Joshua Smith

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک آرم سوختن پویا در CINEMA 4D و TurbulenceFD

Creating a Dynamic Burning Logo in CINEMA 4D and TurbulenceFD

در این مجموعه از آموزش های CINEMA 4D و TurbulenceFD ، ما می آموزیم که چگونه یک آرم جالب و پویا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، RealFlow 2014، TurbulenceFD، After Effects 5.5.


آموزش تقلب در اتومبیل برای منفجر شدن در CINEMA 4D

Rigging a Car to Explode in CINEMA 4D

در طول این درس ها ما نشان خواهیم داد که چگونه از دینامیک و اتصالات در CINEMA 4D برای ماشین سازی استفاده کنید که به صورت نیمه واقعی نسبت به یک نیروی منفجره واکنش نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، TurbulenceFD، After Effects 5.5.


آموزش نقاشی نور مجازی با استفاده از Trapcode خاص در افتر افکت

Virtual Light Painting Using Trapcode Particular in After Effects

در این آموزش After Effects ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Trapcode خاص یک جلوه طولانی برای رنگ آمیزی نور را ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CS5 ، Adobe After Effects CS5.5 ، Trapcode Particular 2.0.


آموزش ایجاد الگوهای رشد یخ آلی در CINEMA 4D

Creating Organic Ice Growth Patterns in CINEMA 4D

در این آموزش ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از After Effects و CINEMA 4D الگوهای رشد یخ آلی و کریستال های یخ را به هر شکل ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects، CINEMA 4D.


آموزش اصول Cinema 4D Mograph

Cinema 4D Mograph Fundamentals

ماژول Mograph Cinema 4D یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین ابزارهای موجود برای طراحان حرکت امروز است. در این دوره ، شما با استفاده از ابزار Mograph Cinema 4D ، نگاهی مقدماتی و عمیق خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D R18.


آموزش ایجاد جلوه ای حباب ساز با استفاده از پارچه در Cinema 4D

Creating a Paint-bubbling Effect Using Cloth in Cinema 4D

در طول این دوره از Cinema 4D ، ما یک روش منحصر به فرد برای استفاده از موتور پارچه ای و پارچه NURBS درون C4D برای ایجاد اثر حباب رنگ و جدا شدن از گرما نشان خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D R14، After Effects CC 2015.


آموزش انیمیشن مرگ سلولی با استفاده از RealFlow و Cinema 4D

Cellular Death Animation Using RealFlow and Cinema 4D

این دوره با استفاده از RealFlow برای ایجاد و متحرک سازی سلول بررسی خواهد شد ، سپس از پویایی پارچه و همچنین Turbulence FD در Cinema 4D برای منفجر شدن سلول استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D ، Octane Renderer ، Turbulence FD ، RealFlow ، After Effects.