Tod Gentille

تود یک مهندس ارشد نرم افزار در Pluralsight است. در گذشته ، تود در برنامه های پایگاه داده کسب و کار و نرم افزار جاسازی شده برای ابزارهای آزمایشگاهی تولید محدود تخصص داشت. این روزها او بیشتر در Node.js مشغول ایجاد راه حل های مبتنی بر TypeScript است. تاد تقریباً تا زمانی که برنامه نویسی می کرد با خوشبختی ازدواج کرده و در کالیفرنیای جنوبی زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش معرفی آدا 2012

Introduction to Ada 2012

اصول زبان برنامه نویسی عمومی هدف آدا را بیاموزید. یادگیری آدا در نوع خود می تواند سرگرم کننده و ارزشمند باشد ، اما رویکرد منحصر به فرد آن می تواند شما را به برنامه نویسی بهتر به زبانهایی که از قبل می دانید ، تبدیل کند.


آموزش مقدمه ای بر Qt: چارچوب برنامه کراس پلت فرم C ++

Introduction to Qt: A C++ Cross Platform Application Framework

این دوره شما را در C ++ Qt Framework سریع تر می کند. دیگر از جاوا و دات نت غبطه نخورید.


آموزش راهنمای فیلد برای باینری

Field Guide to Binary

سیستم های شماره گذاری دودویی و متناوب به روشی مشابه سیستم اعشاری کار می کنند. در این دوره، شما باینری و هگزادسیمال را بررسی می‌کنید و از طریق سیستم‌های شماره‌گذاری متناوب برای از بین بردن جادو عبور خواهید کرد.


آموزش تور با راهنمای کسوف - قسمت 1

The Eclipse Guided Tour - Part 1

کاوشی دقیق از Eclipse، محیط توسعه یکپارچه منبع باز که بر روی Windows، Mac OS X و Linux اجرا می شود. این دوره شما را در استفاده از قدرت Eclipse و بهره‌وری سریع راهنمایی می‌کند.


آموزش ادغام Qt Quick با C ++

Integrating Qt Quick with C++

این سومین دوره از این مجموعه در Qt است. بیاموزید که چگونه کد پشتی C ++ خود را با GUI Qt Quick مبتنی بر QML با استفاده از یک برنامه کاربردی در دنیای واقعی به عنوان یک مثال راهنما ادغام کنید. همچنین می توانید مناطق جدیدی از چارچوب Qt را در ...


آموزش مبانی Qt Quick

Qt Quick Fundamentals

بیاموزید که از Qt Quick برای ایجاد یک رابط کاربری مدرن ، روان و مناسب برای هر دو دستگاه تلفن همراه و دسک تاپ استفاده کنید. Qt Quick شامل مجموعه ای غنی از اشیا interface رابط کاربری و هم زبان برنامه نویسی اعلانی با کاربرد و یادگیری معروف به QML است ...


آموزش تور با راهنمای کسوف - قسمت 2

The Eclipse Guided Tour - Part 2

سفری را که در قسمت 1 تور راهنمای Eclipse آغاز کرده اید ادامه دهید. یاد بگیرید که فضای کاری خود را سازماندهی کنید، قدرت کامل دیباگر را کشف کنید، فایل Eclipse.ini را سفارشی کنید و قابلیت های Eclipse را با افزونه ها گسترش دهید.


آموزش Eclipse Guided Tour برای جاوا

Eclipse Guided Tour for Java

یادگیری یک محیط توسعه یکپارچه قوی و قابل توسعه برای جاوا یک مهارت اساسی است. Eclipse یکی از برنامه هایی است که روی ویندوز ، macOS و Linux اجرا می شود. سریع تولید کنید و یاد بگیرید که از قدرت انتشار اکسیژن اکلیپس استفاده کنید.