شده توسط نرم افزار

Introduction to Cisco Automation and Software Defined Networks

شبکه های تعریف شده توسط نرم افزار (SDN) و اتوماسیون در شبکه های سازمانی به جریان اصلی تبدیل شده اند. این دوره شما را با شرایط ، مزایا و عملکرد SDN آشنا می کند و همچنین برنامه های اتوماسیون شبکه را معرفی می کند.


آموزش فناوری‌های WAN برای Cisco CCNA 200-125/200-105

WAN Technologies for Cisco CCNA 200-125/200-105

شبکه های گسترده (WAN) برای اتصال امکانات راه دور به یکدیگر استفاده می شوند. این دوره بر روی فناوری های مدرن WAN از جمله PPP، PPPoE، GRE، MetroEthernet و MPLS تمرکز خواهد کرد.


آموزش خدمات شبکه برای Cisco CCNA 200-125/200-105

Network Services for Cisco CCNA 200-125/200-105

در این دوره پایانی که از موضوعات جدید در مجموعه آموزشی CCNA تشکیل شده است، برخی از خدماتی که در بالای شبکه ای که در حال حاضر کار می کند اجرا می شوند را بررسی می کنید و راه هایی را برای بهبود و مدیریت یک شبکه کشف می کنید.


آموزش خدمات شبکه برای Cisco CCNA

Network Services for Cisco CCNA

در این دوره در مورد سرویس های شبکه برای مطالعات CCNA ، برخی از سرویس هایی را که در بالای شبکه ای از قبل کار می کنند بررسی کرده و راه های بهبود و مدیریت شبکه را کشف خواهید کرد.


آموزش Cisco CCNA: مسیریابی و VLAN

Cisco CCNA: Routing and VLANs

این دوره قسمت 3 از 4 از سری Cisco CCENT - ICND1 (100-101) است. در این دوره، دانش آموز مفاهیم اساسی شبکه را یاد می گیرد و سپس بلافاصله این دانش را در پیکربندی روتر و سوئیچ اعمال می کند.


آموزش مقدمه ای بر Wireshark

Introduction to Wireshark

در این دوره به بررسی اصول اولیه Wireshark می پردازیم. از آنجایی که Wireshark فقط آنچه را در شبکه می بیند ضبط می کند، ما همچنین پروتکل های رایج را شرح می دهیم و عملکرد آنها را با استفاده از Wireshark Captures بررسی می کنیم.


آموزش محاسبه لبه چند دسترسی (MEC): جلسات اجرایی

Multi-Access Edge Computing (MEC): Executive Briefing

شبکه های تلفن همراه 5G برای تأمین نیازهای شبکه نسل بعدی به مواردی فراتر از سخت افزار رادیویی جدید نیاز ندارند. بیاموزید که چگونه محاسبات چند دسترسی Edge مراکز داده ابری را به لبه شبکه تلفن همراه می آورد.


آموزش مقدمه ای بر CompTIA و آزمون Network+ (N10-006)

Introduction to CompTIA and the Network+ Exam (N10-006)

این دوره اولین دوره از مجموعه شش دوره ای است که دانش آموز را برای آزمون CompTIA Network+ N10-006 آماده می کند. جیسون هلمیک با تیم وارنر و راس باگوردز مصاحبه می‌کند تا درباره سؤالات رایج در مورد آزمون CompTIA Network+ صحبت کند. برای بیشتر...


آموزش عملیات شبکه برای CompTIA Network+ (N10-006)

Network Operations for CompTIA Network+ (N10-006)

عملیات شبکه واقعاً جادویی است که باعث می شود سیستم های فناوری اطلاعات کار کنند. این دوره بیننده را در بسیاری از فناوری های اولیه مورد استفاده برای امکان گشت و گذار در وب قرار می دهد.


آموزش آدرس دهی لایه لایه و زیر شبکه

Network Layer Addressing and Subnetting

در این دوره ، موارد ضروری یک آدرس IP را مرور خواهید کرد و سپس به زیر شبکه سازی شبکه های IPv4 در شبکه های کوچکتر فرو خواهید رفت ، همچنین آدرس دهی IPv6 و نحوه تقسیم فضای آدرس IPv6 بسیار بزرگ را به ...


آموزش مقدمه ای بر زیرساخت شبکه سازمانی

Introduction to Enterprise Network Infrastructure

این دوره اصول اولیه تمامی سخت افزارها و پروتکل های مرتبط مورد استفاده برای جابجایی ترافیک بین گره ها در شبکه را پوشش می دهد.


آموزش عملکرد و پیکربندی بی سیم Cisco Wireless

Cisco Wireless Basic Operation and Configuration

شبکه های بی سیم جز component اساسی شبکه های سازمانی است. این دوره اصول فرکانس رادیویی 802.11 ، اصول استقرار و پیکربندی یک کنترل کننده LAN بی سیم Cisco را معرفی می کند.


آموزش عملیات و پیکربندی ترجمه آدرس شبکه

Network Address Translation Operation and Configuration

ترجمه آدرس شبکه برای اجازه دادن به دستگاهها در یک شبکه خصوصی و دسترسی به منابع در اینترنت جهانی استفاده می شود. این دوره شما را با NAT آشنا می کند ، انواع مختلف NAT را بررسی می کند و نحوه پیاده سازی و عیب یابی آنها را به شما می آموزد.


آموزش مسیریابی IPv4 و IPv6

Routing IPv4 and IPv6

درک نحوه حرکت داده ها در شبکه های دارای IPv4 و IPv6 ، سنگ بنای مطالعات CCNA است. این دوره به طور مفصل نحوه عملکرد مسیریابی IPv4 و IPv6 را با نمایش گسترده توضیح می دهد که چگونه روترها بسته های IP را حرکت می دهند.


آموزش عملیات و پیکربندی VLAN

VLAN Operation and Configuration

در این دوره ، ما VLAN ها ، Trunks VLAN ، سوئیچ لایه 3 و همچنین برخی از خطاهای رایج را که می توان هنگام پیکربندی شبکه های سوئیچ شده ایجاد کرد ، بررسی خواهیم کرد.


آموزش عملیات TCP و UDP

TCP and UDP Operation

هر لایه از مدل OSI دارای پروتکل های مهم خاص خود است. در لایه حمل و نقل ، TCP و UDP اساسی هستند. این دوره بر درک عملکرد TCP و UDP متمرکز است.


آموزش عیب یابی و آمادگی برای امتحان Cisco CCNA 200-125/200-105

Troubleshooting and Exam Prep for Cisco CCNA 200-125/200-105

برای قبولی در آزمون CCNA دانش پروتکل بسیار زیادی لازم است. این آخرین دوره از سری CCNA به بررسی گزینه های تجهیزات آزمایشگاهی، نمونه سوالات CCNA و نمایش عیب یابی برای آزمایش دانش شما می پردازد.


آموزش Topologies Cisco و عیب یابی برای مطالعات CCNA

Cisco Topologies and Troubleshooting for CCNA Studies

تحصیل در آزمون CCNA اغلب به دانش دقیق اصطلاحات یا مهارتهای خاص سیسکو نیاز دارد. این دوره شامل توپولوژی طراحی سیسکو ، عیب یابی آدرس های IP ، بررسی خطاهای سوئیچ و استفاده از CDP خواهد بود.


آموزش مقدمه ای بر شبکه سازی برای Cisco CCNA

Introduction to Networking for Cisco CCNA

این اولین دوره از مجموعه دوره هایی است که به منظور آماده سازی شما برای آزمون کاردانی شبکه مجاز Cisco طراحی شده است. این دوره به معرفی ملفه های اساسی مورد نیاز برای درک شبکه های داده ، از جمله مدل های شبکه و آدرس دهی شبکه می پردازد.


آموزش ساخت آزمایشگاه های سخت افزار برای مطالعه CCNA

Building Hardware Labs for CCNA Study

مباحث مطرح شده در آزمون CCNA گسترده است. در این دوره ، با ساخت و طراحی شبکه و سپس عیب یابی در تنظیمات آن ، مهمترین مباحث ارائه شده در آماده سازی آزمون CCNA را مرور خواهید کرد.


آموزش Cisco CCNA: کنترل و امنیت شبکه

Cisco CCNA: Network Control and Security

قسمت 4 از 4 در سری Cisco CCENT - ICND1 (100-101) مفاهیم اساسی شبکه را آموزش می دهد و سپس بلافاصله این دانش را در پیکربندی روتر و سوئیچ اعمال می کند.


آموزش مدیریت شبکه و عملیات

Network Management and Operations

سخت افزار شبکه اغلب خراب نیست و برای حفظ شکل مطلوب شبکه داده ها به سیاست ها ، پروتکل ها و نظارت نیاز دارد. این دوره به شما سیاست ها و ابزاری را که مهندسان برای پایدار نگه داشتن شبکه ها استفاده می کنند ، به شما آموزش می دهد.


آموزش عیب یابی با Wireshark: تجزیه و تحلیل و رمزگشایی ترافیک TLS در Wireshark (با استفاده از HTTP)

Troubleshooting with Wireshark: Analyzing and Decrypting TLS Traffic in Wireshark (Using HTTPs)

این دوره شما را از طریق پروتکل های رمزگذاری TLS و دست دادن راهنمایی می کند و سپس از Wireshark برای رمزگشایی ترافیک HTTP ها پس از گرفتن کلیدهای جلسه در دستگاه محلی خود استفاده می کند.


آموزش مقدمه ای بر مسیریابی پویا برای سیسکو CCNA 200-125/100-105

Introduction to Dynamic Routing for Cisco CCNA 200-125/100-105

پروتکل های مسیریابی پویا اغلب هسته اصلی یک شبکه سازمانی هستند. این دوره به معرفی مفهوم مسیریابی پویا و سپس بررسی عملیات OSPF و همچنین پیکربندی شبکه برای استفاده از OSPF می پردازد.


آموزش آزمایشگاه ساخت Packet Tracer برای مطالعه CCNA: مبانی

Building Packet Tracer Labs for CCNA Study: Fundamentals

این دوره برای ارتقا knowledge دانش بنیادی پروتکل شبکه داده از طریق استفاده از شبیه ساز آزمایشگاهی Packet Tracer رایگان سیسکو طراحی شده است. این آزمایشگاه های اصلی مهارت های شما را افزایش داده و دانش شبکه ای شما را به چالش می کشند.


آموزش مفاهیم و پروتکل های شبکه

Network Concepts and Protocols

مفاهیم شبکه می تواند بسیار زیاد باشد و برای درک خوب نیاز به دقت در زبان دارد. این دوره به شما اصول شبکه سازی داده را به زبانی که برای یک کاربر فنی تازه کار قابل دسترسی است، آموزش می دهد.


آموزش تجزیه و تحلیل و رمزگشایی TLS با Wireshark

Analyzing and Decrypting TLS with Wireshark

این دوره به شما می آموزد که چگونه پروتکل رمزگذاری اولیه مورد استفاده در اینترنت، TLS، عمل می کند. شما در مورد فرآیند و تمام پروتکل های مربوط به رمزگذاری با استفاده از TLS خواهید آموخت.


آموزش مسیریابی پیشرفته برای Cisco CCNA 200-125/200-105

Advanced Routing for Cisco CCNA 200-125/200-105

این دوره به شما نحوه اضافه شدن مسیرها به جدول مسیریابی و همچنین نحوه تنظیم و عیب یابی OSPF چند ناحیه ای، EIGRP و BGP را آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر زیرساخت شبکه سازمانی

Introduction to Enterprise Network Infrastructure

شبکه های داده پر از سخت افزارهایی مانند: کابل ها ، فیبر نوری ، نقاط دسترسی بی سیم ، روترها ، سوئیچ ها و سایر دستگاه ها است. این دوره به شما در مورد م componentsلفه های مختلف سخت افزار شبکه و هدف و کاربرد هر قطعه آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر شبکه سازی برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Introduction to Networking for Cisco CCNA 200-125/100-105

این اولین دوره از مجموعه دوره هایی است که برای آماده سازی شما برای آزمون کاردانی شبکه خبره سیسکو طراحی شده است. این دوره مولفه های اساسی مورد نیاز برای درک شبکه های داده، از جمله مدل های شبکه و آدرس دهی شبکه را معرفی می کند.


آموزش سوئیچینگ LAN سازمانی برای Cisco CCNA 200-125/200-105

Enterprise LAN Switching for Cisco CCNA 200-125/200-105

ارائه شبکه های اضافی لایه 2 به منظور ارائه یک شبکه انعطاف پذیر و قابل اعتماد مهم است. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش سیسکو CCNA: مسیریابی IP

Cisco CCNA: IP Routing

در این دوره، بخش 1 از 3 در سری سیسکو ICND2 (200-101)، ما نگاهی عمیق تر به مسیریابی IP و پروتکل های مسیریابی مرتبط با ایجاد یک شبکه مقاوم در برابر خطا می اندازیم. برخی از موضوعات مهم عبارتند از Advanced OSPF، EIGRP و IPv6.


آموزش ساخت و عیب یابی شبکه با مهارت های ICND1 برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Building and Troubleshooting a Network with ICND1 Skills for Cisco CCNA 200-125/100-105

موضوعات CCENT گسترده است. در این دوره، تقریباً موضوعاتی را که در آمادگی آزمون ICND1 با ساخت و طراحی یک شبکه و سپس عیب یابی راه اندازی آن بررسی شده است، مرور خواهید کرد.


آموزش لایه رابط شبکه و عملیات اترنت برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Network Interface Layer and Ethernet Operation for Cisco CCNA 200-125/100-105

از آنجایی که اترنت یک پروتکل پرکاربرد در شبکه های داده است، بیشتر دوره را صرف بررسی اترنت خواهید کرد. شما همچنین اجزای فیزیکی مورد نیاز برای شبکه و همچنین پروتکل های لایه 2 مورد استفاده در ارتباطات شبکه را بررسی خواهید کرد.


آموزش شروع کار با Wireshark

Getting Started with Wireshark

این دوره شما را با عملکرد Wireshark آشنا می کند و مهارت های لازم برای ضبط ترافیک ، فیلتر کردن پیام های غیر ضروری و تجزیه و تحلیل پروتکل های مورد استفاده را فراهم می کند.


آموزش عیب یابی شبکه و ابزارها

Network Troubleshooting and Tools

شبکه های داده پر از قطعات متحرک هستند و به شیوه های پیچیده ای با یکدیگر تعامل دارند. این دوره به شما ابزار و تکنیک های مورد نیاز برای عیب یابی شبکه داده را آموزش می دهد. مهارتهایی که برای یک مهندس شبکه لازم است.


آموزش عملیات TCP و UDP برای Cisco CCNA 200-125/100-105

TCP and UDP Operation for Cisco CCNA 200-125/100-105

هر لایه از مدل OSI پروتکل های حیاتی خود را دارد. در لایه انتقال، TCP و UDP اساسی هستند. این دوره بر روی درک عملیات TCP و UDP تمرکز دارد.


آموزش عیب یابی CompTIA Network+ (N10-006)

Troubleshooting for CompTIA Network+ (N10-006)

این دوره پنجمین دوره از مجموعه شش دوره ای است که دانش آموز را برای آزمون CompTIA Network+ N10-006 آماده می کند. در اینجا ما به عیب‌یابی مشکلات شبکه، از جمله بحث در مورد رویکردی برای حل مشکل و همچنین نمایش زنده ابزارهای عیب‌یابی که می‌توانید خودتان آن را امتحان کنید، می‌پردازیم.


آموزش ایمن سازی سوئیچ

Securing the Switch

این دوره برخی از شدیدترین خطرات امنیتی سوئیچ را توصیف می کند و در مورد مکانیسم های کمک به کاهش حملات از طریق بردارهای شناخته شده بحث می کند.


آموزش ساخت ، پیکربندی و عیب یابی ACL ها

Building, Configuring, and Troubleshooting ACLs

انتخاب ترافیک خاص هنگام عبور از یک شبکه برای عملکرد شبکه ها به روشی قابل پیش بینی ارزشمند است. این دوره شما را در حین اجرای ، پیاده سازی و عیب یابی لیست های کنترل دسترسی استاندارد و گسترده راهنمایی می کند.


آموزش پیاده سازی پروتکل های لایه کاربرد برای شبکه های سیسکو

Implementing Application Layer Protocols for Cisco Networks

شبکه خود را فعال نگه دارید و به کار موثرتر کسب و کار خود کمک کنید. در این دوره ، پروتکل های اساسی لایه برنامه و عملکرد آنها از جمله HTTP ، FTP ، DNS ، DHCP ، NTP و Syslog را بررسی خواهید کرد.


آموزش لیست های کنترل دسترسی (ACL) برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Access Control Lists (ACLs) for Cisco CCNA 200-125/100-105

انتخاب ترافیک خاصی که از طریق شبکه جریان می یابد برای اینکه شبکه ها به روشی قابل پیش بینی عمل کنند ارزشمند است. این دوره شما را با عملیات، پیاده سازی و عیب یابی لیست های کنترل دسترسی استاندارد و توسعه یافته آشنا می کند.


آموزش تحلیل ترافیک Wireshark: سفارشی سازی رابط ، ARP ، ICMP و DNS

Wireshark Traffic Analysis: Customizing the Interface, ARP, ICMP, and DNS

استفاده از Wireshark برای شناسایی و تجزیه و تحلیل ترافیک ARP ، ICMP و DNS ابزاری عالی برای افزودن به جعبه ابزار مهندس شبکه است. با درک درست عملکرد این پروتکل ها می توان بسیاری از مشکلاتی را که به راحتی در شبکه اصلاح می شوند حل کرد.


آموزش مفاهیم و پروتکل های شبکه

Networking Concepts and Protocols

مفاهیم شبکه می تواند طاقت فرسا باشد و نیاز به دقت لازم برای درک آنها دارد. این دوره اصول شبکه داده را به زبان قابل دسترسی برای یک کاربر فنی تازه کار به شما می آموزد.


آموزش Cisco CCNA: مقدمه ای بر شبکه

Cisco CCNA: Introduction to Networking

قسمت 1 از 4 در سری Cisco CCENT - ICND1 (100-101). شما مفاهیم اساسی شبکه را یاد خواهید گرفت و سپس فوراً این دانش را در پیکربندی روتر و سوئیچ اعمال خواهید کرد.


آموزش قهرمان امنیت فناوری اطلاعات: تست های قلم

IT Security Champion: Pen Tests

این دوره مروری مختصر از نحوه استفاده از تست قلم امنیتی برای کشف سیستم هایی که ممکن است توسط یک هکر غیرمجاز در معرض خطر قرار گیرند، ارائه می دهد.


آموزش مدیریت و عملیات شبکه

Network Management and Operations

این دوره به بررسی مانیتورینگ شبکه، مستندسازی و بازیابی فاجعه می پردازد.


آموزش شبکه گسترده و عملیات VPN

Wide Area Networking and VPN Operation

حتی کوچکترین سازمان به WAN و احتمالاً VPN نیاز دارد. این دوره هدف از اتصالات WAN و VPN را بررسی می کند ، فناوری WAN دنیای واقعی را شناسایی می کند و پیکربندی VPN را نشان می دهد.


آموزش آدرس دهی و عملیات لایه شبکه برای Cisco CCNA 200-125/100-105

Network Layer Addressing and Operation for Cisco CCNA 200-125/100-105

در این دوره آموزشی، نکات ضروری یک آدرس IP را بررسی می کنیم و سپس به زیرشبکه کردن شبکه های IPv4 در شبکه های کوچکتر می پردازیم، همچنین آدرس دهی IPv6 و نحوه تقسیم فضای آدرس IPv6 بسیار بزرگ را به زیرشبکه های کوچکتر می آموزیم.


آموزش شروع کار با Wireshark

Getting Started with Wireshark

در این دوره آموزشی، با فیلترهای کپچر، تفاوت های ظریف بین TAP ها و عکس های SPAN آشنا می شوید و به رابط Wireshark می پردازید. تجزیه و تحلیل پروتکل پایه را با ARP و ICMP کاوش کنید و سفر تجزیه و تحلیل TCP خود را آغاز کنید.


آموزش مقدمه ای بر فایروال ها

Introduction to Firewalls

این دوره با توضیح هدف و نحوه عملکرد آن، عملکرد فایروال را ابهام می کند. شما مفاهیمی مانند سطوح اعتماد شبکه، TCP، لیست های کنترل دسترسی، ترجمه آدرس شبکه و بازرسی برنامه را یاد خواهید گرفت.