Evan Anderson-Decina

ایوان یک معمار ثبت شده است که بیش از یک دهه در شرکت های معماری کار کرده است. تبحر وی در نرم افزار سه بعدی باعث شد وی قبل از ترک دانشگاه ، یک طراح برنده جایزه شود و در آن رندرهایی با کیفیت بالا تولید کند که خلاقیت او را در کنار دیگران قرار دهد. ایوان واقعاً از روند کار و روند استفاده از نرم افزارهای طراحی BIM و 3D قدردانی می کند و معتقد است استفاده از این ابزارها طراحی بهتری ایجاد می کند. او از سال 2012 توسط Autodesk یک Certified Revit Professional است. وقتی در دفتر نیست ، اوان در پروژه های جانبی مانند بازسازی مسکن و فقط برای طراحی سرگرم کننده استادیوم کار می کند. همسر و دو سگ او کل دنیای او هستند و میراث ایتالیایی او به این معنی است که او یک ماکارونی و کوفته کوفته درست می کند و به شدت برای نیروگاه فوتبال ایتالیا یوونتوس تشویق می کند. فورزا یووه!
دوره های این مدرس:

آموزش با موفقیت از اتوکد به Revit مهاجرت کرد

Successfully Migrating from AutoCAD to Revit

در طول این آموزش Revit ، ما در حال یادگیری چگونگی انتقال آسان از دنیای اتوکد به دنیای Revit و BIM هستیم. نرم افزار مورد نیاز: Revit 2015.


آموزش ویترین ، پرده های دیواری و سیستم های پرده در Revit

Storefront, Curtain Walls, and Curtain Systems in Revit

این دوره شامل تمام مواردی است که شما باید در مورد Curtain Walls و Curtain Systems در Revit بدانید.


آموزش باز کردن قفل خانواده درب پارامتری در Revit

Unlocking Parametric Door Families in Revit

در این آموزش Revit ، ما یک درب واحد ایجاد خواهیم کرد که از چندین نوع هندسه در یک خانواده پارامتری هوشمند استفاده می کند. نرم افزار مورد نیاز: Revit 2015.