Darren Mar-Elia

دارن CTO و بنیانگذار نرم افزار SDM است و 30 سال تجربه در زمینه فناوری اطلاعات و نرم افزار ، از جمله CTO محصولات مدیریت Windows در Quest Software ، مدیر فنی زیرساخت های توزیع شده و Charles Schwab و Sr. مدیر مهندسی محصولات در DesktopStandard دارد. وی یازده بار MVP Microsoft Group Policy است و از سال 1997 ویراستار مجله Windows IT Pro Magazine بوده است.
دوره های این مدرس:

آموزش Windows Server 2019: اصول سیاست گروه

Windows Server 2019: Group Policy Fundamentals

این دوره مهارت های مورد نیاز برای اجرای Group Policy را در محیط ویندوز برای شما فراهم می کند. شما تکنیک های کلیدی مورد نیاز برای استقرار موفقیت آمیز پزشک عمومی و آموختن از 20 سال تجربه و نکات موفقیت گروه سیاست را مشاهده خواهید کرد.


آموزش بازی با بازی: بهترین شیوه های خط مشی گروهی با دارن مار الیا

Play by Play: Group Policy Best Practices with Darren Mar-Elia

بیاموزید که چگونه از یک متخصص دارن مار الیا ، یک زیرساخت سیاستگذاری گروهی مقیاس پذیر و قابل نگهداری طراحی کنید.


آموزش بهترین روشها برای استقرار و مدیریت سیاستهای گروهی

Best Practices for Group Policy Deployment and Management

این دوره اصول استفاده از Group Policy را به بهترین روشها برای استقرار و مدیریت آن در محیطهای تولیدی شما راهنمایی می کند. شما خواهید آموخت که چگونه یک محیط Group Policy امن ، قابل کنترل و قابل اعتماد طراحی کنید.


آموزش طراحی و مدیریت استقرار سیاست های گروهی

Designing and Managing a Group Policy Deployment

این دوره برای ایجاد دانش شما در دوره Group Policy Fundamentals با ارائه جهت عملی در مورد چگونگی طراحی ، مدیریت و ایمن سازی استقرار مناسب Group Policy طراحی شده است.


آموزش مبانی سیاستگذاری گروه

Group Policy Fundamentals

Group Policy MVP Darren Mar-Elia - "GPOGUY" - بنیادی کامل را برای یادگیری و استفاده از Policy Group در محیط ویندوز شما فراهم می کند.