Joel Berg

Joel Berg یک هنرمند VFX است که در FX از ونکوور کار می کند. وی در برخی از فیلم های نامزد اسکار در شرکت های مختلف VFX کار کرده است. برخی از کارهای او شامل فیلم هایی مانند پرومتئوس ، پسر هفتم ، شهر گناه 2 ، هزینه های 3 و بسیاری از مستقل های FX است. جوئل همچنین بازیگر است و از فیلم های سهام فیلمبرداری می کند. تاکنون ، فیلم جوئل را به برخی از نقاط عالی در سراسر جهان برده است. داستان سرایی علاقه او است و به او کمک می کند تا همیشه در تلاش باشد تا در مورد چگونگی بیان آن بیشتر بیاموزد.
دوره های این مدرس:

آموزش انفجار با مایا و FumeFX

Explosions with Maya and FumeFX

ایجاد یک انفجار در تولید یک فرآیند بسیار زمان بر است. با استفاده از تکنیک های مختلف، این دوره به شما یاد می دهد که چگونه به شات نزدیک شوید و عناصر مختلف زیادی را در انفجار بسازید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017 FumeFX4 برای مایا...


آموزش پویایی مایا: تکنیک های جلوه های مشترک

Maya Dynamics: Common Effects Techniques

جلوه های معمول مورد استفاده در VFX و انیمیشن در تعدادی از نمایش های برنده جایزه استفاده شده است. در این دوره ، خواهید آموخت که چگونه می توانید این اثرات را در کمتر از 30 دقیقه ایجاد کنید ، چه شما یک هنرمند متحرک ، سبک ، مدلساز یا FX باشید. نرم افزار...


آموزش ارائه یک اقیانوس RealFlow در مایا

Rendering a RealFlow Ocean in Maya

شبیه سازی و ارائه اقیانوس قسمت بزرگی از FX است و می تواند یک چالش باشد. این دوره کل مراحل را از ابتدا تا انتها طی می کند. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2015 ، مایا 2016 و 2017 ، آرنولد برای مایا 2016.


آموزش Maya Dynamics: ابرها و آسمان های تعاملی

Maya Dynamics: Interactive Clouds and Skies

بیاموزید که چگونه ابرها و آسمان های واقع گرایانه ایجاد کنید که همه بتوانند در صحنه شما در مایا تعامل داشته باشند. شما با استفاده از ابرهای قهرمان و جلوه های جوی در کنار هم بیشتر پیش خواهید رفت و اصول نور ، رندر و ترکیب با هم را در Nuke فرا خواهید گرفت.


آموزش مایا و Fume FX Dust در حال تولید است

Maya and Fume FX Dust in Production

گرد و غبار یک اثر بسیار رایج در VFX است. در این دوره ، شما روش های مختلف و کارآمدی را برای ایجاد و ارائه انواع گرد و غبار در یک محیط تولید خواهید دید. نرم افزار مورد نیاز: مایا ، پلاگین FumeFX ، پلاگین SOuP.


آموزش Maya Dynamics: نکاتی سریع برای جلوه های ضروری

Maya Dynamics: Quick Tips for Essential Effects

این دوره 7 افکت معمول در VFX و انیمیشن را پوشش می دهد. اثبات شده در نمایش های برنده جایزه ، این اثرات را می توان در کمتر از 30 دقیقه ایجاد کرد چه شما یک هنرمند انیماتور ، فندک ، مدل ساز یا FX باشید. نرم افزار مورد نیاز: مایا.