David Mann

دیو از بنیانگذاران و CTO نرم افزار Heirloom است ، یک شرکت نوپا با استفاده از فناوری (شامل طراحی تجربه کاربر ، برنامه های کاربردی و رشته های داده های بزرگ) برای ایجاد تحول در تاریخ خانواده و شجره نامه. وی بیش از 20 سال "با رایانه کار می کند" ، 11 بار MVP مایکروسافت است ، و یک برنامه نویس وب ، مربی و نویسنده کاملاً پشته با تمرکز بر JavaScript ، NodeJS ، DBs سند و C # است. او به طور منظم در کنفرانس های فنی و شجره نامه ارائه می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش شیرپوینت 2007 توسعه دهنده Ramp-Up - قسمت 6

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 6

خودکارسازی فرآیند کسب و کار، فرم‌های سازمانی و جستجو - دوره او بسیاری از قابلیت‌های شرکتی شیرپوینت 2007 را با آموزش نحوه ایجاد گردش‌های کاری سفارشی و ادغام فرم‌های InfoPath در گردش‌های کاری پوشش می‌دهد.


آموزش در حال توسعه با Office UI Fabric

Developing with Office UI Fabric

Fabric به شما کمک می کند تا یک تجربه front-end برای برنامه خود ایجاد کنید که با تجربه Microsoft Office هماهنگ باشد. این دوره به شما دموهایی برای بسیاری از اجزای Fabric مانند نمایشگر و ناوبری می دهد و حتی نحوه استفاده از Fabric در Angular را یاد خواهید گرفت.


آموزش در حال توسعه راه حل های SharePoint 2013 با JavaScript - قسمت 2

Developing SharePoint 2013 Solutions with JavaScript - Part 2

این دوره بیشتر در مورد چگونگی استفاده از JavaScript در سفارشی سازی SharePoint 2013 اشتراک می گذارد.


آموزش شیرپوینت 2007 توسعه دهنده Ramp-Up - قسمت 5

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 5

معماری اطلاعات ذخیره سازی و دسترسی به داده ها - این دوره تمام جنبه های مربوط به نحوه ذخیره داده ها توسط شیرپوینت 2007 و نحوه دسترسی شما به آن داده ها را پوشش می دهد.


آموزش SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 3

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 3

سفارشی سازی و گسترش تجربه - این دوره نحوه شروع سفارشی کردن تجربه کاربری شیرپوینت با استفاده از صفحات سفارشی، CSS و صفحات اصلی را پوشش می دهد.


آموزش یادگیری اپراتورهای RxJS توسط مثال کتاب

Learning RxJS Operators by Example Playbook

قدرت RxJS بیش از 100 اپراتور آن است. آنها نیرو را تأمین می کنند. یادگیری آن اپراتورها تاکنون سخت بود. این دوره با استفاده از مثالها و نمودارهای مرمریت ، همه در JavaScript وانیلی frame-agnostic ، هر اپراتور را به شما آموزش می دهد.


آموزش در حال توسعه راه حل های SharePoint 2013 با JavaScript - قسمت 3

Developing SharePoint 2013 Solutions with JavaScript - Part 3

به عنوان سنگ بنای برنامه های در حال توسعه SharePoint 2013 با سری دوره های جاوا اسکریپت ، قسمت 3 قبل از تحقیق در پوشش رایج ترین سناریوها برای دو موضوع آموزشی پیشرفته نهایی (آزمایش و توارث نمونه اولیه) را پوشش می دهد ...


آموزش معرفی پارچه UI Office

Introducing the Office UI Fabric

نگاهی به عناصر ارائه شده توسط MIcrosoft's Office UI FAbric. این دوره مروری بر عناصر و اجزای مختلف UI ارائه شده توسط Fabric دارد تا به شما کمک کند تا برنامه ها و افزونه های شما به نظر برسند و احساس کنند بخشی از Office 365 هستند ، ...


آموزش ساخت رابط کاربری با Angular

Constructing a User Interface with Angular

رابط کاربری مهمترین قسمت برنامه شماست ، زیرا از نظر کاربران این برنامه است. هیچ چیز دیگری مهم نیست. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک UI آسان ، موثر ، کارآمد و قابل نگهداری با استفاده از Angular ارائه دهید.


آموزش شیرپوینت 2007 توسعه دهنده Ramp-Up - قسمت 7

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 7

مدیریت محتوای وب و داده های سازمانی - این دوره دو جنبه جدید شیرپوینت 2007 را پوشش می دهد: نحوه میزبانی سایت های مدیریت محتوا با مدیریت محتوای وب و نحوه دسترسی به داده هایی که در شیرپوینت زندگی نمی کنند با استفاده از داده های تجاری ...


آموزش در حال توسعه راه حل های SharePoint 2013 با JavaScript

Developing SharePoint 2013 Solutions with JavaScript

این دوره شما را از 0 تا 60 در توسعه جاوا اسکریپت SharePoint می برد ، از بررسی اساسی مفاهیم اصلی گرفته تا پوشش دقیق همه مواردی که باید بدانید تا JavaScript را به عنوان بخشی از راه حلهای SharePoint خود بدانید.


آموزش SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 2

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 2

: معماری پلتفرم و تجربه توسعه‌دهنده - این دوره بلوک‌های اساسی در ایجاد راه‌حل‌های سفارشی‌سازی شده در شیرپوینت را پوشش می‌دهد.


آموزش در حال توسعه با پارچه UI Office

Developing with Office UI Fabric

Office UI Fabric سریعترین و آسانترین راه برای ایجاد یک رابط کاربری است که با SharePoint ، Office و Office 365 متناسب باشد. این دوره به شما در مورد سه پروژه اصلی Office UI Fabric و نحوه استفاده از آنها در پروژه های شما آموزش می دهد.


آموزش شیرپوینت 2007 توسعه دهنده Ramp-Up - قسمت 4

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 4

Web Parts - در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه اساسی ترین Web Parts را ایجاد کنید و به سمت ایجاد ویژگی های پایدار، قطعات ویرایشگر سفارشی، استفاده از ASP.NET AJAX و حتی مصرف سرویس های وب سفارشی پیش بروید.


آموزش SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 1

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 1

درک پلت فرم - این دوره شما را با زندگی توسعه با شیرپوینت 2007 آشنا می کند.


آموزش شیرپوینت 2007 توسعه دهنده Ramp-Up - قسمت 8

SharePoint 2007 Developer Ramp-Up - Part 8

هوش تجاری و امنیت برنامه - این دوره جنبه های امنیتی شیرپوینت و نحوه عملکرد مجوزها را پوشش می دهد.


آموزش کتابخانه عملکردی جاوا اسکریپت

Functional JavaScript Libraries Playbook

این دوره در مورد کاوش در برخی از کتابخانه های کاربردی محبوب جاوا اسکریپت و دیدن اینکه چه چیزی در مورد آنها است. ما در نسخه ی نمایشی سنگین و در اسلایدها سبک هستیم. اگر با اصول عملکردی آشنایی ندارید ، ما در ابتدا آنها را پوشش می دهیم.