Matt Perez

مت بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت در سیستم عامل های مختلف دارد. اخیراً SolidWorks و Fusion 360 ، اما همچنین AutoCad ، Inventor و Unigraphics و همچنین چندین سیستم عامل CAM مانند Mastercam ، Solidcam و HSM کار می کنند. مت یک CSWE است و از نظر سطح پیچیده و طراحی محصولات مصرفی کاملاً می داند. مت طی 5 سال گذشته صدها ساعت محتوای ویدئویی را از طریق چندین سیستم عامل تولید کرده و به صورت جداگانه و در تنظیمات گروهی به کاربران آموزش داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش تبدیل دو بعدی به 3D با مخترع

2D to 3D Conversion with Inventor

این دوره اطلاعات و اطمینان را برای تبدیل پرونده های 2D CAD DWG قدیمی به پرونده های 3D CAD فعلی و کنترل شده به شما آموزش می دهد. شما با روند بررسی ، وارد کردن و ویرایش داده های CAD 2D برای ایجاد ویژگی های سه بعدی غنی از ویژگی های ...


آموزش مخترع: فنون پیشرفته فیله سازی

Inventor: Advanced Filleting Techniques

این دوره به شما دانش و تجربه ای می دهد تا از ابزارهای فیله سازی در Inventor مطلع شوید. بدانید که چرا این همه گزینه فیله وجود دارد. نرم افزار مورد نیاز: مخترع.


آموزش شروع کار با مدل سازی Freeform در Inventor

Getting Started with Freeform Modeling in Inventor

آیا تا به حال شده است که بخواهید قطعات را با استفاده از مدل سازی Freeform طراحی کنید؟ در این دوره ، شما همچنین می توانید اصول فرآیند مدل سازی SubD در مخترع Autodesk و همچنین درک بهترین روش ها را پوشش دهید.


آموزش شروع با مدل سازی سطح مخترع

Getting Started with Inventor Surface Modeling

در ادامه این دوره و نحوه استفاده از ابزارهای سطح موجود در Autodesk Inventor را برای ساخت مدل های سطح پایه و پیچیده بررسی کنید. نرم افزار مورد نیاز: مخترع Autodesk.


آموزش OnShape - الگوها و تقارن

OnShape - Patterns and Symmetry

در این دوره ، شما می خواهید با اصول ایجاد الگوها و تقارن در OnShape آشنا شوید.


آموزش SOLIDWORKS: طراحی برای تولید آسیاب

SOLIDWORKS: Design for Mill Manufacturing

طراحی برای تولید آسیاب مفاهیمی را به شما معرفی می کند که قصد طراحی هوشمند را دارند. یادگیری اصول مورد نیاز فرز و طراحی هوشمند قطعات شما را برای جهان آماده می کند! نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.


آموزش شبیه سازی SOLIDWORKS - مطالعات طراحی/بهینه سازی

SOLIDWORKS Simulation – Design Studies/Optimization

این دوره اصول استفاده از ابزارهای مطالعه و شبیه سازی طراحی SOLIDWORKS را برای کاهش زمان طراحی ضمن افزایش کارایی و کارایی در بر می گیرد. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.


آموزش Fusion 360 - طراحی برای تزریق قالب

Fusion 360 – Design for Injection Molding

این دوره نحوه طراحی دو قسمت بسیار متفاوت و چگونگی تجزیه و تحلیل روشهای مختلفی را که برای ایجاد طرح خود در دسترس دارید ، در بر خواهد گرفت. بیاموزید که چگونه محصولات شگفت انگیز خود را با استفاده از Fusion 360 ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360.


آموزش Fusion 360 - شروع با شبیه سازی

Fusion 360 – Getting Started with Simulation

این دوره شما را با اصول شبیه سازی در داخل Fusion 360 آشنا می کند و شما را در روند تنظیم چندین نوع مطالعه مختلف برای تجزیه و تحلیل قرار می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Fusion 360.


آموزش مقدمه ای بر حرکت SOLIDWORKS

Introduction to SOLIDWORKS Motion

این دوره تمام اصول ایجاد مطالعات "حرکت اصلی" و "تجزیه و تحلیل حرکت" در SOLIDWORKS را پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.


آموزش SOLIDWORKS: تکنیک های طراحی سطح محصول مصرف کننده

SOLIDWORKS: Consumer Product Surfacing Design Techniques

این دوره گام به گام روند مدل سازی یک اتومبیل را در SOLIDWORKS طی می کند. این روش معمولاً یک تکنیک فوق العاده پیشرفته است ، اما در اصول تجزیه می شود بنابراین اطمینان خواهید داشت که هر چیزی را مدل می کنید! نرم افزار...


آموزش Fusion 360 - طراحی زیست پزشکی

Fusion 360 - Biomedical Design

بازار وسیع وسایل پزشکی در ایالات متحده که هم اکنون بزرگ است با سرعت فزاینده ای در حال رشد است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از Fusion 360 دستگاههای پزشکی را مطابق با تمام استانداردهای فدرال طراحی کنید. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش Fusion 360 - ساختار و مدیریت پرونده

Fusion 360 - File Structure and Management

Fusion 360 یک پلتفرم کاملاً شگفت آور و متنوع 3D CAD است که در حال حاضر جهان را به طوفان می کشاند. در این دوره با نحوه مدیریت داده های طراحی منحصر به فرد خود در Fusion 360 آشنا شوید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Fusion 360.


آموزش مقدمه ای بر مخترع

Introduction to Inventor

Inventor ، یک نرم افزار CAD است که همراه با ابزار و قابلیت های مختلف است. در این دوره ، شما با Inventor آشنا می شوید ، دانش بنیادی در مورد نرم افزار را توسعه می دهید و در راه طراحی محصولات خود هستید.


آموزش Fusion 360 - محیط طراحی منحصر به فرد با اجزا و اجزا

Fusion 360 - Unique Design Environment with Bodies and Components

Fusion 360 یک پلت فرم 3D CAD به طرز شگفت انگیزی متنوع است که می تواند انواع مختلفی را به انجام برساند. این دوره شامل اطلاعاتی است که شما باید در مورد کار با روش Autodesk Fusion 360 برای ساخت قطعات و مونتاژ بدانید. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش شروع کار با Fusion 360 Surface Modeling

Getting Started with Fusion 360 Surface Modeling

این دوره مواردی را که برای شروع کار با مدل سازی سطح در Fusion 360 باید بدانید را پوشش می دهد. از اصول کار در Patch Workspace ، تا ایجاد فرم های پیچیده Sub-D. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk's Fusion 360.


آموزش Fusion 360 - طراحی سخت افزار معماری

Fusion 360 - Architectural Hardware Design

Fusion 360 یک پلت فرم CAD همه کاره است که جهان را به طوفان می کشد. در این دوره ، مهارت های ایجاد دستگیره های درب معماری در Fusion 360 را فرا خواهید گرفت و با استفاده از آنها تعداد بی شماری از محصولات را ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk Fusion 360.


آموزش مخترع: کار با Curves و Splines

Inventor: Working with Curves and Splines

این دوره شما را در تمام گزینه های موجود برای ایجاد طرح های پیچیده که هندسه پیچیده را در Autodesk Inventor تعریف می کنند ، راهنمایی می کند. نرم افزار مورد نیاز: مخترع.


آموزش Fusion 360 برای کاربران مخترع

Fusion 360 for Inventor Users

این دوره به شما کمک می کند تا از Autodesk Inventor به Autodesk Fusion 360 منتقل شوید. این بسته های نرم افزاری مشابه CAD هستند اما تفاوت های بسیار مشخصی دارند.


آموزش Fusion 360: شروع کار با CAM

Fusion 360: Getting Started with CAM

Fusion 360 یک پلت فرم کاملاً همه کاره 3D CAD است. در این دوره ، شما با استفاده از قابلیت های باورنکردنی ساخت رایانه (CAM) Fusion 360 ، اصول اولیه فرز 2.5 و 3 محور را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk's Fusion 360.


آموزش موارد ضروری Fusion 360 - نقاشی ها

Fusion 360 Essentials - Drawings

Fusion 360 یک پلت فرم کاملاً همه کاره 3D CAD است. این دوره در مورد همه چیزهایی است که شما باید بدانید تا شروع به ایجاد نقشه های دقیق آموزنده از طرح های خود در Fusion 360 کنید. نرم افزار مورد نیاز: Autodesk's Fusion 360.


آموزش Mastercam - مقدمه ای بر اصول

Mastercam - Introduction to the Basics

Mastercam از زمان معرفی بیش از 30 سال پیش در صنعت CAM پیشرو بوده است. این دوره به شما در مورد اصول Mastercam آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Mastercam.