Eddie Russell

ادی بیش از ده سال پیش تدریس حرفه ای خلاق را برای Digital Tutor آغاز کرد. در سال 2014 Digital Tutor توسط Pluralsight خریداری شد و او همچنان به ایجاد آموزش با کیفیت بالا برای هنرمندان در صنعت فیلم و بازی ادامه داد. با سابقه در طراحی گرافیک و تصویرگری ، ادی همیشه بر جذابیت بصری متمرکز شده است. این را می توان از طریق دوره های وی مشاهده کرد که در آن او اسرار دستیابی به کیفیت سطح تولید را برای هنر مفهوم ، تصاویر ، بافت ها ، مواد و همچنین روشنایی به اشتراک می گذارد. ادی افتخار دارد که به متخصصان خلاق کمک می کند تا از موانع فن آوری و نرم افزار عبور کنند تا بتوانند بدون هیچ زحمتی خلاقیت خود را در پروژه های خود مهار کنند. ادی ضمن تدریس با Pluralsight ، این فرصت را داشته است که در بسیاری از پروژه های جذاب شرکت کند. وی همچنین مقالاتی را در زمینه آموزش خلاق در Photoshop Creative و ImagineFX ارائه داده است. پروژه مورد علاقه ادی به عنوان مربی در مجموعه Transforming Robot Production Pipeline شرکت داشته است. بنابراین اگر شما آماده یادگیری هنر محیطی ، بافت یا ارائه از ابتدا هستید ، یا اگر طرح های گرافیکی شما از فاکتور ویژه "آن" برخوردار نیستند ، به ادی اجازه دهید تا توانایی های شما را به عنوان یک هنرمند باز کند.

آموزش اصول سایه و بافت مایا

Maya Shading and Texturing Fundamentals

سایه زنی و ایجاد بافت در هنگام استفاده از یک مدل تمام شده و ایجاد رندر واقعی و صیقلی از دارایی ، مهارت مهمی است. این دوره اصول سایه زنی و بافت در مایا را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 52m

آموزش نقشه های پخت بافت در طراح مواد

Baking Texture Maps in Substance Designer

Substance Designer یک مجموعه ابزار قدرتمند برای پخت دارد - این دوره نحوه استفاده از آن را به شما آموزش می دهد. شما در مورد انواع نانوایان ، ایجاد نقشه های بافت ، و حتی نحوه ساخت انواع نقشه های تخصصی یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 5.3.2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 24m

آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 5: بافت ربات

Transforming Robot Production Pipeline Volume 5: Robot Texturing

در این آموزش ، ما با روند ساخت متن فرم ربات متحول کننده خود آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.4v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 58m

آموزش مقدمه ای بر SketchBook Pro 6

Introduction to SketchBook Pro 6

هنگامی که نوبت به ایجاد یک مفهوم سریع می رسد یا طرح یک ایده برای یک پروژه ، چند برنامه کاربردی را به هنرمندان مجهز می کند تا این کار را به سرعت و کارآیی Autodesk SketchBook Pro انجام دهند.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 52m

آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 1: مفهوم و طراحی

Transforming Robot Production Pipeline Volume 1: Concept and Design

در این آموزش ، ما در مورد روند ایجاد هنر مفهومی برای یک ربات متحول کننده در خط لوله تولید یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 39m

آموزش معرفی مایا 2016

Introduction to Maya 2016

این آموزش جامع مایا برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 10h 37m

آموزش مقدمه ای بر MARI 3

Introduction to MARI 3

یادگیری MARI به شما کمک می کند تا بهترین بافت های ممکن را برای پروژه های خود ایجاد کنید. در این دوره ، شما تکنیک ها و ابزارهای اساسی بافت مانند Node Graph ، برس های سفارشی و موارد دیگر را پوشش خواهید داد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 6h 5m

آموزش مبانی مایا 2019: UV ، مواد و بافت ها

Maya 2019 Fundamentals: UVs, Materials, and Textures

اگر می خواهید مهارت های مایا 2019 خود را افزایش دهید ، پس این دوره برای شما مناسب است. در این دوره ، شما می آموزید که جزئیات و رنگ را از طریق نقشه برداری UV ، مواد و بافت در مایا 2019 به مدل های خود اضافه کنید.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 45m

آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 3: بافت کامیون

Transforming Robot Production Pipeline Volume 3: Truck Texturing

در این آموزش ، ما با روند ساخت فرم فرم ربات متحول کننده خود آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.4v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 32m

آموزش ایجاد تصویرهای نشانگر Copic در SketchBook Pro

Creating Copic Marker Illustrations in SketchBook Pro

مارک های کوپیک ابزار تجارت هنرمندانی است که سال ها با رسانه های سنتی کار می کنند.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 44m

آموزش خط تولید خط تولید "Daydreamer" جلد 5: روشنایی و رندر

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 5: Lighting and Rendering

در این آموزش مایا و RenderMan ، ما به نحوه اجرای نور و نمایش برای کوتاهی که برای SIGGRAPH ایجاد کردیم ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، RenderMan for Maya 20.3.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 58m

آموزش مقدمه ای بر آرنولد برای مایا

Introduction to Arnold for Maya

این دوره به عنوان اولین گام برای یادگیری افزونه Arnold برای مایا در نظر گرفته شده است. ما در مورد مفاهیم اساسی ، گردش کار و استراتژی های شما برای راه اندازی سریع و سریع با این ارائه دهنده قدرتمند بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016 ، آرنولد 1.2.5.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 4h 58m

آموزش دارایی های بازی بافت در MARI

Texturing Game Assets in MARI

در این آموزش MARI ، ما یک گردش کار استاندارد برای بافت دارایی بازی را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 8m

آموزش Inking Comic Art in Illustrator

Inking Comic Art in Illustrator

برای هنرمند سنتی ، دنیای دیجیتال چیزهای کمی ارائه می دهد که در مقایسه با غنای مرکب سازی آثار هنری شما با قلم مو یا قلم فنی باشد. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS6.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 58m

آموزش طراحی شخصیت های جذاب کارتونی در فتوشاپ

Designing Appealing Cartoon Characters in Photoshop

ما با کاوش در سه شکل بسیار ساده و چگونگی نقش آنها در هر شخصیت کارتونی که می کشیم شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 31m

آموزش بافت دارایی های VFX در MARI

Texturing VFX Assets in MARI

در این آموزش MARI ، ما یک گردش کار استاندارد برای بافت دارایی برای VFX را مرور خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 21m

آموزش مقدمه ای بر شبکه های سایه در مایا

Introduction to Shading Networks in Maya

در این آموزش مایا ، نگاهی اساسی خواهیم داشت به اینکه شبکه های سایه بان چیست و چگونه می توان آنها را ایجاد کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 32m

آموزش ایجاد خط لوله بافت بین MARI و مایا

Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and Maya

این دوره به طور خاص برای هدف قرار دادن کاربران مایا طراحی شده است و به آنها می آموزد که چگونه می توانند به سرعت و به طور موثر دارایی های خود را به رنگ MARI منتقل کنند و سپس به مایا برگردانند. نرم افزار مورد نیاز: Mari و Maya.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 48m

آموزش ایجاد خط لوله بافت بین MARI و ZBrush

Establishing a Texturing Pipeline Between MARI and ZBrush

ZBrush یک نرم افزار مجسمه سازی با وضوح بالا بسیار محبوب است. MARI یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای رنگ آمیزی بافت است. بیاموزید که چگونه دارایی های ZBrush خود را آماده کرده و برای نقاشی به MARI منتقل کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 3.1v1، ZBrush 4R7.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 39m

آموزش مبانی مایا 2019: پویایی ، نورپردازی و رندر

Maya 2019 Fundamentals: Dynamics, Lighting and Rendering

مایا یک نرم افزار تولید استاندارد محتوای دیجیتال در صنعت و در فیلم و بازی است. درک اصول اساسی برای هر هنرمندی که به دنبال شغل در این صنایع باشد ضروری است. این دوره به شما کمک می کند تا شروع کنید.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 4h 1m

آموزش استراتژیهای ارائه خطی گردش کار در مایا 2016

Linear Workflow Rendering Strategies in Maya 2016

در این آموزش مایا ، با فضای رنگی خطی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 42m

آموزش خط تولید خط تولید 'Daydreamer' جلد 4: سطح

'Daydreamer' Production Pipeline Volume 4: Surfacing

در این آموزش MARI و RenderMan ، ما به چگونگی ایجاد بافت و مواد برای کوتاه Daydreamer که در SIGGRAPH ظاهر شد ، خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v5، Maya 2016، RenderMan for Maya 20.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 40m

آموزش راهنمای مبتدی برای طراحی مفهوم

Beginner's Guide to Concept Sketching

ما با یادگیری اینکه طراحی مفهومی چیست و در کجای خط لوله خلاق قرار می گیرد کار خود را شروع خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS6.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 31m

آموزش بافت موجود در MARI

Creature Texturing in MARI

هنگامی که وظیفه ایجاد بافت برای یک موجود را بر عهده دارید ، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید بررسی سطوح مختلف موجود موجود است. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 8m

آموزش انتقال بافت بین دارایی ها در MARI

Transferring Textures Between Assets in MARI

قبل از اختراع Ptex ، ممکن است یک هنرمند بافت احساس کند که به روند طرح UV اشغال کرده است. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 0h 41m

آموزش بالا و در حال اجرا با MARI غیر تجاری

Up and Running with MARI Non-commercial

MARI یک ابزار پیشرفته برای رنگ آمیزی بافت است که در استودیوهای جلوه های بصری و تولید فیلم مورد استفاده قرار می گیرد و اکنون می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید! شما با MARI Non-تجاری ، نسخه رایگان استفاده شخصی MARI ، شیرجه خواهید رفت. نرم افزار مورد نیاز: MARI غیرتجاری.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 23m

آموزش مقدمه ای بر روشنایی در مایا

Introduction to Lighting in Maya

اولین قدم برای ایجاد رندرهای نهایی چشمگیر ، یادگیری نحوه پیکربندی نور مناسب برای صحنه شماست. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 5m

آموزش معرفی رندر در مایا

Introduction to Rendering in Maya

ما با یادگیری Render View مایا و بسیاری از ابزارهایی که مستقیماً به آن متصل می شوند و مربوط به روند ارائه هستند ، شروع خواهیم کرد.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 42m

آموزش استفاده از شبکه های Shading در Maya 2015

Utilizing Shading Networks in Maya 2015

همانطور که به زودی خواهید فهمید ، ارائه بازتاب و انکسار می تواند یک چالش باشد. ما بر روی ساده سازی این فرآیندها و رفع برخی از خطاهای رایجی که هنگام ارائه این موارد با آن روبرو می شوید ، تمرکز خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 0m

آموزش ترکیب بافت های رنگ آمیزی شده و مبتنی بر تصویر در MARI

Combining Painted and Image-based Textures in MARI

برای بسیاری از هنرمندان ، ایده نقاشی با تصاویر یک ایده کاملاً عجیب است. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 59m

آموزش راهنمای مبتدیان به MARI

Beginner's Guide to MARI

این مجموعه از فیلم های گام به گام با در نظر گرفتن هنرمندان جدید MARI ساخته شده است ، بنابراین با اطمینان از درک اصطلاحات و تکنیک های اساسی با یک سرعت ثابت و قابل پیگیری حرکت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 20m

آموزش معرفی مایا 2017

Introduction to Maya 2017

در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 11h 25m

آموزش نقاشی بافت برای زمین در MARI

Painting Textures for Terrain in MARI

برای شروع ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه دو قطعه هندسه خود را بیاوریم و پروژه MARI خود را تنظیم کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.0v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 52m

آموزش گردش کار نقشه برداری UV در مایا

UV Mapping Workflows in Maya

این دوره باعث می شود در هر زمان سرعت و بهره وری شما در مورد تعیین UV ها زیاد شود. اگر در این فرآیند تازه وارد هستید ، این دوره برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 32m

آموزش نقاشی بافت در مایا و فتوشاپ

Texture Painting in Maya and Photoshop

مهم نیست که چه نوع دارایی را ایجاد می کنید ، پس از تکمیل مدل سازی و قرار دادن UV ، زمان شروع نقاشی بافت است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Photoshop CC.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 45m

آموزش بافت نقاشی برای وسایل چند ضلعی کم در MARI

Painting Textures for Low Polygon Props in MARI

با وجود کنسول های بازی نسل بعدی ، اکنون می دانیم که در مورد دارایی های ما هنوز محدودیت های چند ضلعی وجود دارد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 3m

آموزش اولین روز شما با شبکه های سایه در مایا

Your First Day with Shading Networks in Maya

یک قسمت مهم در ایجاد رندرهای شگفت انگیز در مایا ، دانستن چگونگی ساخت مواد و سایه بان هایی است که هندسه شما را فقط به همان شکلی که دنبال می کنید ، می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 16m

آموزش مقدمه ای بر اشعه ذهنی در مایا

Introduction to mental ray in Maya

mental ray فقط گزینه رندر دیگری نیست که در هر نصب مایا وجود دارد. در حقیقت ، این یک راه حل قدرتمند برای ارائه است که می تواند رندرهای بسیار واقع گرایانه ای ایجاد کند ، به این دلیل که در بسیاری از سطوح ، به همان روش عمل می کند ...


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 4h 28m

آموزش ادغام عکس ها در نقاشی ها در فتوشاپ

Integrating Photographs into Paintings in Photoshop

وقتی نوبت به ایجاد مفاهیم محیطی باورپذیر می رسد که به طور یکپارچه عکس ها و نقاشی ها را با هم ادغام می کند ، بسیاری از هنرمندان با چگونگی ترکیب این دو دست به گریبان هستند. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC v14.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 8m

آموزش مقدمه ای بر بافت Ptex در MARI

Introduction to Ptex Texturing in MARI

با چند لحظه صرف این کار می شویم تا بفهمیم نقشه برداری از بافت Ptex چیست و چرا ممکن است برای خطوط لوله تولیدی ما مهم باشد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.0v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 0h 42m

آموزش مبانی آرنولد برای مایا

Fundamentals of Arnold for Maya

آرنولد موتور رندر با کیفیت تولید است که همراه با مایا ارائه می شود. این دوره شما را با یکی از قدرتمندترین و آسان ترین موتورهای رندر موجود در بازار در آرنولد آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2017 ، آرنولد 1.4.1.1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 6h 40m

آموزش استراتژیهای اساسی برای بافت نقاشی دست در Mudbox

Essential Strategies for Hand Painting Textures in Mudbox

وقتی نوبت به ایجاد بافت برای دارایی می رسد ، اغلب اوقات هنرمند بلافاصله برای استفاده از عکس ها دست به کار می شود. گرچه این می تواند موثر باشد ، اما می تواند تمام بافت های شما را از ابتدا نقاشی کند. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 14m

آموزش اولین نقاشی های روز نقاشی شما در Mudbox

Your First Day Painting Textures in Mudbox

در اولین روز کار در هر برنامه جدید ، برخاستن و دویدن برای تولید آثار هنری عالی می تواند چالش برانگیز باشد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 25m

آموزش کاوش مایا 2017

Exploring Maya 2017

مایا یکی از پر کاربردترین و پر کاربردترین برنامه های سه بعدی در صنعت است. در این دوره ، شما با ابزارها و گردش کارهای مختلف مایا آشنا می شوید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 11m

آموزش اجرای خط لوله مایع جریان نقشه بین MARI و UDK

Implementing a Flow Map Fluid Pipeline Between MARI and UDK

در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های جریان را برای ایجاد یک سایه بان آب در UDK ایجاد و استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0v1 ، UDK جولای 2013.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 2m

آموزش نقاشی چشم های واقع بینانه در MARI

Painting Realistic Eyes in MARI

چه در حال تماشای یک فیلم CG باشید و چه در حال بازی یک بازی ویدیویی ، وقتی صحبت از شخصیت ها می شود ، یکی از اولین چیزهایی که متوجه می شویم چشم های آنها است. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.0v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 16m

آموزش نقاشی پوست واقع گرایانه در MARI: دست ها

Painting Realistic Skin in MARI: Hands

نقاشی با دست ، بافت های واقع گرایانه پوست موضوعی است که بسیاری از هنرمندان از آن دوری می کنند. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.0v1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 10m

آموزش استراتژی های اساسی برای بافت نقاشی دست در MARI

Essential Strategies for Hand Painting Textures in MARI

در این دوره ، ما یک گردش کار را به شما نشان خواهیم داد که می توانید با شروع تحویل بافت نقاشی برای دارایی های خود با استفاده از MARI ، از آن استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 41m

آموزش طراحی صفحات مدل شخصیت در SketchBook Pro

Drawing Character Model Sheets in SketchBook Pro

وقتی نوبت به ایجاد مدل های کاراکتر سه بعدی می رسد ، هیچ چیزی بیشتر از یک ورق مدل خوب که توسط هنرمند مفهومی ایجاد شده است ، برای یک مدل ساز سودمند نیست. نرم افزار مورد نیاز: SketchBook Pro 6.1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 29m

آموزش بافت یک ربات با Ptex در MARI

Texturing a Robot with Ptex in MARI

ما واقعاً سیستم جدید لایه MARI را در این آموزش انعطاف پذیر خواهیم کرد ، و نه تنها از لایه های رویه ای و لایه های تنظیم کننده بلکه از گروه های ماسک نیز استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 44m

آموزش روش های پخت نقشه برای بازی در مایا

Map Baking Techniques for Games in Maya

هنگام تهیه دارایی ها برای ورود به موتور بازی ، انواع مختلفی از نقشه های بافتی معمولاً مورد نیاز است. این آموزش مایا 3 نوع نقشه اصلی مورد استفاده در خطوط لوله بازی را خراب می کند و روش های کارآمد و م efficientثر برای پخت هر ...


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 16m

آموزش مقدمه ای بر مواد در ماده نقاش

Introduction to Materials in Substance Painter

ما با یادگیری اینکه چگونه مواد می توانند به چندین کانال بافت در داخل پروژه Substance Painter کمک کنند ، با این آموزش Substance Painter شروع می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.1.1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 0h 39m

آموزش شخصیت های بازی بافت در Substance Painter

Texturing Game Characters in Substance Painter

در این دوره ، شما توانایی خلاقیت خود را برای مدل سازی شخصیت های شخصیت برای بازی ها در Substance Painter باز می کنید.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 4h 45m

آموزش 10 نکته برای موفقیت در MARI به شما کمک می کند

10 Tips to Help Make You Successful in MARI

در این مجموعه از آموزش ها ، ما بیش از ده نکته مختلف را برای کمک به شما در زمینه موفقیت در ایجاد متن در MARI ارائه خواهیم داد.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 43m

آموزش معرفی UVLayout

Introduction to UVLayout

از بین بردن اشعه ماورا بنفش غالباً فرآیندی پر زحمت است که بسیاری از هنرمندان از آن وحشت دارند.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 59m

آموزش مقدمه ای بر SketchBook Designer 2014

Introduction to SketchBook Designer 2014

برای بسیاری از هنرمندان ، همیشه تفاوت متمایزی بین خلق آثار هنری بردار و خلق آثار هنری مبتنی بر پیکسل وجود داشته است. نرم افزار مورد نیاز: SketchBook Designer 2014.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 36m

آموزش شخصیت های بازی نگاشت UV در مایا

UV Mapping Game Characters in Maya

این دوره اصول مدل های باز کردن کاراکتر برای بازی در مایا را به شما آموزش می دهد.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 23m

آموزش تکنیک های پروجکشن بافت در MARI

Texture Projection Techniques in MARI

قرار دادن عکس بر روی مدل های شما راهی آسان و سریع برای افزودن جزئیات بالا به بافتهای نهایی شماست. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 30m

آموزش گرفتن بافت های پوستی از خوب به عالی در MARI

Taking Skin Textures from Good to Great in MARI

به چند دلیل ، بسیاری از هنرمندان تلاش می کنند تا برای شخصیت های خود بافت های پوستی واقع گرایانه ترسیم کنند. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2، Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 36m

آموزش mental ray گردش کار در مایا 2015: مواد سوزاننده

mental ray Workflows in Maya 2015: Caustics

این آموزش پرتوی ذهنی روند ایجاد و کنترل انتشار فوتون های سوزاننده را در صحنه های مایا و سپس ارائه آنها با استفاده از اشعه ذهنی انجام می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 52m

آموزش ایجاد مفاهیم سریع شخصیت در SketchBook Pro

Creating Rapid Character Concepts in SketchBook Pro

وقتی نوبت به تولید ایده های سریع برای مفاهیم شخصیت می رسد ، بسیاری از هنرمندان یا در انبوه ابزار گم می شوند یا در نهایت زمان بیشتری را از آنچه باید برای یک مفهوم صرف می کنند ، صرف می کنند. نرم افزار مورد نیاز: SketchBook Pro 6.1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 29m

آموزش اولین روز شما در MARI

Your First Day in MARI

برای شروع ، ابتدا یاد می گیریم که چگونه یک پروژه MARI برای کار ایجاد کنیم و چگونه آن را به مواردی که مانند کانال ها و سایه بانها به آنها نیاز خواهیم داشت ، مجهز کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.5v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 18m

آموزش مقدمه ای بر طراح مواد 4.6

Introduction to Substance Designer 4.6

در این آموزش Substance Designer ، ما نگاهی مقدماتی به Substance Designer خواهیم انداخت و یاد خواهیم گرفت که چگونه مجموعه ای از ویژگی های بسیار منحصر به فرد را برای ایجاد دارایی در جدول آورده است. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 4.6.1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 4h 0m

آموزش شخصیت های بازی با بافت در MARI

Texturing Game Characters in MARI

هنگام ساخت متن دارایی های بازی ، اغلب اوقات چالش های مختلفی برای غلبه بر وجود دارد و متغیرهایی را باید در نظر گرفت. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.0v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 58m

آموزش استراتژی های گردش کار خطی در MARI

Linear Workflow Strategies in MARI

با ظهور سایه بانهای دقیق فیزیکی و روشنایی در صنایع فیلم و بازی ، گردش کار خطی به عنوان نوعی کلمه در جامعه ظاهر شده است. نرم افزار مورد نیاز: MARI 2.6v2.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 0h 54m

آموزش استفاده از ویرایشگر گره در مایا 2015

Utilizing the Node Editor in Maya 2015

این مجموعه از آموزشهای مایا با شکستن ویرایشگر گره و نحوه مشابه آن با سایر ویراستاران داخل مایا آغاز می شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 0h 59m

آموزش ایجاد مفاهیم خودرو در SketchBook Pro

Creating Automotive Concepts in SketchBook Pro

برای شروع این آموزش ، ما در مورد ابزارها و گردش کاری که ممکن است هنگام ایجاد طرح مرجع برای مفهوم اتومبیل خود استفاده کنیم ، یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: SketchBook Pro 6.1.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 26m

آموزش تکنیک های ارائه چند پاس در مایا

Multi-pass Rendering Techniques in Maya

این آموزش مایا شما را با مفهوم ارائه چند گذر آشنا می کند و شما را با ابزارها و تکنیک هایی که باید با آنها آشنا شوید آشنا می کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 18m

آموزش ایجاد مفاهیم طراحی صنعتی در SketchBook Designer

Creating Industrial Design Concepts in SketchBook Designer

وقتی نوبت به ایجاد مفاهیم صیقلی برای محصولات می رسد ، SketchBook Designer واقعا عالی است. نرم افزار مورد نیاز: SketchBook Designer 2014.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 8m

آموزش مبانی مایا 2018

Maya 2018 Fundamentals

در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 11h 22m

آموزش نقاشی و ارائه بافت Ptex با استفاده از Mudbox و مایا

Painting and Rendering Ptex Textures Using Mudbox and Maya

Ptex موضوعی داغ برای بافت است که در بسیاری از صنایع واقعاً مورد توجه قرار گرفته است ، تا حدی تا حدی زیرا در استفاده از آن می توانید از فرآیند تعیین UV برای دارایی های خود جلوگیری کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، Mudbox 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 2h 40m

آموزش mental ray گردش کار در مایا 2015: جمع آوری نهایی

mental ray Workflows in Maya 2015: Final Gather

تفاوت در یک رندر خوب و بسیار عالی اغلب می تواند مستقیماً به نور غیر مستقیم که در صحنه خود اعمال کرده اید گره بخورد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 47m

آموزش مقدمه ای بر نقاش مواد

Introduction to Substance Painter

در این آموزش Substance Painter ، ما اصول کل نرم افزار را از ابتدا بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter v1.0.0.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 3h 3m

آموزش کارگاه لوگو: تاکو عصبانی

Logo Workshop: The Angry Taco

وقتی یک طراح برای ساختن آرم می نشیند ، تعداد زیادی گردش کار وجود دارد که به آنها کمک می کند تا به نتیجه نهایی مورد نظر خود برسند. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CS6 ، Photoshop CS6.


Eddie Russell Eddie Russell
زمان دوره: 1h 21m