Mitch Tabian

میچ عاشق تدریس است اما دومین مورد نزدیک او یادگیری فن آوری های جدید است. صنعت فناوری با سرعتی باورنکردنی در حال پیشرفت و تغییر است. تقریباً مثل اینکه هر روز یک زبان کدگذاری جدید ساخته می شود. او احساس می کند بسیار خوش شانس است که با انقلاب تکنولوژی قرن 21 زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش موضوعات اندروید: شروع به کار

Android Threads: Getting Started

هر توسعه دهنده اندروید باید درک کاملی از موضوعات داشته باشد. با استفاده از گزینه‌های مختلف رشته‌بندی موجود با Android SDK، نحوه تکمیل وظایف روی رشته‌های پس‌زمینه را بیاموزید.


آموزش Kotlin در Android: مدیریت تنظیمات و تنظیمات

Kotlin on Android: Managing Preferences and Settings

هر برنامه Android دارای نوعی صفحه تنظیمات است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از SharedPreferences و چارچوب Preferences برای ساخت صفحه تنظیمات عالی که مطابق با دستورالعمل های طراحی Androids هستند استفاده کنید.


آموزش Firebase در Android: پیام رسانی ابری ، عملکردهای ابری و Crashlytics

Firebase on Android: Cloud Messaging, Cloud Functions and Crashlytics

در هسته Push Notifications و تعامل کاربر درک کاملی از Firebase Cloud Messaging وجود دارد. در این دوره ، نحوه ارسال و دریافت پیام های ابری ، ساخت و استقرار توابع ابر و نحوه ادغام Crashlytics را فرا خواهید گرفت.


آموزش Firebase در Android: Cloud Firestore

Firebase on Android: Cloud Firestore

Firebase Cloud Firestore را به عنوان پایگاه داده پرچمدار جدید خود اعلام کرده است. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از Firestore برای مدیریت داده های برنامه خود با طراحی منحصر به فرد "مستند گرا" خود استفاده کنید.


آموزش Firebase در Android: پایگاه داده در زمان واقعی و ذخیره سازی ابر

Firebase on Android: Real-time Database and Cloud Storage

آیا می خواهید به پایگاه داده Firebase بروید و ابزار ذخیره سازی ابر را کشف کنید؟ در این دوره ، شما می توانید درک خوبی از نحوه ذخیره داده ها در یک پایگاه داده در زمان واقعی و بارگذاری پرونده ها در یک فهرست ذخیره سازی ابر شخصی سازی کنید.


آموزش ورودی های صفحه کلید Android: شروع کار

Android Keyboard Inputs: Getting Started

استفاده از ورودی های صفحه کلید برای ارائه یک تجربه کاربری عالی بسیار اساسی است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از Android با ورودی های صفحه کلید ، اقدامات روش صفحه کلید ، پیشنهادات تکمیل خودکار ، صفحه کلیدهای نرم و صفحه کلیدهای سخت افزاری استفاده کنید.


آموزش مبانی آندروید: پیاده سازی موثر در حال اجرا

Android Fundamentals: Implementing Effective Navigation

این دوره بر روی ناوبری با Android تمرکز دارد. در پایان دوره می فهمید که چگونه می توانید با استفاده از فعالیت ها ، بخشها ، گفتگوی هشدار ، نماهای ناوبری پایین ، کشوهای ناوبری و برگه ها ، ناوبری م implementثر را پیاده سازی کنید.


آموزش Firebase در Android: تأیید اعتبار و تأیید ایمیل کاربر

Firebase on Android: User Email Authentication and Verification

Firebase یک فناوری نوظهور است که توسعه موبایل را هدف قرار می دهد. این دوره دارای ابزار احراز هویت Firebase است که در آن یاد خواهید گرفت که سیستم مدیریت کاربر مبتنی بر ابر را ادغام کنید.


آموزش حرکات اندروید: شروع کار

Android Gestures: Getting Started

استفاده از بسیاری از حرکات اندروید برای ارائه یک تجربه کاربری عالی کاملاً اساسی است. شما می آموزید که چگونه حرکات لمس کردن ، ضربه زدن دوگانه ، پیمایش ، لمس با تأخیر ، کشیدن انگشت ، کشیدن و مقیاس گذاری را تشخیص دهید.


آموزش صحافی داده Android: شروع کار

Android Data Binding: Getting Started

استفاده از Data Binding Library راهی عالی برای افزایش خوانایی کد و کاهش میزان کدی است که برای نوشتن نیاز دارید. شما یاد خواهید گرفت که از آداپتورهای صحافی سفارشی ، دست زدن به رویدادها و مشاهدات استفاده کنید تا کد واضح و روشن شود.