Chris Ward

کریس وارد همیشه دوست داشت که چیزهای جالب را به مردم یاد دهد. او فارغ التحصیل رشته تولید رادیو و تلویزیون با یک خردسال در تئاتر بود تا بتواند ارتباط بهتری داشته باشد. کریس هنگام تدریس در آکادمی پخش رادیو و تلویزیون آریزونا ، توانست صداپیشگی را در یک شرکت آموزش فنی متخصص در کلاس های آنلاین زنده در فناوری های مایکروسافت ، سیسکو و کامپتیا انجام دهد. در طول سال ها ، وی در حالی که در بسیاری از کنفرانس های فنی و آموزشی سخنرانی می کرد ، به یکی از برترین مربیان مجازی در چندین شرکت آموزشی تبدیل شد. کریس این روزها در زمینه مدیریت پروژه و ITIL تخصص دارد و در عین حال تمام تلاش خود را می کند تا یک شوهر و پدر خوب باشد.
دوره های این مدرس:

آموزش حکومت و مدیریت فناوری اطلاعات: اولین قدم ها

IT Governance and Management: First Steps

هرکسی که از سطح عملیاتی تا سطح مدیریت استراتژیک درگیر فناوری اطلاعات باشد باید نیاز به حاکمیت فناوری اطلاعات و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را درک کند. این دوره فراگیران را از طریق مفاهیم و چهارچوبهای اساسی موجود فرا می گیرد.


آموزش ITIL® Foundation: مراحل و فرآیندهای چرخه حیات

ITIL® Foundation: Lifecycle Phases and Processes

ITIL® استاندارد جهانی در چارچوب های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است. این دوره به شما چارچوب کلی از پنج مرحله، فرآیندها و گروه‌های عملیات عملکردی را آموزش می‌دهد تا شما را برای آزمون گواهی‌نامه ITIL® Foundation آماده کند.


آموزش مدیریت خدمات فناوری اطلاعات با ITIL®: توضیحات اجرایی

Managing IT Services with ITIL®: Executive Briefing

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توان از چارچوب ITIL® 4 برای بهبود سازمان IT خود استفاده کرد.


آموزش مدیریت خدمات IT با ITIL®: جلسات اجرایی

Managing IT Services with ITIL®: Executive Briefing

در دنیایی که فناوری به سرعت در حال تغییر است ، بیشتر به نحوه استفاده از فناوری در مقابل خود فناوری مربوط می شود. ITIL® یک چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که به شما کمک می کند سازمان شما را در مسیر درست قرار دهد.


آموزش Microsoft Windows Server 2012 Advanced Server Infrastructure Implementation (70-414)

Microsoft Windows Server 2012 Advanced Server Infrastructure Implementation (70-414)

این آموزش MCSE: Server 2012 Core Infrastructure (70-414) زمان استفاده از یک فناوری خاص مایکروسافت را به جای نحوه استفاده از آن پوشش می دهد.


آموزش پشتیبانی عملیاتی و تجزیه و تحلیل برای ITIL®

Operational Support and Analysis for ITIL®

ITIL® مهمترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در جهان است. این دوره به شما کمک می کند دانش خود را در زمینه های حادثه، مشکل، دسترسی، رویداد و فرآیندهای انجام درخواست افزایش دهید.


آموزش بنیاد ITIL® 4: سیستم ارزش خدمات

ITIL® 4 Foundation: Service Value System

درکی از دنیای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) از طریق چارچوب کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) به دست آورید. این دوره سفر به سمت گواهینامه ITIL® 4 Foundation را تکمیل می کند.


آموزش Microsoft MCSE: زیرساخت اصلی

Microsoft MCSE: Core Infrastructure

این آموزش MCSE: Server 2012 Core Infrastructure (70-413 و 70-414) نحوه برنامه ریزی و پیاده سازی هاست مجازی سازی، راه حل های سازمانی و موارد دیگر را پوشش می دهد.


آموزش طراحی و پیاده سازی زیرساخت Microsoft Windows Server 2012 (70-413)

Microsoft Windows Server 2012 Infrastructure Design and Implementation (70-413)

این آموزش MCSE: Server 2012 Core Infrastructure (70-413) نحوه طراحی زیرساخت سرور، پیاده سازی راه حل های مقیاس پذیر و موارد دیگر را پوشش می دهد.


آموزش برنامه ریزی، حفاظت و بهینه سازی برای ITIL®

Planning, Protection, and Optimization for ITIL®

ITIL® مهمترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در جهان است. این دوره شما را برای آزمون برنامه ریزی، حفاظت و بهینه سازی متوسط ​​ITIL® آماده می کند و مهارت های شما را در ظرفیت، تقاضا، امنیت و تداوم خدمات فناوری اطلاعات افزایش می دهد.


آموزش ITIL® 4 استراتژیست DPI: شروع به کار

ITIL® 4 Strategist DPI: Getting Startedil

در این اولین از سه دوره از مسیر DPI استراتژیگر ITIL® 4، شما شرایط مورد استفاده در DPI را کشف خواهید کرد و برای امتحان صدور گواهینامه آماده شوید.


آموزش ITIL® 4 مدیریت انتقال حرفه ای: مستقیم ، برنامه ریزی و بهبود

ITIL® 4 Managing Professional Transition: Direct, Plan, and Improve

به عنوان بخشی از مسیر ITIL® 4 Managing Professional Transition ، این دوره در حوزه مستقیم ، برنامه ریزی و بهبود تمرکز دارد. تمرکز بر مدیریت تغییر سازمانی ، ارتباطات و اهداف سرشار از اقدامات بهبود.


آموزش بنیاد ITIL®: مفاهیم اصلی

ITIL® Foundation: Core Concepts

کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL®) شناخته شده ترین چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سطح جهانی است. در این دوره، شما شروع به یادگیری پنج مرحله چرخه حیات مدیریت خدمات فناوری اطلاعات خواهید کرد و برای آزمون صدور گواهینامه ITIL® Foundation آماده می شوید.


آموزش بنیاد ITIL® 4: مفاهیم اصلی

ITIL® 4 Foundation: Core Concepts

درک دنیای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) را از طریق چارچوب کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIL) به دست آورید. این دوره سفر به سمت صدور گواهینامه ITIL® 4 Foundation را آغاز می کند.