Eric Kunzendorf

پروفسور انیمیشن-Jacksonville U.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی شخصیت شخصیت: رویکردی متفاوت

Character Head Modeling: A Different Approach

به عنوان اولین قدم ، با استفاده از تولید قفس منحنی NURBS ، رویکرد متفاوتی را برای مدل سازی هد ها بیاموزید. این روش با روش های سنتی تفاوت اساسی دارد و پس از تسلط بر شما ، به شما امکان می دهد از عکس ها و همچنین نقاشی ها مدل سازی کنید ...


آموزش ساخت چرخه های پیاده روی در مایا 2017

Building Walk Cycles in Maya 2017

ایجاد و بازتاب چهار حالت اصلی پیاده روی را کشف کنید و چندین تکنیک مختلف و منحصر به فرد را برای تصفیه و گسترش چرخه به انیمیشن های قاب بندی شده نشان می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Maya 2017.


آموزش مفهوم شخصیت و تکنیک های مجسمه سازی در پوشش سه بعدی

Character Concept and Sculpting Techniques in 3D Coat

این دوره با استفاده از مجسمه سازی وکسل و مدل سازی سطح در 3D Coat ، تکنیک های مجسمه سازی شخصیت را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: 3D Coat 4.5.40 و Cura


آموزش طراحی دستی در فتوشاپ

Hand-Drawn In Photoshop

این کلاس تکنیک های مختلفی برای طراحی و متحرک سازی با استفاده از موتورهای Brush و Layer فتوشاپ را پوشش می دهد. من ایجاد قلم مو و پاک کن، انیمیشن را پوشش خواهم داد. ..


آموزش سرعت بخشیدن به خط تولید شخصیت در مایا

Accelerating the Character Creation Pipeline in Maya

در این آموزش مایا ، ما می آموزیم که چگونه با نشان دادن چگونگی استفاده از برنامه تولید شخصیت (Mixamo Fuse Basic) همراه با مایا ، Mudbox و فتوشاپ برای توسعه کارآمد روند تولید شخصیت را تسریع کنیم ...


آموزش ایجاد یک ماسک قبیله ای آفریقایی برای چاپ سه بعدی در مایا و مود باکس

Creating an African Tribal Mask for 3D Printing in Maya and Mudbox

در این مقاله آموزشی Maya و Mudbox ، ما به مدل سازی ، مجسمه سازی و نقاشی ماسکی به سبک آفریقایی خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، Mudbox 2016، Cura.


آموزش متحرک و ریگ توپ تندرست در مایا

Animate and Rig a Bouncing Ball in Maya

تکنیک های پیشرفته مدل سازی ، تقلب و متحرک سازی یک توپ تندرست را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016


آموزش تسریع در روند جعل صورت در مایا

Accelerating the Face-rigging Process in Maya

در این مقاله آموزشی مایا ، ما تغییر شکل دهنده های گره محور و بر پایه ژست را به عنوان محرک شکل های ترکیبی اصلاحی بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015، abAutoRig 6.0.3.


آموزش برنامه ریزی و اجرای یک انیمیشن کامل در مایا

Planning and Executing a Complete Animation in Maya

آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه با انیمیشن خود داستانی جذاب را بیان کنید؟ این دوره برای شما مناسب است. شما برای برنامه ریزی و تحریک راه حل مسئله "X Marks the Spot" مهارت های تقلب و انیمیشن مبتدی را خواهید آموخت. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2016.


آموزش تسریع در روند جعل شخصیت در مایا

Accelerating the Character Rigging Process in Maya

در طول این دوره ها ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از یک اسکریپت رایگان MEL به نام abAutoRig.mel و همچنین چندین قطعه کد و برنامه های پایتون برای ایجاد یک دکل شخصیت ، پوسته مدل ، وزن رنگ و ... فرآیند تقلب را تسریع کنید.


آموزش ساخت هواپیمای اسباب بازی برای چاپ سه بعدی در مایا و ماد باکس

Building a Toy Plane for 3D Printing in Maya and Mudbox

در این آموزش مایا و مادباکس، ما یاد می گیریم که چگونه یک مش ایجاد کنیم که برای پرینت سه بعدی آماده باشد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، Mudbox 2016، PreForm.


آموزش طراحی و نقاشی دیجیتال در ایلاستریتور و فتوشاپ

Digital Drawing and Painting in Illustrator and Photoshop

در طول این درس‌ها، با باز کردن روش‌های مختلف ترسیم، جوهر و استفاده از رنگ در مطالعات شخصیت، استراتژی‌ها و تکنیک‌های جدیدی را در طراحی و تحقق شخصیت‌ها معرفی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe CC 2014، Photoshop،...


آموزش مقدمه ای بر تقلب در مایا 2017

Introduction to Rigging in Maya 2017

این دوره مقدمه ای برای تقلب شخصیت در مایا 2017 با تأکید بر تقلب دو پا به عنوان یک نمونه عمیق و خاص از این رشته است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.