Marc Gilbert

علاقه مارک به برنامه نویسی از اواسط دهه 80 و در Apple IIe آغاز شد. او توانسته است این اشتیاق را به یک حرفه پربار تبدیل کند. در نقش های رهبری هم در داخل و هم به عنوان مشاور 100 شرکت فورچون خدمت کرده است. مارک کار خود را با Unity در سال 2011 آغاز کرد و RavenToll را در سال 2012 تحت نظر Frivoloustwist آزاد کرد. او از آن زمان به کار با موتور ادامه داده است. مارک در سال 2016 شرکت آمریکایی را ترک کرد تا فقط به توسعه بازی بپردازد. شرکت او ، Frivoloustwist در حال حاضر در کمک به آوردن یکی از شناخته شده ترین IP ها در بازی های coin-op به سیستم عامل تلفن همراه مشغول است.
دوره های این مدرس:

آموزش ماشینهای حالت متناهی در وحدت

Finite State Machines in Unity

آیا روش های به روزرسانی شما بسیار طولانی و سرشار از عبارات شرطی است که پیگیری آنها را سخت تر می کند و مدیریت و اشکال زدایی آنها را حتی دشوارتر می کند؟ در این دوره ، شما مفهوم قدرتمند ماشینهای حالت محدود را در Unity خواهید آموخت.


آموزش برنامه نویسی سی شارپ در Unity: The Observer Pattern

C# Scripting in Unity: The Observer Pattern

در این دوره ، شما یاد می گیرید که هنگام ساخت بازی در Unity از الگوهای Observer استفاده کنید.


آموزش مقدمه ای بر سیستم مonلفه نهاد در وحدت

Introduction to the Entity Component System in Unity

یاد بگیرید کدی را که به طور پیش فرض با استفاده از Entity Component Systems در Unity کارایی دارد بنویسید.


آموزش شمشیر و بیل: بستن حلقه

Swords and Shovels: Closing the Loop

شما در دوره های Swords and Bavels چیزهای زیادی آموخته اید. وقت آن است که این دانش را به کار بیاندازیم و کمی لذت ببریم! در این دوره ، با ایجاد یک تجربه بازی سرگرم کننده و جذاب ، خواهید دید که چگونه همه قطعات قبلی به صورت هماهنگ کار می کنند.


آموزش C # الگوهای طراحی: حالت

C# Design Patterns: State

با یادگیری نحوه استفاده از الگوی طراحی حالت در C # ، حالت را در برنامه خود مدیریت کنید. در این دوره ، شما یک الگوی طراحی را برای مدیریت هر شرایطی بر اساس زمینه یا تغییرات مبتنی بر حالت پوشش خواهید داد.


آموزش شمشیر و بیل: سیستم مبارزه

Swords and Shovels: Combat System

Unity یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است. این دوره به شما یک روش مبتنی بر م componentلفه برای افزودن سرگرم کننده و مبارزات جذاب به بازی های Unity شما می آموزد.


آموزش برنامه نویسی C # در Unity: فراتر از اصول

C# Scripting in Unity: Beyond the Basics

در این دوره ، با یادگیری تکنیک ها ، نکات و ملاحظات جامع اسکریپت نویسی C # خود را به سطح بعدی برسانید.


آموزش C # اسکریپت نویسی در Unity: بهینه سازی اسکریپت

C# Scripting in Unity: Script Optimization

با استفاده از ابزارهای داخلی Unity ، عملکرد کد خود را از عیب یابی تا یادگیری جلوگیری از گلوگاه های اسکریپتی افزایش می دهید و بازی هایی سرگرم کننده و کارآمد ارائه خواهید کرد.