Jonathan Kriek

علاقه جاناتان ارائه راه حل هایی است که به صورت خودکار وظایف تکراری را انجام داده و فرایندهای شرکت را به منظور افزایش بهره وری ، کاهش زمان طراحی و کاهش زمان ورود به بازار ادغام می کند. وی با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت تولید و همچنین پیاده سازی مدیریت داده های محصول (PDM) ، مدیریت چرخه حیات محصول (PLM) و راه حل های اتوماسیون Autodesk ، وی بصیرت خوبی در مورد پیشرفت شرکت دارد. Jonathan از سال 1998 برنامه نویس و توسعه دهنده بوده و بیش از نیمی از این زمان را به طور خاص با برنامه های Autodesk گذرانده است. وی همچنین عضو برنامه Autodesk Expert Elite برای مخترع و خرک و همچنین یک خبره Autodesk Inventor Certified و Autodesk Manufacturing Implementation Certified Expert است.
دوره های این مدرس:

آموزش موارد ضروری Fusion 360 - ویرایش خطاها و تغییرات طراحی

Fusion 360 Essentials - Editing Errors and Design Changes

این دوره با استفاده از ابزارهای Fusion 360 برای تفسیر مدل و حل خطاهای رایج مربوط به تغییرات طراحی متمرکز خواهد شد. در سفر با اطلاعات بیشتر درباره Fusion 360 همراه شوید! نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Fusion 360.


آموزش با مجامع در Autodesk Fusion 360 شروع کنید

Get Started with Assemblies in Autodesk Fusion 360

این دوره با هدف ایجاد مجامع در Autodesk Fusion 360 متمرکز خواهد شد. شما در مورد تعریف م componentsلفه ها ، مونتاژ اجزا ، ایجاد اتصالات ، تنظیم پارامترهای مفصل و کار با ابزارهای هم ترازی یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360.