Kevin Jones

مدت ها پیش در دانشگاهی بسیار دور ، کوین عاشق برنامه نویسی شد. در ابتدا با کامپیوتر DEC20 دانشگاه BASIC و Pascal و کمی از Fortran را انجام می دهید. اولین کار او این بود که او به نوشتن دسته PL/1 در یک سیستم اصلی IBM پرداخت و در آنجا نیز لذت های عجیب و غریب JCL را کشف کرد. او پس از کشف لذت های dBase IV در رایانه های شخصی IBM به زودی دریافت که سیستم های چند کاربره برای او مناسب نیستند. از آنجا که او به C و API ویندوز معتاد شد از این رو به پایین بود. او که فقط کد نویسی ویندوز 1 را از دست داده بود ، برای 16 نسخه بیتی دیگر از ویندوز ، 2 و 3 ، از جمله نسخه های مختلف آماده شبکه ، کد را انجام داد. او هنوز به سختی ناشی از مجبور شدن به همراه داشتن IBM Token Ring MAU را با خود به یاد آورده است. پس از تلاش برای وانمود کردن اینکه ویندوز و C واقعاً شی گرا هستند ، تصمیم گرفت که بهتر است C ++ را یاد بگیرد. در حدود همین مرحله بود که او دریافت که علاوه بر نوشتن کد برای امرار معاش ، می توان بابت گفتن نحوه نوشتن کد برای امرار معاش به او پول پرداخت کرد. وی قبل از اینکه روحیه او در پشت پشتیبانی OLE در MFC شکسته شود ، ویندوز ، MFC و C ++ را برای یک شرکت آموزشی در انگلیس تدریس می کرد ، وقتی که سرانجام از کابوس کد مدیریت نشده به نیروانای زمان اجرا مدیریت شده به نام جاوا دور شد. در این زمان بود که او در چندین کنفرانس JavaOne که معمولاً با موضوع Servlets ، JavaServer Pages و برچسب های کتابخانه ای صحبت می کرد. پس از خرید کارمندان Sun ، مقادیر زیادی از Apple Martini کوین برای مشخصات Servlet و JSP به گروه های متخصص دعوت شد. اوه ، چطور وقتی دات نت خندید ، خندید و همان استدلال ها در مورد تخریب غیر قطعی و جمع آوری زباله ها که اکنون در دنیای جاوا کلاه بسیار قدیمی بودند ، ایجاد شد. او سرانجام حدود هشت سال پیش دستهای خود را در C # و .Net کثیف کرد ، دوباره در لایه وب کار می کرد و از هر دقیقه استفاده از هیولایی که ASP.Net Web Forms بود و متنفر بود ، متنفر بود. تا اینکه MVC سرانجام احساس کرد که به خانه مایکروسافت آمده است. البته البته MVC سال گذشته است و کوین بیشتر و بیشتر بر روی مشتریان ثروتمند تمرکز می کند و از JavaScript و ابزارهایی مانند Knockout و AngularJS استفاده می کنند. او معتقد است که جاوا اسکریپت بهترین چیز از آنجا که ، جاوا اسکریپت است. او هنوز علاقه خود را برای توسعه و تدریس حفظ کرده است. صرف حدود یک چهارم سال با انجام مورد دوم و بیشتر اوقات با انجام کار قبلی. وقتی جلوی کامپیوتر گیر نکرده اید ، می توانید او را پیدا کنید: با بینی خود در کتاب ، یک کتاب ترجیحاً خوب است ، اما تقریباً هر کتابی این کار را می کند. تماشای فیلم؛ پیاده روی؛ دویدن یا با دیدن ورزش در تلویزیون همسرش را اذیت کند.
دوره های این مدرس:

آموزش درک ماشین مجازی جاوا: امنیت

Understanding the Java Virtual Machine: Security

این دوره جزئیات امنیت کد را توضیح می دهد که نحوه کار SecurityManager و AccessController برای اعطای مجوز کد در پشته تماس فعلی را با هم توضیح می دهد. ما نحوه اعطای مجوزها را براساس سیاست و نحوه ایجاد ...


آموزش شیرجه عمیق کاتلین کوروتین

Kotlin Coroutines Deep Dive

این دوره به قسمت داخلی کوروتین ها می پردازد و به شما یاد می دهد که چگونه از کانال ها و جریان ها در برنامه اندروید خود استفاده کنید.


آموزش ساخت برنامه های وب در کوتلین با استفاده از Ktor

Building Web Applications in Kotlin Using Ktor

اگر می خواهید خدمات وب یا مشتریانی با مقیاس گسترده در JVM ایجاد کنید ، Ktor برای شما مناسب است. این که در کوتلین نوشته شده است ، یک چارچوب سبک و قابل توسعه است که از کوروتین ها برای ارائه یک مدل برنامه نویسی همزمان و آسان برای آزمایش و استفاده آسان استفاده می کند.


آموزش شروع کار با کوتلین

Getting Started with Kotlin

Kotlin زبانی است که به بای کد کد جاوا کامپایل می شود و با JVM اجرا می شود. برای رفع بسیاری از نقایص جاوا طراحی شده است. این دوره با هدف آشنایی با کوتلین به شما جهت توسعه سریع برنامه های کاربردی ارائه می شود.


آموزش ساخت یک برنامه HTTP با Ktor

Building an HTTP Application with Ktor

Ktor یک فریم ورک Kotlin برای نوشتن برنامه های HTTP سمت سرویس گیرنده و سرور است. در این دوره یاد می گیرید که چگونه اپلیکیشن های Ktor سمت سرور ایمن بنویسید که داده ها را در فرمت های مختلف تولید می کند و یک کلاینت Ktor بنویسید تا آن داده ها را مصرف کند.


آموزش Kotlin Coroutines: Getting Started

Kotlin Coroutines: Getting Started

Coroutines به یک مهارت اصلی تبدیل شده است که هنگام ساخت برنامه های کاربردی با کوتلین مورد نیاز است. این دوره اصول اولیه Coroutines ، عملکردهای تعلیق و نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش می دهد.


آموزش اصول کاتلین

Kotlin Fundamentals

این دوره زبان برنامه نویسی Kotlin را آموزش می دهد و به موضوعات پیشرفته تر از جمله ماهیت شی گرا کاتلین و استفاده موثر از توابع می پردازد.


آموزش معماری برنامه های وب با Spring

Architecting Web Applications with Spring

ساخت برنامه ها سخت است ، اما یک معماری خوب باید به سهولت کار کمک کند. این دوره با استفاده از Spring Data و Spring Security ایده ساخت برنامه شما با اجزای جدا شده را بررسی می کند.


آموزش جاکارتا EE 9 پیام با RabbitMQ

Jakarta EE 9 Messaging with RabbitMQ

RabbitMQ یک "کارگزار پیام" بین پلتفرمی و چند زبانه است. این دوره به شما می آموزد که چگونه از کتابخانه جاوا RabbitMQ برای انتشار و مصرف پیام ها استفاده کنید. شما «تبادل» و «صف» و نحوه استفاده از الگوهای مختلف پیام را خواهید فهمید.


آموزش آشنایی با ماشین مجازی جاوا: بارگذاری کلاس و بازتاب

Understanding the Java Virtual Machine: Class Loading and Reflection

این دوره آموزشی برخی از اصول و عملکردهای درونی ماشین مجازی جاوا را پوشش می دهد. این کلاس اولین کلاس در این سری خواهد بود و بارگذاری کلاس را بررسی می کند.


آموزش اصول کاتلین

Kotlin Fundamentals

کاتلین اصطلاحات مدرن را به پلتفرم جاوا می آورد و مقدار کد مورد نیاز برای توسعه نرم افزار را کاهش می دهد. این دوره تمام جنبه های زبان کاتلین را به شما آموزش می دهد.


آموزش Jakarta EE 10 Web Profile Fundamentals

Jakarta EE 10 Web Profile Fundamentals

Jakarta EE 10 Web Profile یکی از محبوب ترین فریم ورک های سمت سرور است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این دوره به شما اصول توسعه برنامه های وب با استفاده از Servlets، JSPs و سایر بخش های Jakarta Web Profile را آموزش می دهد.


آموزش Jakarta EE 10 Messaging with RabbitMQ

Jakarta EE 10 Messaging with RabbitMQ

RabbitMQ یک «کارگزار پیام» بین پلتفرمی و چند زبانه است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از کتابخانه جاوا RabbitMQ برای انتشار و مصرف پیام ها استفاده کنید. شما تبادلات و صف ها و نحوه استفاده از الگوهای مختلف پیام را درک خواهید کرد.


آموزش مبانی ساخت ابزار Gradle

Gradle Build Tool Fundamentals

Gradle بچه جدیدی است که در بلوک ابزارهای ساخت جاوا قرار دارد و ابزاری است که Android Studio از آن استفاده می کند. Gradle به شما امکان می دهد کد خود را کامپایل و آزمایش کنید ، برای برنامه های خود جنگ و جنگ ایجاد کنید ، Javadoc را تولید کنید و موارد دیگر.


آموزش درک ماشین مجازی جاوا: مدیریت حافظه

Understanding the Java Virtual Machine: Memory Management

این دوره تمام جنبه های جمع آوری زباله ها در جاوا را شامل می شود ، از جمله نحوه تقسیم و مدیریت حافظه به نسل و نحوه جمع آوری جمع کننده های مختلف. ما همچنین کلاسهایی را که می توانید برای تعامل با جمع آوری زباله استفاده کنید ، ...


آموزش اصول وب جاوا

Java Web Fundamentals

برای ساختن برنامه های وب در جاوا ، باید کتابخانه ها و مفاهیمی را که زیربنای چارچوب های سطح بالاتر است درک کنید و این دوره به شما در انجام این کار کمک می کند. این دوره شامل نوشتن یک برنامه وب در جاوا با استفاده از Servlets ، JavaServer ...


آموزش Jakarta EE 9 Web Profile Fundamentals

Jakarta EE 9 Web Profile Fundamentals

Jakarta EE 9: Web Profile یکی از محبوب ترین فریم ورک های سمت سرور است که امروزه استفاده می شود. این دوره به شما اصول توسعه برنامه های وب با استفاده از Servlets، JSP و سایر بخش های Jakarta Web Profile را آموزش می دهد.


آموزش کوتلین: با استفاده از کورتین

Kotlin: Using Coroutines

هر چه بیشتر زبان ها از برنامه نویسی همزمان استفاده می کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از ویژگی های برنامه نویسی ناهمگام کوتلین استفاده کنید و به شما امکان می دهد برنامه هایی با واکنش بیشتر ایجاد کنید.


آموزش معرفی Java API برای سوکت های وب

Introduction to the Java API for Web Sockets

وب بیش از ساختن صفحات وب در مورد ساخت برنامه ها بیشتر و بیشتر شده است ، و این به معنای ارتباط دو طرفه بین کد سرویس گیرنده وب و سرور است. در این دوره ، شما یک سرور جاوا خواهید ساخت که از ...


آموزش برنامه های کاربردی پایگاه داده با JDBC در برنامه های Java SE (گواهی برنامه نویس Java SE 11 1Z0-819)

Database Applications with JDBC in Java SE Applications (Java SE 11 Developer Certification 1Z0-819)

این دوره به شما اصول دسترسی به پایگاه های داده از جاوا را آموزش می دهد. شما رابط های کلیدی برای نحوه اتصال، انجام پرس و جو و پردازش نتایج را خواهید آموخت.


آموزش مبانی Gradle

Gradle Fundamentals

Gradle جدیدترین و بهترین ابزار ساخت جاوا است که قدرت Maven را ارائه می دهد اما دارای یک مدل توسعه بسیار خواناتر ، قابل نگهداری و قدرتمند است.


آموزش با استفاده از GitFlow

Using GitFlow

در این دوره ، ما GitFlow را پوشش می دهیم - مجموعه ای از قوانین برای استفاده از git که ساختار پیرامون کنترل منبع را فراهم می کند. ما در مورد مدل شاخه ای که GitFlow ترویج می کند و همچنین استفاده از شاخه های ویژگی و درخواست های کشش برای ارائه همکاری صحبت می کنیم ...


آموزش ساختن برنامه های قابل اطمینان با سرویس پیام جاوا

Building Reliable Applications with the Java Message Service

Java Message Service (JMS) Java Enterprise API است که برای ارسال و دریافت پیام استفاده می شود. این دوره اصول استفاده از JMS را که پیام های نقطه به نقطه ، صف ها ، معاملات و حبوبات پیام محور را پوشش می دهد ، به شما می آموزد.


آموزش برنامه نویسی شی گرا در کاتلین

Object-Oriented Programming in Kotlin

Kotlin یک زبان شی گرا در سبک جاوا است، اما ویژگی هایی را نیز در زبان های جدیدتر مانند C# و TypeScript ارائه می دهد. این دوره به شما یاد می دهد که یک برنامه Kotlin بنویسید و از تمام زبان ها استفاده کنید.


آموزش تست واحد با JUnit 5 و Kotlin

Unit Testing with JUnit 5 and Kotlin

کوتلین به سرعت در حال رشد روی JVM (ماشین مجازی جاوا) است و این دوره به شما نحوه استفاده از JUnit 5 را نشان می دهد تا مطمئن شوید این کد تست شده و قابل آزمایش است.


آموزش برنامه نویسی شی گرا با کوتلین

Object Oriented Programming with Kotlin

طراحان کوتلین تجربه جاوا را به کار گرفتند و از آن برای ساختن کوتلین به زبان OO بهتر استفاده کردند. به عنوان مثال ، کلاس ها به طور پیش فرض "عمومی" و "نهایی" هستند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از چنین ویژگی های کوتلین برای ایجاد کد گرا با شیed بهتر استفاده کنید.


آموزش تست واحد کاتلین با JUnit

Kotlin Unit Testing with JUnit

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از JUnit 5 برای نوشتن تست های واحد برای کد Kotlin خود استفاده کنید.


آموزش کاتلین کوروتین

Kotlin Coroutines

Coroutineها به یک مهارت اصلی تبدیل شده اند که هنگام ساخت برنامه های کاربردی با Kotlin مورد نیاز است. این دوره اصول اولیه کوروتین ها، توابع تعلیق و نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش می دهد.


آموزش کانال ها و جریان های کوروتین کاتلین 1.5

Kotlin 1.5 Coroutine Channels and Flows

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از کانال ها و جریان های کوروتین برای نوشتن برنامه های ناهمزمان استفاده کنید.