Kyle Green

کایل یکی از اولین نویسندگان Digital-Tutor ها بود که اکنون یک شرکت Pluralsight است. و بیش از 10 سال عضوی از تیم بوده است. کایل کار خود را در زمینه آموزش گرافیک رایانه ای به عنوان مربی کالج آغاز کرد و از سال 2002 به عنوان مربی ارائه خدمات برنامه نویسی Digital-Tutor و مدیر برنامه درسی کار کرد. کایل در بسیاری از پروژه های معروف شرکت کرده و به تیم Digital-Tutor کمک کرده است تا در طول تاریخ شرکت جوایز کسب کند . کایل افتخار داشته است که هنر خود را در سالن علوم نیویورک برای پروژه الکسا ، یک اندروید زن ایجاد شده در مایا ، به نمایش بگذارد. با کمک تخصص رندر کایل ، دیگر هرگز بازتاب را با انکسار در مقابل همسران اشتباه نمی گیرید.
دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر رندر در 3ds Max

Introduction to Rendering in 3ds Max

در این سری از درس‌ها، برخی از ابزارهای اصلی رندر و ویژگی‌های 3ds Max را که هر هنرمند رندرینگ باید با آن‌ها آشنا باشد، بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.


آموزش ویژگی های جدید در HDR Light Studio 2

New Features in HDR Light Studio 2

در این سری از درس ها، بسیاری از ویژگی ها و پیشرفت های جدید موجود در HDR Light Studio 2 را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: HDR Light Studio 2 و بالاتر.


آموزش آشنایی با ZBrush 3

Introduction to ZBrush 3

به راحتی با ZBrush 3 شروع به کار کنید. تکنیک ها و ابزارهای مدل سازی، مجسمه سازی، و نقاشی را که در صنایع فیلم و بازی استفاده می شود، صرفه جویی در زمان بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.


آموزش راهنمای مبتدیان برای شبکه های سایه در مایا

Beginner's Guide to Shading Networks in Maya

در این آموزش مایا، اصطلاحات، تعاریف و گردش کار ضروری را به شما آموزش می‌دهیم تا به شما در ایجاد یک پایه محکم برای ایجاد مواد و بافت در مایا کمک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش استفاده از ویژگی UV Unfold در Softimage

Using the UV Unfold Feature in Softimage

در این دوره ما از ابزار Unfold UV در Softimage برای ایجاد سریع طرح بندی کامل UV برای یک شخصیت استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در Softimage

Rendering Tips and Tricks in Softimage

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش کتابخانه مرجع گره های رندر مایا: بافت های دوبعدی

Maya Rendering Nodes Reference Library: 2D Textures

در این سری از درس‌ها، نگاهی عمیق به هر یک از موضوعات گره‌های بافت دوبعدی مایا خواهیم داشت که شامل وارد کردن تصاویر و دنباله‌های تصویر با استفاده از گره فایل، درک ویژگی‌های موجود در گره بافت فراکتال، ایجاد متحرک...


آموزش رندر Flicker-Free Final Gather در Maya

Rendering Flicker-Free Final Gather in Maya

در این سری از آموزش‌های مایا، تعدادی از تکنیک‌ها را بررسی خواهیم کرد که می‌توانیم در مایا از آنها برای کمک به حذف مشکلات سوسو زدنی که اغلب هنگام رندر کردن با Final Gather با آن مواجه می‌شویم، استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش مقایسه رابط های Softimage و Maya

Comparing Softimage and Maya Interfaces

در این دوره آموزشی با برخی از تفاوت های رابط های Softimage و Maya آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya، Softimage.


آموزش 10 نکته برتر رندر برای هنرمندان مایا

Top 10 Rendering Tips for Maya Artists

در این سری از آموزش های مایا، ما در مورد چندین مفهوم و ابزار صحبت خواهیم کرد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از رندرهای مایا ببرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در مایا

Rendering Tips and Tricks in Maya

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش استراتژیهای ارائه جریان کار خطی در 3ds Max

Linear Workflow Rendering Strategies in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه با درج یک جریان کار خطی در پروژه های ارائه خود ، واقع بینی نور خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.


آموزش معرفی CINEMA 4D R14

Introduction to CINEMA 4D R14

در این آموزش CINEMA 4D، ما به شما درک خوبی از نحوه کار در CINEMA 4D ارائه می دهیم. شما از چندین مربی در اینجا در Digital-Tutors یاد خواهید گرفت، زیرا ما بسیاری از بخش های اصلی نرم افزار را مرور می کنیم و به شما کمک می کنیم...


آموزش ایجاد مو برای شخصیت های بازی نسل بعدی در مایا

Creating Hair for Next-Gen Game Characters in Maya

در این آموزش مایا، ما روند ایجاد موهای چند ضلعی برای شخصیت‌های سه بعدی مایا را بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش آشنایی با XSI Render Tree

Introduction to XSI Render Tree

درخت رندر را کاوش کنید و با 2.5 ساعت آموزش پروژه محور بر ظاهر اشیاء خود در XSI کنترل کنید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Foundation* و بالاتر.


آموزش تکنیک های رندر خارجی با اشعه ذهنی و 3ds Max

Exterior Rendering Techniques with mental ray and 3ds Max

در این مجموعه درس ها ، ما ابزارها ، تکنیک ها و روش های مختلفی را که می توانیم هنگام نورپردازی یک صحنه در فضای باز در 3ds Max استفاده کنیم ، کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.


آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در مایا 2008

Introduction to Lighting in Maya 2008

یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای نورپردازی و تکنیک های ضروری برای افزودن رئالیسم بیشتر هنگام رندر در مایا بیاموزید. Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش تکنیک های رندر داخلی با اشعه ذهنی و 3ds Max

Interior Rendering Techniques with mental ray and 3ds Max

در این آموزش ، ما تکنیک های مختلف و برخی نکات مفید برای تنظیم نور واقعی برای یک صحنه داخلی را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.


آموزش رندر برای تجسم محصول در CINEMA 4D

Rendering for Product Visualization in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد رندرهای واقعی محصول را در CINEMA 4D خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5.


آموزش سایه بان های تولید اشعه ذهنی در Softimage

mental ray Production Shaders in Softimage

در این دوره، چندین پیشرفت رندر را که از طریق ذهن‌های تولید پرتوهای ذهنی در Softimage در دسترس هستند، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر پرتو ذهنی در Softimage 7.5

Introduction to mental ray in Softimage 7.5

در این آموزش، نحوه کار ابزارهای ذهنی ری و ویژگی‌های اصلی، و همچنین کشف راه‌حل‌هایی برای شبیه‌سازی نورپردازی که از نظر فیزیکی دقیق است و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان برای غلبه بر چالش‌های رایجی که هنرمندان با هر مهارتی...


آموزش ویژگی های رندر جدید در حالت 401

New Rendering Features in modo 401

در این سری از درس ها، ما چندین ویژگی رندر جدید را که اکنون در modo 401 در دسترس ما هستند، بررسی خواهیم کرد.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در CINEMA 4D

Rendering Tips and Tricks in CINEMA 4D

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در CINEMA 4D کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D


آموزش نکات و ترفندهای رندر در ZBrush

Rendering Tips and Tricks in ZBrush

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.


آموزش معرفی مایا 2014

Introduction to Maya 2014

این آموزش جامع مقدمه ای بر مایا 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در مایا و کمک به شما در جهت سهولت انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2014.


آموزش معرفی مایا 2009

Introduction to Maya 2009

بیش از نه ساعت آموزش مبتنی بر پروژه را برای یادگیری اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، ریگینگ، متحرک سازی، دینامیک، نورپردازی و رندر در مایا کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در ZBrush

Tips and Tricks in ZBrush

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل است که بر نکات و ترفندهایی تمرکز دارد که می تواند به بهبود گردش کار شما در ZBrush کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush.


آموزش بافت یک انسان واقعی واقعی با استفاده از ZBrush

Texturing a Photorealistic Human Using ZBrush

در این آموزش ZBrush، یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از ZBrush برای بافت بدون زحمت یک شخصیت انسانی با استفاده از مراجع عکاسی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش 3ds Max 2011 برای موشن گرافیک

3ds Max 2011 for Motion Graphics

این مجموعه آموزش به هنرمندان نشان می دهد که چگونه با استفاده از 3ds Max و After Effects یک نقطه موشن گرافیکی چشم نواز ایجاد کنند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011، MatchMover، After Effects CS4.


آموزش رندر داخلی با منتال ری و مایا

Rendering Interiors with mental ray and Maya

در این سری از درس‌ها، تکنیک‌ها و جریان‌های کاری برای تنظیم نور واقعی برای صحنه‌های داخلی شما و رندر کردن این صحنه‌ها با استفاده از اشعه ذهنی را بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش گردش کار ترکیب پیشرفته در مایا و توکسیک

Advanced Compositing Workflows in Maya and Toxik

در این سری از درس‌ها، فرآیند رندر کردن صحنه مایا را به چند پاس و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از Toxik خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: پراکندگی زیرسطحی

mental ray Workflows in Maya: Subsurface Scattering

درک عمیق‌تری از پراکندگی زیرسطحی، نحوه شبیه‌سازی دقیق رفتار نور، و یادگیری یک رویکرد صرفه‌جویی در زمان برای نورپردازی و رندر کردن سطوح نیمه‌شفاف با اشعه ذهنی به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (Maya 2008...


آموزش استفاده از شبکه های سایه زنی در Softimage

Utilizing Shading Networks in Softimage

در این سری از آموزش‌های Softimage، با چندین ترکیب شبکه سایه‌زنی و گردش‌های کاری عمومی Render Tree آشنا می‌شویم که برای هر هنرمند رندر Softimage ضروری است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.


آموزش مقدمه ای بر منتال ری در 3ds Max

Introduction to mental ray in 3ds Max

داشتن درک کامل از ویژگی‌های اصلی ذهنی ری و نحوه کارکرد آن‌ها، گامی مهم در جهت تبدیل شدن به یک هنرمند رندر کارآمد و سازنده در 3ds Max است.


آموزش نکات و ترفندهای تقلب در Softimage

Rigging Tips and Tricks in Softimage

در این دوره نکات و ترفندهای مختلف را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.


آموزش Softimage Render Tree Reference Library: Illumination Nodes

Softimage Render Tree Reference Library: Illumination Nodes

در این مجموعه از آموزش های Softimage به گره های مختلف موجود در بخش Illumination در درخت رندر می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 و بالاتر.


آموزش بافت با ZBrush

Texturing with ZBrush

با ZBrush 3.1 یک رویکرد آزمایش شده تولید برای نقاشی بافت و ایجاد نقشه های عادی و جابجایی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش گردش کار HDRI با مایا و فتوشاپ

HDRI Workflow with Maya and Photoshop

اصول اولیه تصویربرداری با دامنه دینامیکی بالا و گردش کار اثبات شده برای ایجاد و استفاده از تصاویر HDR برای سناریوها و پروژه های مختلف را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 یا بالاتر، Photoshop CS2 یا بالاتر.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 4: مدل سازی ربات

Transforming Robot Production Pipeline Volume 4: Robot Modeling

در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.


آموزش متریال و رندر در ZBrush

Materials and Rendering in ZBrush

تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان و جریان های کاری اثبات شده را برای درک و استفاده از مواد، نورپردازی، فرآیندهای پسا و ویژگی هایی مانند Matcap در ZBrush 3.1 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های رندر مایا: سطوح

Maya Rendering Nodes Reference Library: Surfaces

کاوش دقیقی از ویژگی های تخصصی و بهترین گردش کار برای هر یک از انواع مواد مایا را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).


آموزش رندر یک جزیره واقعی در سافت ایمیج و فتوشاپ

Rendering a Realistic Island in Softimage and Photoshop

در این دوره ما از فتوشاپ برای اضافه کردن شاخ و برگ و سایر جزئیات ظریف به تصویر جزیره ای که در Softimage روشن و رندر شده است استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و Photoshop.


آموزش نکات و ترفندهای سایه زدن شبکه در Softimage

Shading Network Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف شبکه سایه بان آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش 10 راه برای افزایش بهره وری مایا

10 Ways to Enhance Your Maya Productivity

در این سری از آموزش‌های مایا، تعدادی از ویژگی‌های مفید مایا را بررسی خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند تا بسیاری از کارهای روزمره را با سرعت و کارایی بیشتر انجام دهید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش رندر داخلی در XSI

Rendering Interiors in XSI

یک گردش کار صرفه‌جویی در زمان برای رندر کردن مجموعه‌های داخلی و تکنیک‌های پرتو ذهنی آزمایش‌شده توسط تولید که می‌تواند برای فیلم، بازی و تجسم‌های معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر (XSI 6.02 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش گردش کار ترکیبی پیشرفته در مایا و فیوژن

Advanced Compositing Workflows in Maya and Fusion

در این سری از درس‌ها، ما شما را در فرآیند رندر کردن صحنه مایا به پاس‌های متعدد و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از Fusion قرار می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و Fusion 6.0 و...


آموزش تکنیک های رندر اشعه ذهنی: فضای داخلی

mental ray Rendering Techniques: Interiors

یک گردش کار تولید را برای رندر کردن مجموعه های داخلی و تکنیک های صرفه جویی در زمان که می تواند برای فیلم، بازی و تجسم های معماری استفاده شود، بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: تبدیل داده ها

mental ray Nodes Reference Library: Data Conversion

در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های تبدیل داده های ذهنی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: Contour

mental ray Nodes Reference Library: Contour

در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های کانتور اشعه ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های رندر مایا: ابزارهای رنگی

Maya Rendering Nodes Reference Library: Color Utilities

کاوش دقیقی از ویژگی های تخصصی و بهترین گردش کار برای هر یک از گره های کاربردی رنگ مایا را کشف کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010).


آموزش ادغام ZBrush و XSI

ZBrush and XSI Integration

یاد بگیرید که چگونه ZBrush و XSI را در گردش کار خود ادغام کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0، XSI 5 Foundation.


آموزش تقلب شخصیت در Softimage

Character Rigging in Softimage

با 2 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی ملزومات Character Rigging را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.0 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: بافت ها

mental ray Nodes Reference Library: Textures

در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های بافت ذهنی خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش پوشاندن شخصیت در Softimage

Character Enveloping in Softimage

با 1.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی ملزومات Character Enveloping را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.0 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2015

Introduction to Maya 2015

این آموزش جامع Maya 2015 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در مایا و کمک به شما جهت سهولت در انتقال به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2015 ، فتوشاپ. EM> توجه: این ...


آموزش کتابخانه مرجع گره های رندر مایا: ابزارهای عمومی

Maya Rendering Nodes Reference Library: General Utilities

در این دوره، گره‌های Hypershade Utility عمومی مایا را مورد بحث قرار می‌دهیم.


آموزش تکنیک های طرح ریزی بافت در MARI

Texture Projection Techniques in MARI

در این سری از درس‌ها، ما بسیاری از ابزارها و ویژگی‌های MARI را بررسی خواهیم کرد که به شما امکان می‌دهند مدل‌های خود را سریع‌تر و با دقت بیشتری تکسچر کنید. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.


آموزش مبانی 3ds Max 2018

3ds Max 2018 Fundamentals

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است.


آموزش مقدمه ای بر XSI 6

Introduction to XSI 6

به راحتی کل فرآیند مدل سازی، بافت، نورپردازی، انیمیشن و رندر را با XSI یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage XSI 6 و بالاتر.


آموزش راهنمای هنرمند برای XSI

Artist's Guide to XSI

در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 و بالاتر.


آموزش معرفی nCloth در مایا

Introduction to nCloth in Maya

این آموزش Maya nCloth به شما کمک می‌کند تا بر بسیاری از ابزارها و ویژگی‌های مهم nCloth تسلط داشته باشید و به شما کمک می‌کند پایه‌ای محکم برای ایجاد آسان شبیه‌سازی‌های واقعی لباس در مایا داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش مقدمه ای بر MoGraph در CINEMA 4D R12

Introduction to MoGraph in CINEMA 4D R12

در این آموزش CINEMA 4D، نگاهی مقدماتی به مجموعه ابزار MoGraph موجود در CINEMA 4D خواهیم داشت.


آموزش گره های پرتو ذهنی در مایا

mental ray Nodes in Maya

اصول گره های پرتو ذهنی را در مایا بیاموزید و به کار خود عمق بصری اضافه کنید. Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است)


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: مواد

mental ray Nodes Reference Library: Materials

در این سری از آموزش ها، ما نگاهی دقیق به هر یک از گره های مادی اشعه ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش Mental ray Workflows در Maya 8: Final Gather

mental ray Workflows in Maya 8: Final Gather

راه حل های قابل اجرا در تولید را برای جمع آوری نهایی و تکنیک های رندر صرفه جویی در زمان بیاموزید که می توانند در سناریوهای زیادی مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش دستور العمل های شیدر: سطوح فلزی برس خورده در مایا

Shader Recipes: Brushed Metal Surfaces in Maya

در این سری از درس ها، روش های مختلفی را برای شبیه سازی سطوح فلزی برس خورده واقع گرایانه در مایا خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر XSI 7

Introduction to XSI 7

اصول مدل‌سازی، بافت‌سازی، نورپردازی، متحرک سازی، ریگ‌سازی، رندرینگ و یک گردش کار اثبات شده در تولید را در ICE بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر.


آموزش راهنمای مبتدیان برای سایه دهی شبکه ها در Softimage

Beginner's Guide to Shading Networks in Softimage

در این آموزش Softimage، اصطلاحات، تعاریف و گردش کار ضروری را به شما آموزش می‌دهیم تا به شما در ایجاد یک پایه محکم برای ایجاد متریال و بافت در Softimage کمک کنیم. ما آموزش را با توضیح اینکه چه شبکه سایه زنی شروع می کنیم...


آموزش استفاده از شبکه های سایه در مایا 2011

Utilizing Shading Networks in Maya 2011

در این سری از درس‌ها، بسیاری از راه‌های استفاده از شبکه‌های سایه‌انداز را در مایا بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش استفاده از شبکه های سایه در 3ds Max

Utilizing Shading Networks in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max به بررسی فرآیند ایجاد و استفاده از شبکه های سایه دهی در 3ds Max می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012.


آموزش مقدمه ای بر روشنایی در CINEMA 4D

Introduction to Lighting in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، ما شما را از طریق برخی از ابزارهای اصلی نورپردازی موجود در CINEMA 4D راهنمایی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.


آموزش استفاده از Node Editor در Maya 2013

Utilizing the Node Editor in Maya 2013

در این سری از آموزش های Maya 2013، یاد می گیریم که چگونه از پنجره ویرایشگر نود مایا استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش مایعات نهایی

Ultimate Fluids

نحوه ایجاد افکت های سیال پیشرفته در مایا را بیاموزید که با 3.5 ساعت آموزش تعاملی منجر به واقع گرایی فوق العاده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Maya 6 Unlimited یا بالاتر.


آموزش استفاده از مجموعه حالت ها در 3ds Max

Utilizing State Sets in 3ds Max

در این سری از آموزش های 3ds Max 2013، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارهای State Set موجود در 3ds Max استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، After Effects CS5.


آموزش حداکثر رساندن دستگاه Wacom خود را برای مایا

Maximizing Your Wacom Device for Maya

چه شما یک هنرمند 2D باشید و چه یک 3D ، یک احتمال بسیار خوب وجود دارد که رایانه لوحی یک سخت افزار مهم در کارهای روزمره شما باشد. نرم افزار مورد نیاز: مایا


آموزش پیش بینی معماری در مایا

Architectural Previsualization in Maya

در این مجموعه از درس ها ، ما یک ساختمان سه بعدی را مدلسازی کرده و آن را در صفحه عکاسی ادغام خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2010 ، فتوشاپ.


آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در Maya 8: Caustics

mental ray Workflows in Maya 8: Caustics

روش‌های خلاقانه برای کاستیک، انعکاس و شکست پرتوهای نور، و تکنیک‌های صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌توانند در مجموعه‌ای از سناریوهایی که به اثرات سوزاننده نیاز دارند استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 و بالاتر (Maya 2008 برای...


آموزش معرفی 3ds Max 2014

Introduction to 3ds Max 2014

این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.


آموزش بهبودهای رندر در ZBrush 4

Rendering Enhancements in ZBrush 4

در این آموزش ZBrush، ما بسیاری از ویژگی های رندر جدید و پیشرفته موجود در ZBrush 4 را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2013

Introduction to Maya 2013

در این آموزش Maya 2013 ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از ویژگی های اصلی Maya داشته باشید، زیرا ما شما را در هر مرحله از ایجاد یک پروژه کوتاه در Maya راهنمایی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش گردش کار ترکیبی پیشرفته در مایا و NUKE

Advanced Compositing Workflows in Maya and NUKE

در این سری از درس‌ها، ما شما را در فرآیند رندر کردن صحنه مایا به چند پاس و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از NUKE قرار می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و NOKE 5.2 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در V-Ray برای مایا

Tips and Tricks in V-Ray for Maya

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف رندر در Vue آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray برای مایا.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در MODO

Rendering Tips and Tricks in MODO

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: MODO.


آموزش ایجاد چشم های واقع بینانه در فتوشاپ و مایا

Creating Realistic Eyes in Photoshop and Maya

در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ و مایا، چشم های واقعی را تکسچر کنیم و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010، Photoshop.


آموزش بهبود Viewport در 3ds Max 2010

Viewport Enhancements in 3ds Max 2010

در این دوره به بسیاری از بهبودهای viewport معرفی شده در 3ds Max 2010 خواهیم پرداخت.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: ترکیب نمونه

mental ray Nodes Reference Library: Sample Compositing

در این سری از آموزش ها، ما نگاهی دقیق به هر یک از گره های ترکیبی نمونه منتال ری خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در مایا: روشنایی جهانی

mental ray Workflows in Maya: Global Illumination

روش‌های خلاقانه برای استفاده از روشنایی جهانی و تکنیک‌های رندر صرفه‌جویی در زمان را بیاموزید که می‌توانند در بسیاری از برنامه‌ها مورد استفاده قرار گیرند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 7 و بالاتر (Maya 2008 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش تکنیک های رندر بیرونی با منتال ری و مایا

Exterior Rendering Techniques with Mental Ray and Maya

در سلسله درس‌ها، ابزارها، تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی را که می‌توانیم هنگام نورپردازی یک صحنه در فضای باز در مایا استفاده کنیم، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش ZBrush 2 و Maya Integration

ZBrush 2 and Maya Integration

یاد بگیرید که چگونه ZBrush و Maya را در گردش کار خود ادغام کنید. شامل بیش از پنج ساعت آموزش مبتنی بر پروژه است. ایده آل برای کاربران متوسط نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 2.0.


آموزش دستور العمل های شیدر: رنده پراش در مایا

Shader Recipes: Diffraction Grating in Maya

در این آموزش مایا ما یاد خواهیم گرفت که چگونه ظاهر پراکندگی نور یک توری پراش را شبیه سازی کنیم، که با نگاه کردن به سطح یک CD یا DVD قابل مشاهده است. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش ادغام خط لوله با Maya و RealFlow

Pipeline Integration with Maya and RealFlow

در این سری از درس ها، یاد خواهیم گرفت که چگونه Maya و RealFlow می توانند با هم برای پروژه های ما استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش معرفی رندر در مایا 2011

Introduction to Rendering in Maya 2011

در این آموزش مایا، برخی از ابزارها و ویژگی های اصلی رندر مایا را که هر هنرمند رندرینگ باید با آن آشنا باشد، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش گره هایپرشاید V-Ray در مایا

V-Ray Hypershade Nodes in Maya

در این مجموعه از درس ها، چندین گره رندر V-Ray را که در Hypershade مایا یافت می شوند، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: V-Ray برای Maya 1.5SP1 و بالاتر، Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مدل سازی و متحرک سازی یک بازکن موشن گرافیک در 3ds Max

Modeling and Animating a Motion Graphics Opener in 3ds Max

در این سری از درس‌ها، جریان‌های کاری را که برای مدل‌سازی و متحرک کردن دارایی گرافیک حرکتی استفاده کرده‌ایم به شما نشان می‌دهیم که به عنوان بخشی از دوره آموزشی «راهنمای هنرمندان برای حرکت گرافیک در 3ds Max» (موجود در Autodesk Area) استفاده کردیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds...


آموزش رندر داخلی در CINEMA 4D

Rendering Interiors in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، ما برخی از گردش کارها را برای ایجاد رندرهای داخلی بسیار واقع گرایانه با استفاده از CINEMA 4D بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 11.5 یا بالاتر.


آموزش جریان های کاری اشعه ذهنی در Softimage: روشنایی جهانی

mental ray Workflows in Softimage: Global Illumination

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه اشعه ذهنی از روشنایی جهانی برای شبیه سازی پرش نور غیرمستقیم در Softimage استفاده می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: لنزها

mental ray Nodes Reference Library: Lenses

در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های عدسی ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر رندر در CINEMA 4D

Introduction to Rendering in CINEMA 4D

در این آموزش Cinema 4D، ما برخی از ابزارها و ویژگی های اصلی رندرینگ را که هر هنرمند رندر CINEMA 4D باید با آنها آشنا باشد، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R11.5.


آموزش نکات و ترفندها در RealFlow

Tips and Tricks in RealFlow

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلفی را یاد می گیریم که می تواند به بهبود گردش کار شما در RealFlow کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow.


آموزش راهنمای هنرمندان برای XSI 6

Artists Guide to XSI 6

در این دوره، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از ابزارها و راه حل های قدرتمند موجود در XSI برای ارائه تصاویر الهام بخش استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 و بالاتر.


آموزش چیدمان UV در XSI

UV Layout in XSI

با بیش از سه ساعت آموزش پروژه محور، در زمان صرفه جویی کنید و به راحتی اصول چیدمان UV را در XSI بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Foundation.


آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در 3ds Max

Introduction to Lighting in 3ds Max

آشنایی با ابزارهای نورپردازی اصلی و ویژگی های 3ds Max برای هر کسی که با این برنامه قدرتمند سه بعدی شروع به کار می کند یک مهارت مهم است. این دوره با یادگیری ما در مورد انواع مختلف چراغ های موجود در ...


آموزش استفاده از Hybrido در RealFlow

Using Hybrido in RealFlow

در این سری از درس‌ها، حل‌کننده مایع Hybrido را که یکی از ویژگی‌های کلیدی معرفی شده در RealFlow است، بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش معرفی مایا 2012

Introduction to Maya 2012

در این آموزش مقدمه ای بر مایا 2012، به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش آشنایی با پرتو ذهنی در سافت ایمیج

Introduction to mental ray in Softimage

در این سری از آموزش ها، ابزارهای اصلی و ویژگی های منتال ری در سافت ایمیج را بررسی خواهیم کرد. Softimage 2012 و بالاتر


آموزش تسلط بر نقشه های جابجایی در مایا

Mastering Displacement Maps in Maya

در آموزش مایا، ما یاد می‌گیریم که چگونه از ویژگی‌های رندر جابه‌جایی مایا نهایت استفاده را ببریم و به ما این امکان را می‌دهد تا سطوح با جزییات بالا را با کمی تلاش رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش شروع کار با HDR Light Studio

Getting Started with HDR Light Studio

با استفاده از HDR Light Studio، می‌توانیم بدون زحمت محیط‌های استودیویی بسیار واقع‌گرایانه، با اطلاعات نورپردازی با دامنه دینامیکی بالا ایجاد کنیم، که می‌توان از آن برای ایجاد رندرهای واقعی محصول با استفاده از هر نرم‌افزار رندر استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش کتابخانه مرجع MoGraph Effector برای CINEMA 4D

MoGraph Effector Reference Library for CINEMA 4D

در این مجموعه از آموزش ها ، نگاهی دقیق به هریک از گره های MoGraph Effector CINEMA 4D خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14.


آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در XSI

Introduction to Modeling in XSI

به راحتی تکنیک های مدل سازی صرفه جویی در زمان، مروری بر ابزارهای مدل سازی و گردش کار اثبات شده برای مدل سازی در XSI را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 4 یا بالاتر (XSI 6.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش رندر حجم ICE در Softimage

ICE Volume Rendering in Softimage

در این آموزش Softimage، یاد خواهیم گرفت که چگونه افکت های حجم واقعی مانند دود، ابرها و شعله های آتش را می توان با استفاده از شبکه های درختی Softimage ICE ارائه کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: محیط و هندسه

mental ray Nodes Reference Library: Environment and Geometry

در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از محیط و گره های هندسی پرتو ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش معرفی 3ds Max 2011

Introduction to 3ds Max 2011

در این آموزش 3ds Max، ما طیف وسیعی از موضوعات را پوشش خواهیم داد تا به سرعت شما را با استفاده از 3ds Max 2011 افزایش دهیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2011.


آموزش تکنیک های مدل سازی داخلی با XSI

Interior Modeling Techniques with XSI

یک گردش کار صرفه جویی در زمان برای تکنیک های مدل سازی و تولید مجموعه های داخلی که می تواند برای فیلم، تجسم های معماری و بازی ها استفاده شود را بیاموزید. شامل 6 ساعت آموزش پروژه محور. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6 و بالاتر.


آموزش RealFlow و ادغام مایا

RealFlow and Maya Integration

با استفاده از RealFlow، Maya و Mental ray شبیه‌سازی‌های دینامیکی و مایع فوتورئالیستی پیشرفته را با 4 ساعت آموزش پروژه محور ایجاد و رندر کنید. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 3/Maya 7.


آموزش Softimage Render Tree Reference Library: Texture Nodes

Softimage Render Tree Reference Library: Texture Nodes

در این مجموعه از آموزش های Softimage، گره های مختلف موجود در دسته Texture درخت Softimage Render را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 و بالاتر.


آموزش توسعه بازی موبایل Unity: چیدمان و بافت UV

Unity Mobile Game Development: UV Layout and Texturing

در این سری از آموزش‌ها، تکنیک‌ها و مراحل مورد استفاده در هنگام ایجاد UV و بافت‌های سطح مترو را که در سری توسعه بازی‌های موبایل Unity استفاده می‌شود، به شما آموزش می‌دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS5.


آموزش راهنمای مبتدیان برای Maxwell Render در مایا

Beginner's Guide to Maxwell Render in Maya

در این آموزش Maxwell Render، گردش کار، اصطلاحات و تکنیک های ضروری را به شما آموزش می دهیم تا به شما در شروع استفاده از Maxwell Render با Maya کمک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maxwell Render 2.6, Maya 2012.


آموزش ارائه 3 دسامبر در Maya و RealFlow

3December Presentation in Maya and RealFlow

در این ارائه ویژه 3 دسامبر، نکات و ترفندهای متعددی را برای بهبود گردش کار در Maya و RealFlow یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش رندر خودرو با HDR Light Studio و Maya

Automotive Rendering with HDR Light Studio and Maya

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از HDR Light Studio و Maya را با هم به منظور ایجاد نورپردازی استودیویی با کیفیت بالا برای رندرهای خودروی خود یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر، HDR Light Studio 1.5 یا بالاتر.


آموزش نکات و ترفندها در Softimage

Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلفی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش نمای کلی بافت سه بعدی در فتوشاپ

3D Texturing Overview in Photoshop

در این سری از درس ها، نگاهی مقدماتی به استفاده از قابلیت های سه بعدی فتوشاپ CS4 برای ایجاد بافت برای شخصیت های سه بعدی خود خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS4.


آموزش مقدمه ای بر رندر در Softimage

Introduction to Rendering in Softimage

در این آموزش Softimage، ما برخی از ابزارها و ویژگی های اصلی رندرینگ را که هر هنرمند رندر Softimage باید با آنها آشنا باشد، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011.


آموزش مقدمه ای بر Softimage 2012

Introduction to Softimage 2012

در این آموزش Softimage، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از Softimage و نحوه عملکرد آن داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش نکات رندر ذهنی برای مایا

mental ray Rendering Tips for Maya

در این دوره، نکات مختلف رندر اشعه ذهنی را یاد می گیریم تا سریعتر رندرهایی با کیفیت بالاتر ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر منتال ری در 3ds Max 2009

Introduction to mental ray in 3ds Max 2009

یک گردش کار ضروری برای رندرینگ با منتال ری و تکنیک هایی برای استفاده کامل از ابزارهای موجود در 3ds Max برای صرفه جویی در زمان و دیدن نتایج بهتر بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر...


آموزش مدل سازی یک شخصیت برای ریگینگ و انیمیشن در سافت ایمیج

Modeling a Character for Rigging and Animation in Softimage

در این سری از آموزش های Softimage، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه می توان از Softimage برای مدل سازی یک شخصیت جذاب و کارتونی استفاده کرد، به گونه ای که امکان ایجاد طیف گسترده ای از حرکات و احساسات را در هنگام انیمیشن فراهم می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010.


آموزش نکات و ترفندهای ذهنی

mental ray Tips and Tricks

مجموعه ای از نکات و ترفندهای خلاقانه برای رندرینگ و تکنیک های صرفه جویی در زمان را بیاموزید که می توانند برای طراحی محصول، فیلم، بازی و تبلیغات استفاده شوند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8 یا بالاتر (Maya 8.5 برای فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش مقدمه ای بر RealFlow 4

Introduction to RealFlow 4

با استفاده از RealFlow4 با نزدیک به 4 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه، به راحتی شبیه سازی های مبتنی بر ذرات واقعی و افکت های سیال ایجاد کنید. ایده آل برای هنرمندان جدید و با تجربه. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 4.


آموزش ایجاد یک تنظیم نور استودیو در Softimage

Creating a Studio Light Setup in Softimage

در این آموزش Softimage، نحوه ایجاد ظاهر نورپردازی استودیویی در Softimage را برای رندرهای تمیز و حرفه ای یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5 و بالاتر.


آموزش UV Master در ZBrush

UV Master in ZBrush

در این آموزش ZBrush، نحوه استفاده از UV Master در ZBrush 3 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5 R3.


آموزش استفاده از RealFlow RenderKit در مایا

Using the RealFlow RenderKit in Maya

در این سری از درس ها، نحوه استفاده از RealFlow RenderKit را در داخل مایا خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 و بالاتر، RealFlow 5 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر اشعه ذهنی در مایا 2014

Introduction to mental ray in Maya 2014

در این آموزش، ابزارها و ویژگی‌های اصلی ذهن پرتو در مایا را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014.


آموزش چیزهای جدید در مایا 2009

What's New in Maya 2009

در این آموزش مایا یاد می گیریم که چگونه از ویژگی های جدید و عالی در Maya 2009 استفاده کنیم. در پایان این آموزش، شما توانایی استفاده بهتر از همه ویژگی های جدید اضافه شده در Maya 2009 را خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009


آموزش Rendering RealFlow Meshes در Maya

Rendering RealFlow Meshes in Maya

در این دوره یاد می گیریم که چگونه از انواع ابزارهای نورپردازی و سایه زنی در اشعه ذهنی برای شبیه سازی ظاهر مواد مایع واقعی استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در مایا 2012

Introduction to Lighting in Maya 2012

در این آموزش با ابزارها و ویژگی های نورپردازی ضروری موجود در مایا آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش استفاده از Viewport 2.0 در مایا

Utilizing Viewport 2.0 in Maya

در این سری از آموزش های مایا، نگاهی مقدماتی به Viewport 2.0 خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2013.


آموزش دستور العمل های شیدر: مواد شفاف در مایا

Shader Recipes: Translucent Materials in Maya

در این دوره کوتاه، ما یاد می گیریم که چگونه ویژگی های مواد نیمه شفاف را تقلید کنیم که کاملاً شفاف نیستند اما همچنان به نور اجازه عبور می دهند. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش استفاده از عناصر رندر در V-Ray برای مایا

Utilizing Render Elements in V-Ray for Maya

در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Render Elements در V-Ray برای مایا، کنترل بسیار بالایی بر روی رندرهای نهایی خود به دست آوریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر، V-Ray برای Maya 1.5 SP1 و بالاتر.


آموزش مجسمه سازی نیم تنه واقعی در ZBrush

Sculpting a Realistic Bust in ZBrush

در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از ZBrush یک نیم تنه واقعی انسان بسازیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.5 R3.


آموزش مدل سازی شخصیت های نسل بعدی در XSI

Modeling Next-Gen Characters in XSI

تکنیک‌های مدل‌سازی تولید و گردش کار نوآورانه برای ایجاد توپولوژی تمیز، کار در محدودیت‌های چند ضلعی و ساخت دارایی‌ها را از هنر مرجع بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش رندر داخلی با V-Ray برای مایا

Rendering Interiors with V-Ray for Maya

در این سری از درس ها، تکنیک های مختلف و چند نکته مفید برای تنظیم نور واقعی برای یک صحنه داخلی با استفاده از V-Ray برای مایا را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و V-Ray بالاتر برای Maya 1.5 SP1 و بالاتر.


آموزش راهکارهای ارائه جریان کار خطی در Softimage

Linear Workflow Rendering Strategies in Softimage

در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه با درج یک جریان کار خطی در پروژه های ارائه خود ، واقع بینی نور خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2013.


آموزش کتابخانه مرجع گره های رندر مایا: بافت های سه بعدی

Maya Rendering Nodes Reference Library: 3D Textures

در این سری از درس ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های رندر Hypershade Maya خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.0 و بالاتر (فایل های پروژه ایجاد شده با استفاده از Maya 2010.)


آموزش ایجاد دارایی های بازی نسل بعدی در Softimage

Creating Next-gen Game Assets in Softimage

در این سری از آموزش های Softimage، یاد می گیریم که چگونه می توان از Softimage برای ایجاد دارایی های بازی نسل بعدی که حاوی سطوح بالایی از جزئیات هستند استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 7.5.


آموزش تجسم محصول در مایا

Product Visualization in Maya

یک گردش کار طراحی محور برای تجسم محصول و تکنیک های تولید تا طراحی با محدودیت های زیبایی شناختی و قابلیت استفاده، نورپردازی استودیویی و رندر واقع گرایانه را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 8.5 یا بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های اشعه ذهنی: Lights

mental ray Nodes Reference Library: Lights

در این سری از آموزش ها، نگاهی دقیق به هر یک از گره های نوری پرتوهای ذهنی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش دستور العمل های Shader: Rendering Underwater Caustics در مایا

Shader Recipes: Rendering Underwater Caustics in Maya

در این سری از درس ها، روش های مختلف شبیه سازی اثر الگوهای سوزاننده ایجاد شده توسط آب را مورد بحث قرار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2010 یا بالاتر.


آموزش Unity Mobile Development Game: Lighting and Lightmapping

Unity Mobile Game Development: Lighting and Lightmapping

در این سری از آموزش‌ها، تکنیک‌ها و مراحلی را به شما آموزش می‌دهیم که هنگام ایجاد نورپردازی برای سطح مترو که در سری توسعه بازی‌های موبایل Unity استفاده می‌شود، استفاده می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 3.4.


آموزش معرفی V-Ray برای مایا

Introduction to V-Ray for Maya

در این سری از درس‌ها، نگاهی مقدماتی به بسیاری از ویژگی‌های رندر موجود در V-Ray برای مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش قرار دادن کاراکترها در ZBrush

Posing Characters in ZBrush

در این دوره، روش‌های مختلف استفاده از ZBrush را برای ژست گرفتن سریع و جان بخشیدن به شخصیت‌های شما بررسی می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 3.1 و بالاتر.


آموزش راهنمای مبتدیان برای روتوسکوپی در Softimage

Beginner's Guide to Rotoscopes in Softimage

در این آموزش Softimage به شما آموزش می دهیم که چگونه می توان از تصاویر Rotoscope برای مدل سازی مرجع انیمیشن در Softimage استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012.


آموزش تکنیک های بازی نسل بعدی در XSI

Next-generation Game Techniques in XSI

با بیش از 3.5 ساعت آموزش پروژه محور، به راحتی تکنیک های ساخت بازی و نحوه پیاده سازی ویژگی های قدرتمند XSI برای توسعه بازی های نسل بعدی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5.1.1 Foundation، C++ Compiler. XSI Essentials...


آموزش بافت رویه مواد در مایا

Substance Procedural Texturing in Maya

در این آموزش، ما سیستم بافت سازی رویه ای Substance را که همراه با Maya ارائه شده است، بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش رندر پاس در مایا

Render Passes in Maya

یک گردش کار تولید را با ویژگی کاملاً به روز شده Render Pass مجموعه در Maya 2009 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش سری حرفه ای: رندر خودرو واقعی در مایا

Professional Series: Photorealistic Vehicle Rendering in Maya

اهداف این آموزش شامل برجسته کردن فرآیندها برای گرفتن محیط نورپردازی مبتنی بر تصویر برای اهداف نورپردازی و رندر، تکنیک های نورپردازی مبتنی بر تصویر در مایا، اهمیت رندرینگ با گردش کار خطی، ...


آموزش گردش کار HDRI با XSI و فتوشاپ

HDRI Workflow with XSI and Photoshop

اصول تصویربرداری با برد دینامیکی بالا و گردش کار اثبات شده برای ایجاد و استفاده از تصاویر HDR در بسیاری از سناریوها و پروژه ها را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر، Photoshop CS2 یا بالاتر.


آموزش ایجاد مدل مو با موهای مایا

Creating Hairstyles with Maya Hair

در این سری از آموزش های مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موهای مایا، مدل موی واقعی برای شخصیت های خود ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش مقدمه ای بر RealFlow 2012

Introduction to RealFlow 2012

در این سری از درس ها، نگاهی مقدماتی به RealFlow 2012 و بسیاری از ویژگی های کلیدی این نرم افزار شبیه سازی سیال قوی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012.


آموزش راهنمای مبتدیان برای مایا

Beginner's Guide to Maya

در این سری از آموزش‌های رایگان مایا، گردش‌های کاری، اصطلاحات و تکنیک‌های ضروری را به شما آموزش می‌دهیم تا به شما در شروع کار با مایا کمک کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر Softimage 2014

Introduction to Softimage 2014

این آموزش جامع Softimage 2014 برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در Softimage و سهولت انتقال شما به این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2014.


آموزش رندر کردن محیط‌های با وضوح پایین در مایا

Rendering Low Resolution Environments in Maya

در این آموزش مایا، تکنیک‌های مختلفی برای ایجاد نورپردازی واقع‌گرایانه را بررسی می‌کنیم که می‌تواند حس حال و هوا و فضای مایا را نیز منتقل کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش خط لوله نفوذی جلد 6: رندر

'Infiltrator' Production Pipeline Volume 6: Rendering

در این جلد از خط تولید Infiltrator، مراحل تنظیم مواد، چراغ ها و پاس های رندر را برای آماده سازی برای ترکیب نهایی خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011.


آموزش سایه بان های تولید اشعه ذهنی در 3ds Max

mental ray Production Shaders in 3ds Max

در این سری از درس‌ها، ویژگی‌های رندر پیشرفته موجود در سایه‌زن‌های تولید اشعه ذهنی 3ds Max و اینکه چگونه می‌توانند به بخش ارزشمندی از خط لوله تولید شما تبدیل شوند، بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max.


آموزش نکات و ترفندهای مدلسازی در سافت ایمیج

Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره با نکات و ترفندهای مختلف مدلسازی آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی چند ضلعی در Softimage

Polygon Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی چند ضلعی را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش راهنمای هنرمند برای موشن گرافیک در 3ds Max

Artist Guide to Motion Graphics in 3ds Max

با همکاری Autodesk، Digital-Tutors مشتاق است تا در مورد برخی از ابزارهای قدرتمند موجود در 3ds Max به شما آموزش دهد و توضیح دهد که چگونه این ابزارها را می توان در یک پروژه گرافیک حرکتی گنجاند. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013، پس از ...


آموزش رندر کردن سیالات هیبریدو با RealFlow و Maya

Rendering Hybrido Fluids with RealFlow and Maya

در این آموزش، نحوه ایجاد رندرهای زیبای مایا را از شبیه سازی RealFlow Hybrido یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، RealFlow 2012.


آموزش مبانی مایا 2018

Maya 2018 Fundamentals

در این دوره ، شما نگاهی عمیق به نحوه کار در مناطق مختلف مایا با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پروژه خواهید داشت.


آموزش Shader Recipes: Rendering Realistic Tires in Maya

Shader Recipes: Rendering Realistic Tires in Maya

در این آموزش کوتاه مایا، ما یاد می گیریم که چگونه با استفاده از انواع نقشه ها و تنظیمات متریال، به لاستیک های ماشین رندر شده خود ظاهری واقعی بدهید. نرم افزار مورد نیاز: Maya (همه نسخه ها).


آموزش ایجاد چشم های واقع گرایانه در فتوشاپ و Softimage

Creating Realistic Eyes in Photoshop and Softimage

در این سری از آموزش ها نحوه تکسچر و رندر واقعی چشم ها با استفاده از فتوشاپ و سافت ایمیج را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010، Photoshop.


آموزش مدل سازی خودرو در XSI

Automotive Modeling in XSI

با استفاده از XSI و چندین تکنیک صرفه جویی در زمان که می تواند برای فیلم، بازی و پروژه های طراحی خودرو از آنها استفاده شود، یک گردش کار تولید برای مدل سازی خودرو را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: XSI 6.0 یا بالاتر (XSI 7.0 برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2013

Introduction to 3ds Max 2013

در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از عناوین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.


آموزش گردش کار ترکیب پیشرفته در مایا و افترافکت

Advanced Compositing Workflows in Maya and After Effects

در این سری از درس‌ها، ما شما را با فرآیند رندر کردن صحنه مایا به چند پاس و استفاده از تکنیک‌های پیشرفته برای ترکیب این پاس‌ها با استفاده از افترافکت آشنا می‌کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بعد از...


آموزش تکنیک های رندر در Softimage

Rendering Techniques in Softimage

در این آموزش Softimage، تکنیک‌ها و گردش‌های کاری را به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید در Softimage از آنها برای بهبود چشمگیر سرعت، کیفیت و انعطاف‌پذیری خط لوله رندر خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 و بالاتر.


آموزش نکات و ترفندهای رندر در Maxwell Render

Rendering Tips and Tricks in Maxwell Render

در این دوره آموزشی، نکات و ترفندهای مختلف رندر را یاد می گیریم. هر ویدیو در این دوره یک درس مستقل با محوریت نکات و ترفندهایی است که می تواند به بهبود گردش کار رندر شما در Maxwell Render کمک کند. نرم افزار مورد نیاز: Maxwell Render.


آموزش Shader Recipes: Rendering Wireframes از Maya

Shader Recipes: Rendering Wireframes from Maya

در این دوره کوتاه، یاد می گیریم که چگونه می توان از Maya Toon برای ساخت یک پاس سفارشی وایرفریم استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya.


آموزش معرفی مایا 2011

Introduction to Maya 2011

در این آموزش مایا، ما به شما کمک می کنیم تا درک قوی از مایا و نحوه کار آن پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2011 و بالاتر.


آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در Softimage

Introduction to Lighting in Softimage

در این آموزش Softimage با ابزارها و ویژگی های نورپردازی ضروری موجود در Softimage آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2012 و بالاتر.


آموزش شیدرهای تولید اشعه ذهنی در مایا

Mental Ray Production Shaders in Maya

در این دوره، یاد خواهیم گرفت که چگونه از Mental Ray Production Shaders می توان برای رساندن رندرهای مایا به سطح جدیدی از واقع گرایی و کارایی استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2008 و بالاتر.


آموزش ایجاد چشمان واقعی در فتوشاپ و 3ds Max

Creating Realistic Eyes in Photoshop and 3ds Max

در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه با استفاده از فتوشاپ و 3ds Max، چشم های واقعی را تکسچر کنیم و رندر کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2010، Photoshop.


آموزش راهنمای مبتدیان برای هواپیماهای تصویری در مایا

Beginner's Guide to Image Planes in Maya

در این آموزش، روش های ایجاد و استفاده از صفحات تصویر در مایا را برای استفاده به عنوان مرجع مدل سازی می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 و بالاتر.


آموزش کتابخانه مرجع گره های رندر مایا: متنوع

Maya Rendering Nodes Reference Library: Assorted

در این مجموعه درس، با طیف گسترده ای از گره های رندر Hypershade مفید آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Maya (همه نسخه ها).


آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2015

Introduction to 3ds Max 2015

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. بنابراین در طول این دوره ها ، شما فرصتی برای ...


آموزش استراتژی های رندر جریان کار خطی در مایا 2012

Linear Workflow Rendering Strategies in Maya 2012

در این آموزش مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه به طور چشمگیری واقع گرایی نورپردازی خود را با گنجاندن یک جریان کاری خطی در خط لوله رندر خود بهبود بخشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012.


آموزش معرفی آرنولد برای مایا

Introduction to Arnold for Maya

در این سری از درس ها، نگاهی مقدماتی به رندر قدرتمند آرنولد برای مایا خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2014، Arnold برای Maya 0.25.2.


آموزش ترکیب پاس های رندر شده در درخت Softimage FX

Compositing Rendered Passes in the Softimage FX Tree

در این دوره، خواهیم دید که چگونه می توان از کامپوزیتور قوی و مبتنی بر گره Softimage برای ترکیب و اصلاح پاس های رندر شده استفاده کرد. نرم افزار مورد نیاز: XSI 7.0 یا بالاتر.


آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 9: روشنایی و رندر

Transforming Robot Production Pipeline Volume 9: Lighting and Rendering

در این دوره از سری حرفه ای ، ما برخی از تکنیک ها و مفاهیم استفاده شده در هنگام نورپردازی و رندر پروژه ربات متحول خود را کشف خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2012.


آموزش مقدمه ای بر پرتو ذهنی در XSI

Introduction to mental ray in XSI

اصول ذهنی پرتو را بیاموزید و با 3 ساعت آموزش پروژه محور شروع به افزودن غنای بصری به کار خود کنید. ایده آل برای کاربران مبتدی تا متوسط. نرم افزار مورد نیاز: XSI 5 Foundation.


آموزش استفاده از ویژگی های سه بعدی فتوشاپ

Utilizing the 3D Features of Photoshop

در این سری از درس ها، بسیاری از ویژگی های سه بعدی موجود در فتوشاپ را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS5 و بالاتر.


آموزش جریان های کاری ذهنی در Softimage: Final Gathering

mental ray Workflows in Softimage: Final Gathering

در این سری از درس ها، یاد می گیریم که چگونه منتال ری از Final Gathering برای شبیه سازی نور غیر مستقیم در Softimage استفاده می کند. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2010 یا بالاتر برای فایل های پروژه مورد نیاز است.


آموزش مقدمه ای بر نورپردازی در 3ds Max 2009

Introduction to Lighting in 3ds Max 2009

یک گردش کار ضروری برای نورپردازی در 3ds Max و تکنیک های اساسی برای ایجاد حالات و افزودن واقع گرایی بیشتر به صحنه های خود از طریق نورپردازی را بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2009 و بالاتر (برای باز کردن فایل های پروژه مورد نیاز است).


آموزش تکنیک های نورپردازی استودیو در مایا

Studio Lighting Techniques in Maya

در این سری از آموزش های مایا، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از مایا و اشعه ذهنی، نتایج نورپردازی دراماتیک استودیویی ایجاد کنید.


آموزش نکات و ترفندهای مدل سازی NURBS در Softimage

NURBS Modeling Tips and Tricks in Softimage

در این دوره، نکات و ترفندهای مختلف مدل سازی NURBS را یاد می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage.


آموزش مقدمه ای بر اشعه ذهنی در مایا 2009

Introduction to mental ray in Maya 2009

گردش کار عملی برای شبیه سازی نورپردازی دقیق فیزیکی و رندر انواع سطوح مختلف را بیاموزید و مروری جامع از ابزارهای با کارایی بالا و ویژگی های جدید پرتو ذهنی در Maya 2009 به دست آورید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2009 و بالاتر.


آموزش گردش کار مدلسازی چند ضلعی و فرعی در XSI

Polygon and Sub-D Modeling Workflows in XSI

به راحتی اصول مدل سازی Polygon و Sub-D را در XSI بیاموزید. XSI 3 Foundation و بالاتر (5.1 مورد نیاز برای فایل های پروژه).