Laurie Ruhlin

Laurie یک Adobe Certified Expert & Adobe Certified Instructor در هر دو InDesign و Illustrator است. او به عنوان یک کاربر فعال از InDesign ، Illustrator ، Photoshop و Muse ، بروشور ، کاتالوگ ، وب سایت ، آرم ، گرافیک تی شرت و کلاژ عکس ایجاد می کند. لوری از 20+ سال کار متنوع و مستقل خود در زمینه طراحی گرافیک ، دانش زیادی از دنیای واقعی را وارد کلاس و پروژه ها می کند. او واقعاً از آموزش اصول اولیه به طراح در حال ظهور و همچنین نکات و ترفندهایی برای کاربران پیشرفته برق در InDesign ، Illustrator و Photoshop لذت می برد. وی سخنران رویدادهای متعددی برای تبلیغ InDesign و Illustrator در Adobe Days ، کنفرانس های HOW & Vector ، کنفرانس InDesign ، کنفرانس Creative Suite و گروه کاربری Adobe Chicago بوده است. وی برای تأثیرگذاری بیشتر وی در کلاس ، انواع پروژه های تولید مستقل را برای استفاده و ارتقا مهارت های خود به عهده می گیرد.
دوره های این مدرس:

آموزش ابزار تحریریه InDesign CC

InDesign CC Editorial Tools

InDesign طیف کاملی از ابزارهای ویرایشی را دارد تا از تایپوگرافی زیبا در اسناد شما تعریف کند. کاوش املایی InDesign ، دیکشنری های کاربر ، یادداشت ها ، تغییرات آهنگ ، و سایر ویژگی های سرمقاله ، به شما امکان می دهد زمان زیادی را صرفه جویی کنید.


آموزش InDesign CC طراحی کارت منو

InDesign CC Designing a Menu Card

این دوره مبتنی بر پروژه به شما نشان می دهد که چگونه یک کارت منو دو طرفه جمع آوری و طراحی کنید. این دوره صفحات اصلی ، سبک های شی object ، سبک پاراگراف ها ، کار با رنگ ، قرار دادن تصاویر و موارد دیگر را مرور می کند. نرم افزار مورد نیاز: Adobe InDesign CC.


آموزش Illustrator CC Perspective Tool

Illustrator CC Perspective Tool

ترسیم بصری به شما امکان می دهد همه اشیا objects را به سمت یک نقطه ناپدید شدن مشترک متحد کنید. این دوره به شما می آموزد که با استفاده از ابزار Illustrator Perspective شبکه را تنظیم کنید ، در صفحه های مختلف طراحی کنید و موارد دیگر را ترسیم کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator.