Pariah Burke

پاریا بورک یک مربی حرفه ای خلاق و یک متخصص گردش کار طراحی ، نشر و نشر دیجیتال و مشاور است که علاقه اش به توانمند سازی ، اطلاع رسانی و اتصال متخصصان خلاق در سراسر جهان است. به عنوان یک طراح گرافیک مستقل با بیش از 20 سال تجربه ، Pariah در Adobe Advisory Group ، Adobe Freelancer ، و Adobe Community Professional و مربی سابق و سرپرست فنی تیم های پشتیبانی فنی Adobe برای InDesign ، InCopy ، Illustrator ، است. و فتوشاپ
دوره های این مدرس:

آموزش Illustrator CC پیکسل تا وکتور

Illustrator CC Pixels to Vectors

یاد بگیرید که از ویژگی‌های قدرتمند Image Trace Illustrator برای تبدیل تصاویر شطرنجی مبتنی بر پیکسل، طرح‌های دست‌کشیده، اسکن‌ها و آرم‌های با وضوح پایین به نقاشی‌های برداری مستقل از رزولوشن که می‌توانید آن‌ها را مقیاس‌بندی کرده و با آزادی نامحدود دستکاری کنید، استفاده کنید.


آموزش InDesign CC انتشار آنلاین

InDesign CC Publish Online

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از Publish Online ، یک رسانه توزیع برای اسناد InDesign برای اثبات مشتری یا توزیع گسترده استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: InDesign CC ، انتشار آنلاین.


آموزش تصویرگر CC Illustrator

Illustrator CC Typography

از طراحی لوگو ، تصاویر ، پوسترها و موارد دیگر ، خوانایی و دعوت از متن هنر و علم تایپوگرافی است. این دوره مهارت های مورد نیاز برای ایجاد و سبک سازی تایپوگرافی زیبا را در تمام نقاشی های Illustrator و ... شما پوشش می دهد.


آموزش ایجاد راهنمای سبک نام تجاری

Creating a Brand Style Guide

یک راهنمای سبک نام تجاری به شما امکان می دهد تا برند خود را به طور مداوم در تمام رسانه ها برقرار کنید. این دوره به شما درمورد درک مارک تجاری ، برقراری ارتباط با استفاده از آرم ، تعریف تایپوگرافی برند ، توزیع راهنمای سبک نام تجاری و موارد دیگر ...


آموزش InDesign CC 2017 Updates

InDesign CC 2017 Updates

در تمام ویژگی های جدید و هیجان انگیز جدید در آخرین نسخه InDesign CC به سرعت سرعت بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe InDesign CC 2017.


آموزش اصول CC InCopy

InCopy CC Fundamentals

در مبانی InCopy CC ، همه چیزهایی را که برای شروع کار با استفاده از InCopy CC برای پروژه های نوشتاری خود باید بدانید ، یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: InCopy CC.


آموزش تایپوگرافی پیشرفته

Advanced Typography

روش های پیشرفته تایپوگرافی و قلم ها را بیاموزید.


آموزش InDesign CC Interactive PDF

InDesign CC Interactive PDF

در این دوره ، شما همه چیز را در مورد ساخت و طراحی PDF های تعاملی یاد خواهید گرفت. با استفاده از InDesign و Adobe Acrobat آنها را از ابتدا و با تبدیل اسناد چاپی و سایر قالب ها کشف کنید.


آموزش InDesign CC ایجاد برنامه های موبایل AEM

InDesign CC Creating AEM Mobile Apps

آموزش ایجاد برنامه های AEM Mobile در InDesign CC را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: InDesign CC ، Adobe Experience Manager.


آموزش InDesign CC طراحی آگهی

InDesign CC Designing a Flyer

خواه شما یک طراح جدید باشید ، یا مدیر دفتر ، یا به کلیسا یا مدرسه محلی خود کمک کنید ، با یک ساعت حرکت سریع در طراحی آگهی تک صفحه ای - صدم صفحه ای خود برای چاپ یا استفاده آنلاین در InDesign لذت خواهید برد. . نرم افزار...


آموزش ویژگی های جدید InDesign CC 2019

InDesign CC 2019 New Features

InDesign CC 2019 تعدادی تغییرات کوچک اما قدرتمند را ارائه می دهد تا کار هنرمندان حرفه ای را آسان تر ، سریع تر و کارآمدتر کند. تمام ویژگی ها و تغییرات جدید را در جدیدترین نسخه InDesign CC 2019 بیاموزید.


آموزش مبانی InDesign CC EPUB

InDesign CC EPUB Fundamentals

بدون دانستن چگونگی ایجاد فایل های EPUB ، نمی توانید برای eReaders مانند Kindle یا Nook پرونده ایجاد کنید. بیاموزید که چگونه از Adobe InDesign CC برای ایجاد ، قالب بندی و ویرایش فایل های EPUB و همچنین آماده سازی آنها برای انتشار استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe InDesign CC.


آموزش InDesign CC اشیاing تسلط

InDesign CC Mastering Objects

این دوره ده ها نکته ، ترفند و تکنیک برای کمک به شما در تسلط بر کار با InDesign Objects به شما می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe InDesign CC.


آموزش InDesign CC Data Merge و چاپ متغیر داده ها

InDesign CC Data Merge and Variable Data Printing

ادغام داده های InDesign به شما امکان می دهد به راحتی چاپ متغیر Data (VDP) ، تولید خودکار اسناد از الگوهای InDesign و شخصی سازی را در طرح های خود بگنجانید. این دوره به شما کمک می کند تا بر قدرت ادغام داده ها در InDesign CC تسلط داشته باشید.


آموزش Adobe DPS افزودن محتوا از HTML و WordPress

Adobe DPS Adding Content From HTML and WordPress

ایجاد مقالات راه حل Adobe Digital Publishing مبتنی بر HTML و همچنین نحوه استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس برای ارسال مستقیم یا غیر مستقیم مقالات به DPS را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Digital Publishing Suite.


آموزش InCopy CC براساس اصول

InCopy CC Building on the Fundamentals

این دوره به شما در سطح عمیق تری ، در مورد استفاده از InCopy CC برای نیازهای حرفه ای نوشتن ، به شما می آموزد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe InCopy CC.


آموزش InDesign CC EPUB با استفاده از اصول

InDesign CC EPUB Building on the Fundamentals

در این دوره ، شما فراتر از ایجاد EPUB های فقط متن هستید. نرم افزار مورد نیاز: InDesign CC.


آموزش InDesign CC ایجاد کتابهای الکترونیکی با طرح ثابت

InDesign CC Creating Fixed-Layout eBooks

در این دوره یاد می گیرید که چگونه کتابهای الکترونیکی جالب ، تعاملی و هیجان انگیزتری را با کتابهای ثابت با طرح ثابت ایجاد کنید.


آموزش به‌روزرسانی‌های InDesign CC 2018

InDesign CC 2018 Updates

Adobe دور عمده دیگری از به روز رسانی های InDesign CC را منتشر کرده است. در این دوره آموزشی، تمام ویژگی های جدید و پیشرفته InDesign CC 2018 از جمله برخی از بزرگترین تغییرات کوچک و درخواستی ترین ویژگی های جدید در 15 سال گذشته را خواهید آموخت!


آموزش طراحی جلد کتاب و ستون فقرات InDesign CC

InDesign CC Designing a Book Cover and Spine

چه یک حرفه ای قدیمی با InDesign باشید و چه قبلاً هرگز از InDesign استفاده نکرده اید، این دوره سرگرم کننده و متمرکز به شما یاد می دهد که چگونه یک جلد، پشت جلد، و ستون فقرات با اندازه مناسب برای یک کتاب چاپی و کتاب الکترونیکی طراحی کنید. نرم افزار مورد نیاز: InDesign CC.


آموزش InDesign CC در حال توسعه اسناد ، کتابها و کتاب های راهنمای طولانی

InDesign CC Developing Long Documents, Books, and Manuals

InDesign بهترین برنامه برای تولید اسناد ، کتابها و کتاب های راهنمای طولانی است. این دوره به شما مهارت های مورد نیاز را آموزش می دهد ، به شما در تدوین استراتژی ها کمک می کند و شما را از طریق تسلط بر ویژگی های InDesign برای انتشار اسناد طولانی راهنمایی می کند.


آموزش InDesign CC Mastering Type

InDesign CC Mastering Type

نکات ، ترفندها و فنونی را بیاموزید که به شما کمک می کند تمام قدرت نوشتاری InDesign را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe InDesign CC


آموزش ادغام InDesign CC با InCopy CC

InDesign CC Integration with InCopy CC

این دوره به همه پرسنل خلاق کمک می کند تا با استفاده از بهترین ابزارهای سرمقاله و طراحی InCopy و InDesign یک ادغام مشترک ، سازنده و پاسخگو را جعل و حفظ کنند. نرم افزار مورد نیاز: InDesign CC 2015 و InCopy CC 2015.


آموزش طراحی در Duotone در فتوشاپ و InDesign

Designing in Duotone in Photoshop and InDesign

در این دوره ، شما می آموزید که به صورت یکنواخت ، دو قطبی ، تریتون و کوادتون برای طراحی چاپی ، طراحی وب ، طراحی کتاب و عکاسی طراحی کنید که واقعاً برجسته و جلب توجه می کند. نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ و این دیزاین.


آموزش InDesign CC مستندات مسترینگ

InDesign CC Mastering Documents

این دوره ده ها نکته ، ترفند و تکنیک برای کمک به شما در تسلط بر کار با اسناد InDesign به شما ارائه می دهد. این دوره همچنین شامل صفحات ، اسپردها ، لایه ها و رنگ ها خواهد بود. برگردید زیرا نکات ، ترفندها و تکنیک های جدید اغلب وجود دارد.


آموزش InDesign CC تسلط بر بهره وری

InDesign CC Mastering Productivity

نکات ، ترفندها و تکنیک هایی را یاد بگیرید که به شما کمک می کند تا با حداکثر خلاقیت در InDesign در کار تولید و کارآمد کار کنید نرم افزار مورد نیاز: Adobe InDesign CC.