Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت سازه های مدولار آماده بازی در 3ds Max

Creating Game-ready Modular Structures in 3ds Max

در این دوره می آموزید که چگونه یک نسخه بهینه شده از بازی را از ساختار مدولار با کیفیت بالا بسازید و آن را در Unreal Engine 4 قرار دهید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush، Unreal Engine 4، 3ds Max، xNormal.


آموزش اصول بازی Pro Prop Texturing

Game Prop Texturing Fundamentals

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از 3D Studio Max 2017 ، Substance Painter 2 و Unity 5 یک پایه زیبا و آماده برای توسعه بازی های مدرن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5 .


آموزش شروع کار در کارگاه Dota 2

Getting Started in the Dota 2 Workshop

با نحوه ایجاد چند زره برای یک شخصیت در Dota 2 آشنا شوید که می توانند در فروشگاه Dota فروخته شوند.


آموزش مبانی مفهوم بازی Prop

Game Prop Concept Fundamentals

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک مفهوم دقیق آماده برای استودیوهای بازی سازی در دنیای واقعی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: فتوشاپ.


آموزش ایجاد یک موجود تلطیف برای بازی در ZBrush و 3ds Max

Creating a Stylized Creature for Games in ZBrush and 3ds Max

در این آموزش ZBrush و 3ds Max ، نحوه ایجاد موجودات کارتونی تلطیف شده برای یک بازی را یاد خواهیم گرفت.


آموزش موجودات دشمن بافت برای بازی ها در Substance Painter

Texturing Enemy Creatures for Games in Substance Painter

ما مدل موجود خود را از بهینه سازی شخصیت های بازی و اصول بازی مجسمه سازی موجودات بازی گرفته و از شیوه های نوین بافت بازی در آن استفاده می کنیم تا بافت موجود دشمن آماده بازی را ایجاد کنیم.


آموزش بهینه سازی شخصیت سازی بازی

Optimized Game Character Modeling

این دوره به شما می آموزد که چگونه اطمینان حاصل کنید که مدل های شما از جریان لبه ، سطح جزئیات و کارایی مناسب برخوردار هستند تا اطمینان حاصل شود که شما موجودات و شخصیت های جذابی را ایجاد می کنید که کاملاً در بودجه عملکرد بازی شما جای می گیرد.


آموزش مبانی مفهوم سلاح بازی

Game Weapon Concept Fundamentals

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک بسته مفهومی مفصل آماده برای استودیوهای بازی سازی در دنیای واقعی ایجاد کنید و آینده خط تولید هنر را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Photoshop CC و ZBrush.


آموزش ایجاد بافت های محیط بازی با سوئیت Substance

Creating Game Environment Textures with Substance Suite

در این دوره، نحوه ایجاد تکسچر با استفاده از بسته‌های Substance Painter و Designer را بررسی می‌کنید که یک تغییر اساسی در بافت‌سازی از تکنیک‌های قبلی با استفاده از فتوشاپ است.


آموزش مبانی ساخت بازی Creature Sculpting

Game Creature Sculpting Fundamentals

مدل سازی موجودات تلاقی پیچیده از تکنیک های ساختاری عملکردی و دانش تشریحی است. این دوره مهارتهای اساسی مورد نیاز برای پیکر تراشی و عضله سازی ، یادگیری آناتومی و ایجاد مجسمه ای موجود برای بازیها را از ابتدا بررسی خواهد کرد.


آموزش ایجاد سریع دارایی های بازی سبک در ZBrush

Rapidly Creating Stylized Game Assets in ZBrush

در طول این آموزش، به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانیم دارایی های دقیق بازی را بدون مفهوم و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، xNormal، Marmoset Toolbag.


آموزش طراحی ساختار مدولار برای بازی ها در 3ds Max

Designing a Modular Structure for Games in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما می آموزیم که چگونه ساختارهای مدولار را برای بازیهای ویدیویی طراحی کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC، 3ds Max 2014.


آموزش مبانی مدلسازی بازی Prop

Game Prop Modeling Fundamentals

آگاهی از شیوه های مدرن مدل سازی برای ایجاد لوازم جانبی در بازار توسعه بازی رقابتی امروز مورد نیاز است. در این دوره شما مفهوم ارائه شده و آثار هنری موجود در یک پایه را بررسی خواهید کرد و یک مدل با جزئیات بالا متناسب با آن ایجاد خواهید کرد ...


آموزش ایجاد محیط های بازی در Unity و Maya

Creating Game Environments in Unity and Maya

در این دوره ، شما بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای ایجاد یک فضای بازی موفق را نمونه خواهید گرفت. این شامل کارهای هنری مانند ترکیب بندی و مهارت های توسعه بازی مانند استفاده مجدد از هندسه و بافت است.


آموزش بافت سبک شده در نقاش مواد

Stylized Texturing in Substance Painter

در طول این درس ها ، ما در حال بررسی این موضوع خواهیم بود که چگونه می توانیم از Substance Painter برای ساخت سریع و آسان موجودی از نظر سبک استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.6.1.


آموزش مجسمه سازی ساختارهای مدولار در ZBrush

Sculpting Modular Structures in ZBrush

در این دوره ، شما بر روی روش های دقیق مجسمه سازی استفاده می شود که برای ایجاد یک ساختار مدولار برای توسعه بازی استفاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4r7، 3D Studio Max.


آموزش اصول مدل سازی سلاح بازی

Game Weapon Modeling Fundamentals

سلاح ها می توانند یکی از لذت بخش ترین دارایی های ایجاد شده در ساخت بازی باشند. در این دوره ، شما از ZModeler و ZBrush مجسمه سازی برای ایجاد یک مدل کم و زیاد سلاح از ابتدا استفاده خواهید کرد و داخل 3ds Max را با استفاده از گردش کار صنعت باز کنید ...


آموزش سطح سخت مدل سازی یک ساختار مدولار برای بازی ها در 3ds Max

Hard Surface Modeling a Modular Structure for Games in 3ds Max

در این دوره ، ما روش هایی را برای مدل سازی مدولار در داخل 3ds Max بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


آموزش اصول بازی Pro Prop Texturing

Game Prop Texturing Fundamentals

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از 3D Studio Max 2017 ، Substance Painter 2 و Unity 5 یک پایه زیبا و آماده برای توسعه بازی های مدرن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5 .


آموزش بافت واقعی ساختارهای مدولار در نقاش مواد 2

Realistic Texturing of Modular Structures in Substance Painter 2

این دوره مقدمه ای برای استفاده از Substance Painter 2 است و در عین حال تکنیک هایی برای بافت ساختارهای مدولار را نشان می دهد و تجربه قبلی لازم نیست. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2، Unreal Engine 4


آموزش اصول بازی سازی سلاح بازی

Game Weapon Texturing Fundamentals

در این دوره شما به روشهای دقیق بیشتری برای انجام جزئیات با دستی در Substance Painter 2 غوطه ور می شوید ، بنابراین ضمن داشتن امکان انعطاف پذیری در یک خط لوله حرفه ای ، کنترل کامل بر روند بافت خود را حفظ خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: ...