Laura Hawk

لورا یک نویسنده پرشور جلوه های بصری و گرافیک حرکتی در Pluralsight است. از زمان اولین قرار گرفتن در معرض افتر افکت در دانشگاه ، لورا یک انگیزه ابدی برای یادگیری بیشتر در مورد موشن گرافیک ، و آموختن چیزهایی که دیگران کشف کرده است. لورا شروع به کار در Digital-Tators (اکنون یک شرکت Pluralsight) به عنوان یک هنرمند موشن گرافیک ، ایجاد تبلیغات جذاب و هنر آموزنده برای سایت است. در تمام مدت حضور خود در مربیان دیجیتال ، لورا به کتابخانه های محتوای افتر افکت و NUKE کمک زیادی کرد - دیوید بلین دیجیتال خود ، "جادوی فیلم" را خراب کرد و آن را با دیگران به اشتراک گذاشت. او همچنین برای مجله 3D Artist نیز محتوا نوشته است. پروژه های موردعلاقه او دو دوره مقدماتی عمیق افترافکت در مورد Pluralsight است که هر کدام به ترتیب حول آموزش هنرمندان حرکت و VFX ساخته شده اند. لورا با استفاده از مجموعه مهارت های گسترده خود ، از ردیابی شات و روتوسکوپ گرفته تا طراحی حرکت ، به هزاران هنرمند آموزش داده است. اگر شما هرگز نیاز به س forال یا نظر دارید ، می توانید لورا را در توییترLauraHawkDesign پیدا کنید.
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد یک صحنه سه بعدی با یک تصویر دو بعدی در NUKEX

Creating a 3D Scene with a 2D Image in NUKEX

در این سری از آموزش ها نحوه ایجاد عمق سه بعدی از یک تصویر دو بعدی را خواهیم آموخت.


آموزش ترکیب متن سه بعدی و اکشن زنده با CINEWARE در After Effects و CINEMA 4D

Compositing 3D Text and Live Action with CINEWARE in After Effects and CINEMA 4D

در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک ترکیب متن سه بعدی در CINEMA 4D را یاد می گیریم که سپس آن را در After Effects آورده و در یک شات اکشن زنده قرار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.0.0.404.


آموزش ساخت انیمیشن خودروی وکتور در افتر افکت

Creating a Vector Car Animation in After Effects

در این سری از آموزش ها نحوه ساخت انیمیشن ماشین دو بعدی در افتر افکت را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش تجسم محصول و بسته بندی در CINEMA 4D و افتر افکت

Product and Packaging Visualization in CINEMA 4D and After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، مراحل ایجاد یک انیمیشن تجسم محصول همراه با متن توضیح دهنده مزایای محصول را طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15، After Effects 12.2.0.52، Knoll Light Factory.


آموزش طراحی اینفوگرافیک های قابل تأمل در Illustrator

Designing Thought-provoking Infographics in Illustrator

در این آموزش Illustrator ، ما می آموزیم که چگونه یک infographic را از ابتدا ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS6.


آموزش استفاده از نورها برای ایجاد سایه برای لایه های متحرک در افتر افکت

Using Lights to Create Shadows for Animated Layers in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، مراحلی را که برای راه اندازی این صحنه زمستانی انجام می دهیم، مورد بحث قرار خواهیم داد. کامل با نورها، سایه ها، شعله ور شدن لنز، و بسیاری از جلوه های واقعی تر. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 7: آهنگسازی

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 7: Compositing

در این دوره NUKE ، ما خواهیم دید که چگونه همه پاسهای ارائه شده از عکسهای CG را همراه با چند عکس اقدام زنده ترکیب کرده ایم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 9.0


آموزش ردیابی پرتو با تایپوگرافی در افترافکت

Ray-tracing with Typography in After Effects

در این سری از آموزش های After Effects، نحوه استفاده از ویژگی جدید Ray-tracing در CS6 را برای ایجاد تایپوگرافی متحرک سه بعدی و اشکال یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش طراحی منوهای آینده نگر در ایلاستریتور

Designing Futuristic Menus in Illustrator

در این سری از آموزش ها، مراحل ساخت منوهای آینده نگر در ایلاستریتور را به صورت گام به گام دنبال می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS6.


آموزش شروع سریع تا افترافکت: جلد 2

Quick Start to After Effects: Volume 2

به جلد 2 شروع سریع برای افترافکت خوش آمدید، مجموعه‌ای از دوره‌هایی که به‌طور خاص ساخته شده‌اند که باید به ترتیب دنبال شوند و با تمرین‌های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته‌شده در هم آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC v ...


آموزش متن همه چیز در افتر افکت است

All Things Text in After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، در مورد ایجاد ، کنترل و استفاده از متن در After Effects یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.1.5.


آموزش معرفی کانال ها در NUKE

Introduction to Channels in NUKE

در این مجموعه از آموزشهای NUKE ، نحوه استفاده از سیستم Channel در NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز:


آموزش توضیح موضوعات پیچیده با موشن گرافیک در افتر افکت

Explaining Complex Topics with Motion Graphics in After Effects

در این سری از آموزش ها، از ابتدا تا انتها مراحل ساخت ویدیویی را طی می کنیم که موضوعی سخت و قابل درک را توضیح می دهد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52، Illustrator 17.0.0.


آموزش استفاده از اثرات MoGraph برای ایجاد یک بازکن ورزشی در CINEMA 4D

Using MoGraph Effectors to Create a Sports Opener in CINEMA 4D

در این مجموعه آموزش ، ما از ابتدا تا انتها ایجاد یک بازکن ورزشی در CINEMA 4D ، متحرک سازی آن با استفاده از مجموعه ابزار قدرتمند MoGraph و ترکیب بندی عکس در After Effects را یاد خواهیم گرفت.


آموزش شروع سریع NUKE: جلد 1

Quick Start to NUKE: Volume 1

در این جلد اول از شروع سریع NUKE ، ما اصول شروع کار در NUKE را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v1.


آموزش مقدمه ای بر افترافکت برای کامپوزیتورها

Introduction to After Effects for Compositors

در این سری از آموزش ها نحوه ایجاد یک کامپوزیت شات را از ابتدا تا انتها می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.1.0.168، Red Giant's Knoll Light Factory (اختیاری).


آموزش جلوه‌های لنز دوربین واقع‌گرایانه در افترافکت

Photorealistic Camera Lens Effects in After Effects

در این سری از آموزش‌های افترافکت، ما علل ایجاد لنز، دیافراگم، و جلوه‌های فیلم یا حسگر دوربین واقعی را یاد می‌گیریم که در گرفتن تصاویر واقعی اتفاق می‌افتند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Knoll Light Factory...


آموزش متحرک سازی و ترکیب منوهای آینده نگر در افتر افکت

Animating and Compositing Futuristic Menus in After Effects

در این سری از آموزش ها، نحوه متحرک سازی و ترکیب یک رابط منوی آینده نگرانه با فیلم های یک بازیگر را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش ساخت فریم هایی به سبک خیره کننده در افترافکت

Building Stunning Style Frames in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، با فرآیند و همچنین برخی از تکنیک های ایجاد برای ساخت فریم های سبک عالی آشنا خواهیم شد! ما با بحث در مورد اینکه یک استایل فریم واقعا چیست و چگونه می تواند به شما در گردش کار و ... کمک کند شروع می کنیم.


آموزش ساخت یک ترکیب دوربین ثابت در افتر افکت

Building a Rigged Camera Composition in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، یاد می گیریم که چگونه دوربین را با استفاده از یک شی Null متحرک در افتر افکت نصب کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.0.0.404.


آموزش رمزگشایی درون یابی فریم کلیدی در افترافکت

Demystifying Keyframe Interpolation in After Effects

با داشتن دانش در این دوره، می توانید تشخیص دهید که چه چیزی باعث برخی از مشکلاتی می شود که همه هنگام انیمیشن سازی در After Effects با آن مواجه می شوند.


آموزش ایجاد و استفاده از Mat Track در افتر افکت

Creating and Using Track Mattes in After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، روند ایجاد و استفاده از مات های track را در After Effects یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52.


آموزش متحرک سازی یک شهر وکتور با دوربین سه بعدی در افتر افکت

Animating a Vector City with a 3D Camera in After Effects

در این سری از آموزش ها، مراحل مورد نیاز برای ساخت انیمیشن شهر چرخشی در افتر افکت را مرور می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Illustrator CS6.


آموزش بازسازی فیلم به کمال در افتر افکت

Retiming Footage to Perfection in After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، ما روش های مختلفی را برای تغییر زمان فیلم در After Effects یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52.


آموزش ایجاد یک تایپ فیس متحرک در افتر افکت

Creating an Animated Typeface in After Effects

در این سری از آموزش ها مراحل ساخت تایپ فیس متحرک را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52، Illustrator 17.0.0، Adobe Media Encoder 7.2.0.43، Photoshop 14.0.


آموزش نقاشی فنی Illustrator CC

Illustrator CC Technical Drawing

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با Pen & Shape Builder Tools نقشه های فنی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator.


آموزش 10 نکته برای رندر مانند یک حرفه ای در افتر افکت

10 Tips for Rendering Like a Pro in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، 10 روش برای سریعتر و کارآمدتر کردن رندر در افتر افکت را خواهیم آموخت. این آموزش چیزهایی را به شما می آموزد که باعث می شود بگویید "وای، ای کاش هفته گذشته می دانستم" یا "این ...


آموزش ایجاد یک بازکننده اخبار صبحگاهی در CINEMA 4D و After Effects

Creating a Morning News Opener in CINEMA 4D and After Effects

در این سری از آموزش ها، مراحل ریگ کردن، متحرک سازی، تکسچرینگ، رندر و کامپوزیت یک قطعه موشن گرافیک به سبک اخبار صبحگاهی را طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، After Effects CC 12.0.0.404، Trapcode...


آموزش به روزرسانی های افترافکت CC 2017

After Effects CC 2017 Updates

این دوره را برای همه و به روزرسانیهای After Effects CC 2017 بررسی کنید. این درسهای سریع شما را در جدیدترین موارد اضافه شده به نرم افزار After Effects CC 2017 تسریع می کند. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC.


آموزش استفاده های ابتکاری برای ماسک و مات در افتر افکت

Innovative Uses for Masks and Mattes in After Effects

در این مجموعه از درس ها ، ما برخی از روش های غیرمعمول و خارج از جعبه استفاده از مات ، ماسک و حالت های ترکیب را برای ایجاد یک پروژه منسجم یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC 2014.


آموزش ردیابی در افتر افکت

Tracking in After Effects

در این سری از درس ها انواع مختلف ردیابی دو بعدی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects 12.2.0.52.


آموزش ایجاد نمودارهای متحرک در CINEMA 4D

Creating Animated Graphs in CINEMA 4D

در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد و متحرک سازی نمودارها در CINEMA 4D را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 17.1.0، CINEMA 4D R15.


آموزش ترکیب یک پوستر متحرک با فیلم زنده در افتر افکت

Compositing an Animated Poster with Live Footage in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، مراحل انیمیشن سازی این پوستر گروه و ترکیب آن را در یک صفحه اکشن زنده طی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش شروع با گره RotoPaint در NUKE

Getting Started with the RotoPaint Node in NUKE

در این مجموعه از آموزشهای NUKE ، ما تمام ابزارهای موجود در گره RotoPaint را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 7.0v6.


آموزش روتوسکوپی در افترافکت

Rotoscoping in After Effects

در این سری از آموزش ها نحوه شروع روتوسکوپی در افتر افکت را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects 12.2.0.52.


آموزش انیمیشن لوگو در CINEMA 4D و After Effects

Logo Animation in CINEMA 4D and After Effects

در این سری از آموزش‌های CINEMA 4D و After Effects، ما یک لوگو را از طراحی مسطح آن به یک انیمیشن لوگوی سه بعدی کاملاً ترکیبی تبدیل می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator 2014.0.0، CINEMA 4D Studio R16، After Effects 2014.0.2، Knoll Light...


آموزش ایجاد مجموعه های متحرک زیبا در NUKE و فتوشاپ

Creating Beautiful Animated Sets in NUKE and Photoshop

در این مجموعه از آموزش ها ، ما مراحل نقاب زدن عکس ها و ایجاد یک مجموعه متحرک با آنها را در NUKE طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0، Photoshop CC 14.1.2، After Effects CC 12.1.0.168، CINEMA 4D R15.


آموزش شروع سریع NUKE: جلد 2

Quick Start to NUKE: Volume 2

در این جلد ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v1.


آموزش باز کردن قفل قدرت ابزار Roto Brush در افتر افکت

Unlocking the Power of the Roto Brush Tool in After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه از ابزار Roto Brush استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.2.0.52.


آموزش در حال توسعه سیستم های Symbol در Illustrator

Developing Symbol Systems in Illustrator

در این مجموعه از آموزشهای Illustrator ، با نحوه استفاده و روند طراحی سیستمهای نماد آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator 18.0.0 ، Photoshop 20140508.r.58 x64.


آموزش اولویت ها و مشکلات تایپوگرافی برای موشن گرافیک

Typography Priorities and Pitfalls for Motion Graphics

در این سری از آموزش ها، برخی از مسائل رایجی که باید از آنها اجتناب کنید و برخی از بهترین رویکردهایی که می توانید برای ایجاد موشن گرافیک های زیبا، به ویژه در فضای تایپوگرافی جنبشی، در پیش بگیرید، یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: این اصول اعمال می شوند...


آموزش 10 نکته برای کار سریعتر در افترافکت

10 Tips for Working Faster in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، 10 نکته صرفه جویی در زمان برای سرعت بخشیدن به گردش کار شما در افتر افکت را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش داستان سرایی با Type in After Effects

Storytelling with Type in After Effects

در این سری از آموزش های After Effects، یک رویکرد گام به گام برای ایجاد یک پروژه مبتنی بر نوع - در این مورد، یک اطلاعیه سبک خدمات عمومی در مورد ایمنی مواد غذایی را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: After Effect CS6.


آموزش معرفی CINEMA 4D Lite برای طراحان گرافیک

Introduction to CINEMA 4D Lite for Graphic Designers

اگر یک طراح گرافیک هستید که از برنامه‌های Adobe Creative Cloud استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه نباشید که اشتراک کاملاً رایگان برای CINEMA 4D Lite دارید. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC، Illustrator CC، Photoshop CC.


آموزش ادغام موشن گرافیک با فیلم‌های لایو اکشن در CINEMA 4D و افترافکت

Integrating Motion Graphics with Live-Action Footage in CINEMA 4D and After Effects

در این سری از آموزش ها، روند ساخت موشن گرافیک را که با فیلم های اکشن زنده ادغام می شود، یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D Studio R16، After Effects CC 2014.


آموزش ویژگی های جدید در NOKE 8.0

New Features in NUKE 8.0

در این سری از آموزش ها با ویژگی های جدید موجود در NUKE 8.0 آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 8.0.


آموزش ایجاد قالب های قابل انتشار در افتر افکت

Creating Publishable Templates in After Effects

ما در شرف یادگیری چند جریان کاری واقعا شگفت انگیز و صرفه جویی در زمان برای ایجاد قالب در After Effects هستیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014.2.


آموزش شروع سریع NUKE: جلد 3

Quick Start to NUKE: Volume 3

به جلد 3 شروع سریع NUKE خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرینات ارزشمندی تقویت می شوند تا مفاهیم آموخته شده را تقویت کنند. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 8.0v1.


آموزش شکل‌گیری صورت با کمک سه بعدی در CINEMA 4D و NUKE

3D Assisted Facial Morphing in CINEMA 4D and NUKE

در این سری از آموزش ها، فرآیند ایجاد تبدیل انسان به جهش یافته با استفاده از مجموعه ابزار MoGraph در CINEMA 4D و سپس ترکیب رندر در NUKE را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15، NUKE 7.0V6، After Effects CC...


آموزش ایجاد انیمیشن های متضاد با اشکال جامد در افتر افکت

Creating Contrasting Animations with Solid Shapes in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، ما در مورد مراحلی که برای ایجاد یک تبلت تبلیغاتی متحرک انجام می دهید صحبت خواهیم کرد و در عین حال نکات و مفاهیمی را که می توانید در پروژه های خود استفاده کنید، یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش ایجاد آثار هنری وکتور الهام گرفته از عکس در ایلاستریتور

Creating Photo Inspired Vector Artwork in Illustrator

در این آموزش ایلوستریتور، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از یک عکس به عنوان مبنایی برای پرتره ای که کاملاً با اشکال و جلوه های برداری ایجاد شده است استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2015.


آموزش NUKE برای کاربران پس از اثر

NUKE for After Effects Users

اگر از قبل افتر افکت را می دانید و به دنبال انتخاب NUKE هستید ، این دوره به شما کمک می کند تا بهترین روند کار را برای ترکیب بندی NUKE سریع کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX.


آموزش ایجاد یک صحنه سه بعدی با تصویر دو بعدی در افتر افکت

Creating a 3D Scene with a 2D Image in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از ترفندهای ماسک، دوربین و ترکیب به یک تصویر دو بعدی عمق اضافه کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش ساخت بازکن پخش سبک پاپ آپ در CINEMA 4D و افتر افکت

Building a Pop-up Style Broadcast Opener in CINEMA 4D and After Effects

در این دوره ، شما یک بازکننده پخش را از ابتدا ، ایجاد مهارت در حرکت گرافیکی ، رندر و آهنگ سازی متحرک می کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R17، After Effects CC 2015، Frischluft Lenscare، Reel Smart Motion Blur، Knoll Light Factory.


آموزش گرافیک حرکتی سه بعدی به سبک دوبعدی در CINEMA 4D و افترافکت

2D Styled 3D Motion Graphics in CINEMA 4D and After Effects

در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک قطعه موشن گرافیک دو بعدی که عمدتاً در CINEMA 4D ساخته شده است را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15، After Effects CC 12.1.0.168.


آموزش شروع سریع تا افتر افکت: جلد 5

Quick Start to After Effects: Volume 5

به جلد 5 شروع سریع برای افترافکت خوش آمدید، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده که قرار است به ترتیب دنبال شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده در هم آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC v ...


آموزش شروع کار با CINEWARE در After Effects

Getting Started with CINEWARE in After Effects

در این سری از آموزش ها، با استفاده از افکت CINEWARE، گردش کار قدرتمند جدید بین After Effects و CINEMA 4D را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.0.0.404.


آموزش شروع کار با ذرات در NUKEX

Getting Started with Particles in NUKEX

در این سری از آموزش ها، ما قصد داریم تعدادی تنظیم درخت گره را بسازیم که انواع مختلفی از ذرات را ایجاد می کند. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 7.0v6.


آموزش متحرک سازی آرم با ذرات در افتر افکت

Animating a Logo with Particles in After Effects

در این مجموعه از آموزشهای افتر افکت ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک آرم را با استفاده از ذرات و فیلمهای متحرک متحرک کنید تا نمایش آرم را آشکار و بهبود بخشد. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CS6.


آموزش شفافیت و ترکیب پس از اثر

After Effects Transparency and Blending

روش های مختلف کنترل شفافیت و ترکیب بین دو یا چند لایه After Effects را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC.


آموزش ایجاد افکت نقاشی با آبرنگ در افتر افکت

Creating a Watercolor Painting Effect in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت در مورد مراحلی که برای ایجاد این پروژه افکت نقاشی با آبرنگ انجام می دهیم صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش اشتباهات تازه کار برای جلوگیری از آنها به عنوان یک طراح حرکت

Rookie Mistakes to Avoid as a Motion Designer

در این مجموعه از آموزش ها ، با برخی از مشکلاتی که کاربران After Effects هنگام کار در انواع مختلف پروژه ها مواجه می شوند ، آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CS6.


آموزش قدرت پیش-جمع آوری در افتر افکت

The Power of Pre-comps in After Effects

اگر به تازگی کار خود را در افتر افکت آغاز کرده اید ، یا اگر کمی بیشتر به آن می پردازید و می خواهید بدانید که چگونه در وقت صرفه جویی کنید ، این یک دوره عالی برای تماشای شما است. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CC 2014.


آموزش اولین روز پیگیری شما در NUKE

Your First Day of Tracking in NUKE

در این مجموعه از آموزش ها ، موارد ضروری برای ردیابی در NUKE را فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 7.0v6.


آموزش آهنگسازی چند کاناله در NUKE

Multi-Channel Compositing in NUKE

در این مجموعه آموزش ، مراحل استفاده از یک فایل EXR برای انجام کامپوزیت چند کاناله در NUKE را طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 7.0v6.


آموزش متحرک سازی یک اینفوگرافیک در افتر افکت

Animating an Infographic in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، روند ایجاد اینفوگرافیک متحرک در افتر افکت را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Illustrator CS6، Trapcode Suite 2.2.0، Knoll Light Factory.


آموزش انتقال از فیلم اکشن زنده به نقاشی های سایه دار سلولی در افتر افکت

Transitioning From Live Action Footage to Cell Shaded Drawings in After Effects

در این سری از آموزش ها، ما روند انتقال از فیلم زنده به یک طراحی کمیک از یک زامبی را خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6.


آموزش شروع کار با NUKE

Getting Started with NUKE

در این مجموعه از درسهای NUKE ، ما قصد داریم مبانی اصلی را که شما باید در هنگام شروع کار با NUKE بدانید ، مرور کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 7.0.


آموزش نکاتی برای نورپردازی موشن گرافیک و مواد در CINEMA 4D

Tips for Motion Graphics Lighting and Materials in CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش ها ، به نکاتی در مورد نورپردازی و مواد در CINEMA 4D خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R15.057.


آموزش استفاده از متن زنده با افتر افکت و Premiere Pro

Using Live Text with After Effects and Premiere Pro

در این دوره آموزشی، نحوه ایجاد الگوهای متنی در After Effects را یاد خواهید گرفت که در پریمیر پرو نیز قابل ویرایش هستند. سپس یک قدم فراتر از آن خواهید رفت تا بیاموزید که چگونه برای چندین خط متن و فونت های متعدد برنامه ریزی کنید. نرم افزار...


آموزش جلوه های آتشین پوست در NUKEX

Fiery Skin Effects in NUKEX

در این مجموعه از درس ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک اثر پوستی آتشین را که احتمالاً در صفحه بزرگ دیده اید ، ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 9.0v5.


آموزش ایجاد اولین بازکننده پخش خود در CINEMA 4D و After Effects

Creating Your First Broadcast Opener in CINEMA 4D and After Effects

در این سری از آموزش ها، نحوه ایجاد یک بازکن پخش تعطیلات را در یک خط لوله کامل از مسیر CINEMA 4D تا After Effects با استفاده از CINEWARE به عنوان پل بین نرم افزارها یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.0.404، CINEMA 4D R14.


آموزش اولین روز روتوسکوپی شما در NUKE

Your First Day of Rotoscoping in NUKE

در این سری از آموزش های NUKE، ما اصول اولیه آنچه را که هنگام شروع روتوسکوپی در NUKE باید بدانید را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 7.0 v6.


آموزش استفاده از ردیاب دوربین سه بعدی و ادغام گرافیک در افتر افکت

Using the 3D Camera Tracker and Integrating Graphics in After Effects

در این سری از آموزش ها، نحوه استفاده از ردیاب دوربین سه بعدی After Effects و نحوه ادغام دارایی ها را در عکس یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects.


آموزش تأثیرات گوری در بودجه در CINEMA 4D و NUKE

Gory Effects on a Budget in CINEMA 4D and NUKE

در این مجموعه از آموزش ها ، ما مراحل ساخت ، ریگ بندی ، متحرک سازی ، نورپردازی ، رندر و ترکیب یک مدل CG از روده را روی یک صفحه زنده از یک زامبی طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14، NUKE 7.0v8.


آموزش ایجاد یک پوستر کم پلی در CINEMA 4D و فتوشاپ

Creating a Low-poly Poster in CINEMA 4D and Photoshop

در حال حاضر ظاهر کم پلی در حال انفجار است و همه می خواهند این روند را تجربه کنند. در طول این دوره ، ما چند روش برای گرفتن این ظاهر و ایجاد یک پوستر در CINEMA 4D یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D Studio R16.


آموزش متحرک سازی با نیروهای طبیعت در افتر افکت

Animating with the Forces of Nature in After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه انیمیشن های تایپوگرافی ایجاد کنیم که به نظر می رسد تحت تأثیر نیروهای مختلف در طبیعت هستند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects 12.2.0.52، Illustrator 17.1.0.


آموزش شروع سریع تا افتر افکت: جلد 3

Quick Start to After Effects: Volume 3

به جلد 3 از شروع سریع برای افترافکت خوش آمدید، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده که قرار است به ترتیب دنبال شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده آمیخته شوند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC v ...


آموزش تبدیل انیمیشن های خود از آماتور به حرفه ای در افترافکت

Taking Your Animations from Amateur to Professional in After Effects

در این سری از درس ها، ما یاد می گیریم که چگونه یک انیمیشن موشن گرافیک بسیار خوب بگیریم و آن را به یک انیمیشن شگفت انگیز تبدیل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 12.1.0.168.


آموزش انیمیشن آرم برای طراحان حرکت در افتر افکت

Logo Animation for Motion Designers in After Effects

در این مجموعه آموزش ، مراحل متحرک سازی سه آرم را در After Effects طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: After Effects 12.0.2.52.


آموزش انیمیشن حرکتی معکوس با DUIK در افتر افکت

Inverse Kinematic Animation with DUIK in After Effects

در این دوره ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از پلاگین IK rigging DUIK برای After Effects استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC 2014، DUIK 14.23.


آموزش غلبه بر پیگیری و مسائل ادغام گرافیک در افتر افکت

Overcoming Tracking and Graphics Integration Issues in After Effects

در این مجموعه از آموزشهای After Effects ، ما می خواهیم تمام مراحل لازم برای ادغام ذرات گرافیک در عکس اسنوبورد را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CS6، Photoshop CS6، Knoll Light Factory.


آموزش مقدمه ای بر MoGraph در CINEMA 4D

Introduction to MoGraph in CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش ها ، نگاهی مقدماتی به مجموعه ابزار MoGraph در CINEMA 4D خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.


آموزش عیب یابی خطاهای معمول رندر در افتر افکت

Troubleshooting Common Rendering Errors in After Effects

در این مجموعه از آموزشهای افتر افکت ، ما می خواهیم نحوه عیب یابی خطاهایی را که هنگام رندر در After Effects با آنها روبرو می شوید بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CS6.


آموزش تسلط بر ویرایشگر نمودار در افتر افکت

Mastering the Graph Editor in After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه به استاد ویرایشگر نمودار تسلط پیدا کنیم. نرم افزار مورد نیاز: AFter Effects CC 12.2.0.52.


آموزش ایجاد یک تایم لپس در CINEMA 4D

Creating a Time-lapse in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، نحوه ایجاد یک انیمیشن با مرور زمان را یاد خواهید گرفت. ما تکنیک های زیادی را برای متحرک سازی و آهنگسازی یک صحنه واقع گرایانه فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC، Cinema 4D R16، Red Giant Suites.


آموزش اصول ترکیب برای طراحان حرکت

Principles of Composition for Motion Designers

در این مجموعه از آموزش ها ، خواهیم آموخت که چگونه اصول ترکیب بندی می تواند به ما کمک کند تا به عنوان طراح حرکت ، ارتباط برقرار کنیم. نرم افزار مورد نیاز: افترافکت CS6.


آموزش ادغام عناوین سه بعدی در فوتیج در NUKEX

Integrating 3D Titles into Footage in NUKEX

در این سری از درس‌ها، روند ردیابی حرکات دوربین خود را برای ادغام یک لوگوی متنی در صحنه‌های اکشن زنده بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX 7.0v6.


آموزش اسرار طراحی آرم های بزرگ

The Secrets to Designing Great Logos

در این مجموعه از آموزش ها ، روند ایجاد موثرترین آرم ها را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2014.0.0 ، Photoshop CC 2014.0.0.


آموزش شروع سریع تا افترافکت: جلد 4

Quick Start to After Effects: Volume 4

به جلد 4 شروع سریع برای افترافکت خوش آمدید، مجموعه ای از دوره های ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تمرین های ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده آمیخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC v ...


آموزش طراحی تجسم محصولات ظریف در CINEMA 4D و افتر افکت

Designing Elegant Product Visualizations in CINEMA 4D & After Effects

در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک طرح برای ایده ساعت از طراحی اولیه تا رندر ترکیبی تهیه کنیم.


آموزش شروع سریع تا افترافکت: جلد 1

Quick Start to After Effects: Volume 1

در این جلد اولیه، به اصول اولیه شروع کار در After Effects خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: After Effects CC نسخه 12.0.0.404.


آموزش اولین روز شما در NUKE Studio

Your First Day in NUKE Studio

در این مجموعه از آموزشهای NUKE ، ما می آموزیم که چگونه از طعم جدید در خانواده NUKE استفاده کنید: NUKE Studio. نرم افزار مورد نیاز: NUKE Studio 9.0 ، NUKEX 9.0.


آموزش مقدمه ای بر افترافکت برای طراحان حرکت

Introduction to After Effects for Motion Designers

اگر می خواهید یک هنرمند موشن گرافیک شوید یا قبلاً کمی در مورد After Effects می دانید اما تازه شروع کرده اید، این آموزش برای شماست.


آموزش شخصی سازی خودکار Adobe Target

Adobe Target Automated Personalization

روزانه میلیون ها نفر از وب سایت ها بازدید می کنند. هر کس سلیقه و علایق مختلفی دارد و هرکدام احتمال تعامل و خرید متفاوتی دارند. این دوره به شما قدرت شخصی سازی خودکار در بازاریابی وب را با استفاده از Adobe Target می آموزد.


آموزش جان بخشیدن به عکس ها با لایه بندی سه بعدی در افترافکت

Bringing Photographs to Life with 3D Layering in After Effects

در این سری از آموزش های افتر افکت، نحوه ایجاد افکت سه بعدی در افتر افکت با دارایی های ایجاد شده از تصاویر شکسته شده در فتوشاپ را خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5، After Effects CS6، Knoll Light Factory.


آموزش در حال توسعه سیستم های دارایی یکپارچه در Illustrator

Developing Unified Asset Systems in Illustrator

در این آموزش Illustrator ، ما ترکیبی از نظریه اتحاد برای خانواده های دارایی و همچنین ابزاری را که می توانیم برای سهولت کار خود کمی استفاده کنیم ، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2015.