Victor Kam

ویکتور کم در صنعت بازی در چندین نقش کار کرده است. او مستقیماً از مدرسه به عنوان یک طراح سطح در سری Electronic Arts for the Need for Speed شروع به کار کرد و در آنجا یاد گرفت که چه چیزی برای ساختن جهان با در نظر گرفتن طراحی و گیم پلی در نظر گرفته شده است. او سپس به عضویت تیم United Front Games در ساخت دنیای وسیع سگهای خواب در جایی که به آرامی به قلمرو هنر محیطی تغییر مکان داد ، قرار گرفت. در کنار او ، او قادر به کسب مهارت های فنی مانند استفاده از MAXscript و شبکه های سایه بان بود. او علاقه خود را به توسعه دارایی های با کیفیت بالا با استفاده از Unreal 4 و جدیدترین ابزارهای Substance در طی یک طراحی کوتاه مدت سطح آموزش در مدرسه فیلم ونکوور پیدا کرد. او بسیار با انگیزه و کنجکاو در مورد فناوری است ، همیشه به دنبال راه های سریعتر و کارآمد برای ایجاد هنر با کیفیت بالا است.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی نقاش مواد

Substance Painter Fundamentals

Substance Painter در حال تبدیل شدن به استاندارد صنعت برای ایجاد بافت های با کیفیت بالا است. این دوره به عنوان مقدمه ای برای نرم افزار برای ایجاد اولین مجموعه بافت خود به کار می رود.


آموزش Texturing Sci-Fi Game Assets in Substance Designer

Texturing Sci-fi Game Assets in Substance Designer

در این آموزش طراح مواد، نحوه بافت دار کردن دارایی های بازی را با استفاده از یک سفینه فضایی به عنوان مثال می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 5.1.1، Inkscape 0.42.