Steve Michelotti

استیو یک مدیر برنامه با مایکروسافت در تیم مهندسی Azure Global است. قبل از پیوستن به مایکروسافت ، وی 7 بار Microsoft ASP.NET MVP بود. استیو یک ASPInsider است و به طور مکرر در کنفرانس های توسعه دهنده و گروه های کاربر از جمله Microsoft Ignite ، MS Tech Summit ، VSLive! و AngularMIX ارائه می دهد. استیو علاقه زیادی به فناوری های Azure ، Angular و Web دارد. می توانید در stevemichelotti.com یا در توییتر درsmichelotti به او برسید.
دوره های این مدرس:

آموزش داربست ASP.NET MVC

ASP.NET MVC Scaffolding

ASP.NET MVC Scaffolding به شما اجازه می دهد تا برنامه هایی را با سرعت تکان دهنده ای توسعه دهید که بر اساس نیازهای خاص برنامه شما سفارشی شده است.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Face API

Microsoft Azure Cognitive Services: Face API

یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی امروز تغییرات بزرگی را ایجاد می کنند. این دوره شما را با Microsoft Azure Cognitive Services شناختی Face API آشنا می کند ، به شما کمک می کند نحوه عملکرد خود را در برنامه های خود بگنجانید.


آموزش Dapper: شروع کار

Dapper: Getting Started

Dapper یک کتابخانه فوق العاده سریع برای نقشه برداری بین پایگاه داده ها و اشیا. .NET فراهم می کند. این دوره متمرکز به کد ، کلیه اصول لازم برای تولید با Dapper و گنجاندن آن را در برنامه های خود به شما معرفی می کند.


آموزش ساخت برنامه های تلفن همراه با Ionic Framework و AngularJS

Building Mobile Apps With the Ionic Framework and AngularJS

این دوره متمرکز بر کد ، نحوه ساخت برنامه های تلفن همراه با Ionic Framework و AngularJS را نشان می دهد. چارچوب Ionic یک روش جدید هیجان انگیز برای ساخت سریع برنامه های موبایل با کیفیت حرفه ای است.


آموزش الگوهای طراحی C #: مرکب

C# Design Patterns: Composite

در این دوره نحوه کار با الگوی کامپوزیت را کشف خواهید کرد. شما می فهمید که چرا این الگو وجود دارد و چگونه می توان آن را در برنامه C # پیاده سازی کرد.


آموزش ساخت برنامه های موبایل با Ionic ، Angular و TypeScript

Building Mobile Apps with Ionic, Angular, and TypeScript

این دوره متمرکز بر کد ، چارچوب جذاب جدید Ionic را بررسی می کند و نحوه ساخت برنامه های تلفن همراه با استفاده از Angular و TypeScript را نشان می دهد.


آموزش مبانی حذفی

Knockout Fundamentals

Knockout یک چارچوب JavaScript MVVM است که به شما امکان می دهد سریع برنامه های غنی را با سبک اعلانی و پشتیبانی غنی از الگو توسعه دهید.


آموزش ساخت برنامه های موبایلی چند پلتفرمی با Telerik AppBuilder

Building Cross-Platform Mobile Apps with Telerik AppBuilder

ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی چند پلتفرمی با Telerik AppBuilder (که قبلا Icenium نامیده می‌شد) تمام ویژگی‌های اصلی Telerik AppBuilder را معرفی می‌کند که به شما امکان می‌دهد به سرعت برنامه‌های موبایل هیبریدی قوی با جاوا اسکریپت، HTML و CSS بسازید.


آموزش ORM های میکرو دات نت

.NET Micro ORMs

.NET Micro ORM شما را با چیستی Micro ORM آشنا می کند و جزئیات پنج ORM های مختلف .NET Micro را نشان می دهد.


آموزش الگوهای طراحی C #: واسطه

C# Design Patterns: Mediator

نحوه کار با الگوی واسطه را کشف کنید. شما می فهمید که چرا این الگو وجود دارد و چگونه می توان آن را در برنامه C # پیاده سازی کرد.


آموزش مبانی یومن

Yeoman Fundamentals

Yeoman خود را به عنوان چارچوب برجسته تولید کد برای توسعه دهندگان وب معرفی کرده است. این دوره متمرکز بر کد ، نحوه کار با Yeoman را با تمرکز بر ساخت مولد Yeoman سفارشی خود نشان می دهد.


آموزش ng-bootstrap Playbook

ng-bootstrap Playbook

ng-bootstrap یکپارچه سازی یکپارچه بین آخرین نسخه های Angular و Bootstrap را فراهم می کند. این دوره شما را با هر جز component در کتابخانه ng-bootstrap آشنا می کند و به شما نشان می دهد که چگونه به راحتی از آنها در برنامه های خود استفاده کنید.


آموزش AngularUI Fundamentals

AngularUI Fundamentals

AngularUI خود را به عنوان چارچوب انتخابی همراه برای ساخت برنامه های عالی AngularJS تثبیت کرده است. این دوره آموزشی متمرکز بر کد نحوه ساخت اپلیکیشن با AngularUI را نشان می دهد.