Jason Cox

جیسون بیشتر عمر خود را در پایتخت کشور و اطراف آن سپری کرده است. جیسون پس از فعالیت در زمینه خلاقیت اپل ، در سال 2009 به عنوان مربی گواهی اپل شناخته شد و اندکی پس از آن بعنوان مربی مجوز Adobe پیگیری کرد. در سال 2012 ، جیسون اولین کتاب آموزشی خود را به نام Final Cut Pro X Cookbook منتشر کرد و در حال حاضر دوره های آموزشی آنلاین را برای PluralSight تولید می کند ، برای screenlight.tv می نویسد و به عنوان مربی مجاز و مستقل نرم افزار Adobe و Apple کار می کند. او همچنین در NAB و Government Video Expo ارائه شده است. در اوقات فراغت ، جیسون دوست دارد شیر شکلات بنوشد ، بازی های ویدیویی مدرسه قدیمی را انجام دهد ، در کنسرت ها شرکت کند و با قطار ، هواپیما و موتور سیکلت به دور و نزدیک سفر کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Premiere Pro CC 2018 Updates

Premiere Pro CC 2018 Updates

Premiere Pro CC یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش ویدئو در صنعت است که توسط Adobe ایجاد شده است. این دوره به شما در مورد آخرین به روزرسانی های انجام شده توسط Adobe به Premiere Pro CC 2018 آموزش می دهد.


آموزش Premiere Pro CC 2017 Updates

Premiere Pro CC 2017 Updates

Adobe همچنان به روزرسانی های Premiere Pro را با سرعتی حیرت انگیز انجام می دهد. با جدیدترین ویژگی ها و پیشرفت های این دوره به روز شوید. نرم افزار مورد نیاز: Premiere Pro CC 2017.


آموزش فراداده مسترینگ Premiere Pro CC

Premiere Pro CC Mastering Metadata

فراداده بخشی از فرآیند پس از تولید است که اغلب نادیده گرفته می شود اما محوری است. این دوره به پاک کردن ابرداده کمک خواهد کرد ، بنابراین بهتر می توانید درک کنید که چرا برای همه سطوح ویرایشگر مفید است. نرم افزار مورد نیاز: Premiere Pro CC.


آموزش گردش کار Premiere Pro بین برنامه های Cloud خلاق

Premiere Pro Workflows Between Creative Cloud Apps

Premiere Pro فوق العاده است ، به خصوص هنگامی که با سایر برنامه های خلاق Adobe استفاده می شود. شما جهان پویای قابلیت همکاری بین Premiere Pro و برنامه هایی مانند Photoshop ، Prelude و موارد دیگر را کشف خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Creative Cloud ...


آموزش After Effects CC Puppet Tool

After Effects CC Puppet Tool

بیاموزید که چگونه با استفاده از Puppet Tool پس از اثر ، شخصیت ها و اشیای ایستا ، کشیده شده و آنها را به موجودات متحرک در حال تنفس تبدیل کنید.


آموزش سفارشی سازی Premiere Pro CC

Premiere Pro CC Customization

Premiere Pro CC یک برنامه فوق العاده قابل تنظیم است. این دوره به شما نشان می‌دهد که تقریباً هر تنظیمات ارزشمندی را که می‌توان آن‌ها را تغییر داد و به‌عنوان یک پیش‌تنظیم ذخیره کرد تا گردش کار ویرایش شما آسان‌تر و سریع‌تر از همیشه باشد را پیدا کنید.


آموزش Premiere Pro CC با استفاده از اصول

Premiere Pro CC Building on the Fundamentals

Adobe با هر نسخه جدید Premiere Pro CC به نوآوری های تهاجمی ادامه می دهد. این دوره شما را با گشت و گذار عمیق تری در مجموعه ابزارهای Premiere Pro CC آشنا می کند و باعث می شود فیلم هایی با ظاهری حرفه ای با سرعت و کارایی بیشتری ایجاد کنید. نرم افزار...


آموزش معرفی Premiere Pro CC

Introduction to Premiere Pro CC

در این آموزش Premiere Pro، ما از وارد کردن رسانه از منابع مختلف تا ساختن برش‌های ناهموار، افزودن پولیش و صادرات محصول نهایی برای دیدن جهانیان خواهیم رفت. نرم افزار مورد نیاز: Premiere Pro CC 2015.


آموزش تسلط بر تنظیمات فشرده سازی در Premiere Pro و Media Encoder

Mastering Compression Settings in Premiere Pro and Media Encoder

بسیاری از ویرایشگران ویدئوی باهوش وقت سختی دارند تا سر خود را به مفاهیم فشرده سازی فیلم بپیچند. این دوره به شما کمک می کند بسیاری از گزینه های موجود در تنظیمات صادرات Premiere Pro را پاک کنید. نرم افزار مورد نیاز: Premiere Pro CC، Media Encoder CC.


آموزش مبانی Adobe Premiere Rush CC

Adobe Premiere Rush CC Fundamentals

با Adobe Premiere Rush CC ، ساخت فیلم های سریع و عالی را بیاموزید.


آموزش Final Cut Pro X Fundamentals

Final Cut Pro X Fundamentals

Final Cut Pro X یک تغییر منحصر به فرد و قدرتمند در دنیای نرم افزار ویرایش ، از جدول زمانی بدون ردیابی تا رابط پاسخگو و پویا ارائه می دهد. در این دوره ، هر آنچه برای شروع ساخت یک ویدیوی حرفه ای نیاز دارید را فرا خواهید گرفت.


آموزش تصحیح و درجه بندی رنگ در Premiere Pro و SpeedGrade

Color Correction and Grading in Premiere Pro and SpeedGrade

در طول این آموزش ، ما همه چیز را در مورد انبوه ابزارهای اصلاح و درجه بندی رنگ که در برنامه ویرایش فیلم Adobe ، Premiere Pro وجود دارد ، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Premiere Pro CC 2015 ، SpeedGrade CC 2015.


آموزش Premiere Pro CC 2019 ویژگی های جدید

Premiere Pro CC 2019 New Features

Adobe با تعداد زیادی از ویژگی های ساده و صرفه جویی در وقت ، نرم افزار ویرایش پرچمدار خود ، Premiere Pro را بار دیگر به روز کرده است. این دوره تغییرات کوچک و بزرگ را پشت سر می گذارد تا شما را در بالای بازی ویرایشی خود نگه دارد.