Mark Butler

مارک بیش از 15 سال تجربه حرفه ای انیمیشن سازی و ایجاد دارایی های سه بعدی در مایا ، MotionBuilder و سایر نرم افزارهای CGI برای پخش و بازی های ویدیویی در زمان واقعی دارد. تمرکز او بر روی انیمیشن شخصیت ، تقلب ، و ضبط حرکت برای بدن ، صورت و دست ها است. مارک با استفاده از ضبط حرکت بدون علامت و همچنین کت و شلوارهای بدن و دستکش های بی اثر بی سیم ، یک پیشگام در انیمیشن ها و آواتارهای اجرای زنده در زمان واقعی است. مارک بخشی از تیم انیمیشن برنده جایزه امی در "Heroes" NBC بود و بنیانگذار secretfileanimation.com است که انیمیشن و بازی های اصلی تولید می کند ، و radiusmotioncapture.com ، که سیستم ها و خدمات ضبط حرکت سفارشی را در سراسر جهان فراهم می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش انیمیشن شخصیت بازی در وحدت و مایا

Game Character Animation in Unity and Maya

این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از دارایی های Swords and Shovels انیمیشن های بازی را برای بازی خود بسازید!


آموزش انیمیشن ترکیبی صورت و دست

Expressive Face and Hand Hybrid Animation

این دوره شامل حرکت چهره و انیمیشن دستی است که به شما کمک می کند شخصیت های شما را با بیان و باورپذیری زنده کند.


آموزش انیمیشن نبرد غوغا در مایا و وحدت

Animating Melee Combat in Maya and Unity

صحنه های نبرد غوغا وظایف منحصر به فرد ، چالش برانگیزی و سرگرم کننده را برای متحرک سازی ایجاد می کنند. این دوره به شما نشان می دهد که چگونه از Unity و Maya برای تصویربرداری یک دنباله جذاب استفاده کنید.


آموزش انیمیشن ترکیبی برای بازی ها با استفاده از Mocap در Maya و MotionBuilder 2016

Hybrid Animation for Games Using Mocap in Maya and MotionBuilder 2016

نزدیک شدن به انیمیشن شخصیت ، چه برای بازی ، VR یا پخش ، شامل مراحل زیادی است. در طول این دوره ، شما خواهید فهمید که زنده کردن شخصیت های شما چقدر سرگرم کننده و آسان است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016 و MotionBuilder 2016.


آموزش Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder 2016

Rigging Human IK Characters for Mocap in Maya and Motion Builder 2016

کنترل HumanIK Autodesk باعث می‌شود کاراکترها را برای ضبط حرکت آسان‌تر کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک کاراکتر را تنظیم کنید، آن را در دامنه حرکتی قرار دهید و تغییر شکل های چند ضلعی را اصلاح کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، MotionBuilder2016.