Jason Olson

جیسون اولسون یک مهندس نرم افزار است که علاقه زیادی به محاسبات توزیع شده و فناوری مبتنی بر ابر دارد. او یک توسعه دهنده پشته کامل در Concur ، و پیش از این یک انجیلیست فنی و مدیر برنامه در مایکروسافت است. خارج از کار ، او پدر دو شوهر است و شوهر دوست داشتنی است. او عاشق ساختن سیستمهایی است که به صورت توزیع شده ، مقیاس بندی و تحمل خطا و قابل اعتماد باشد. وی در Microsoft//build/(2011 ، 2013 ، 2014 و 2015) ، Tech Ed ، کنفرانسهای داخلی مایکروسافت و بسیاری از گروههای کاربر دات نت سخنرانی کرده است. او همچنین به عنوان مهمان در پادکست هایی مانند .NET Rocks و Hanselminutes ظاهر شده است.
دوره های این مدرس:

آموزش شروع کار با CoreOS

Getting Started with CoreOS

CoreOS استقبال از برنامه های توزیع شده و کانتینر ، بسیاری از مشاغل مواجه است. این دوره اصول اولیه لازم را برای درک ویژگی های اصلی CoreOS و اینکه CoreOS در تلاش برای حل آنها است نشان می دهد.


آموزش هسته پایتون: تصویر بزرگ

Core Python: Big Picture

این دوره مقدمه ای کلی برای پایتون است ، یک زبان برنامه نویسی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و محبوبیت آن افزایش می یابد ، یادگیری آن ساده و در نهایت سرگرم کننده است.


آموزش پایتون 3: تصویر بزرگ

Python 3: The Big Picture

پایتون یک انتخاب عالی است، اما چگونه می‌دانید که برای شما و تیمتان مناسب است؟ این دوره به شما در مورد فلسفه و فرهنگ پایتون می آموزد و به شما کمک می کند تشخیص دهید که آیا مناسب شما است یا خیر.


آموزش پایتون: تصویر بزرگ

Python: The Big Picture

این دوره به شما می آموزد که پایتون چیست ، در کجا مورد استفاده قرار می گیرد ، نحوه شروع به کار با پایتون و همچنین درک اینکه چه زمان انتخاب مناسبی برای مشکلاتی است که وظیفه حل آنها را دارید.


آموزش توسعه آزمون محور: تصویر بزرگ

Test-driven Development: The Big Picture

توسعه آزمون محور عملی توسعه ای است که به هزینه های تعمیر و نگهداری فراری کمک می کند و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا نرم افزارهایی با کیفیت بالاتر بسازند. این دوره به شما نشان می دهد که چرا توسعه آزمون محور مهم است و چه مشکلاتی را می تواند حل کند.


آموزش توسعه آزمایش محور: تصویر بزرگ

Test-driven Development: The Big Picture

توسعه نرم افزار می تواند گران باشد. با کمال تعجب، بسیاری از این هزینه در تعمیر و نگهداری نرم افزار یافت می شود. بیایید در مورد توسعه مبتنی بر آزمایش بیاموزید، روشی که هدف آن کمک به کاهش این هزینه ها و همچنین ایجاد نرم افزار با کیفیت بالاتر است.