Miguel Lleras Villaveces

Miguel Lleras Villaveces یک هنرمند و آهنگساز روشنایی با تجربه در فیلم های سینمایی انیمیشن و VFX است. او در استودیوی Blue Sky ، استودیوی انیمیشن Walt Disney کار کرده است و در حال حاضر در MPC (The Moving Picture Company) در مونترال کار می کند. از اعتبارات سینمایی وی می توان به Epic ، Rio 2 و Big Hero 6 برنده اسکار اشاره کرد. وی هم اکنون در حال کار بر روی The Fantastic 4 است.
دوره های این مدرس:

آموزش نورپردازی یک سکانس فیلم کوتاه در RenderMan

Lighting a Short Film Sequence in RenderMan

با استفاده از Maya، RenderMan RIS و NUKE، نور یک سکانس فیلم کوتاه را با حفظ پیوستگی بین نماهای مختلف یاد بگیرید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2016، NUKEX 9، RenderMan 20، XGen، NUKE Studio.


آموزش به دنبال توسعه دارایی های تولیدی با Katana و RenderMan باشید

Look Development for Production Assets with Katana and RenderMan

توسعه نگاه کمک می کند تا از طریق بافت ، سایه زنی ، ترکیب بندی و موارد دیگر به مدل احساساتی شوید. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه می توان با RenderMan 21. توسعه کاتانا را ایجاد کرد. نرم افزار مورد نیاز: Katana، RenderMan 21.


آموزش ایجاد پوشش گیاهی واقعاً واقعی و شاخ و برگ با XGen و RenderMan

Creating Realistic Vegetation and Foliage with XGen and RenderMan

تطبیق پذیری XGen همراه با سایه پردازی و نورپردازی جدید رندرمن مطابقت با طراحی تنظیمات با کیفیت بالا است. در این دوره ، روند ایجاد جنگل با استفاده از XGen و Renderman را مشاهده خواهید کرد.


آموزش استفاده از Ptex برای Texturing و Look Dev در Mudbox و RenderMan RIS

Using Ptex for Texturing and Look Dev in Mudbox and RenderMan RIS

در این آموزش Mudbox و RenderMan ، ما اصول بافت با استفاده از Ptex for look dev را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2016، Maya 2016، RenderMan RIS 20.1.


آموزش به دنبال توسعه ، نورپردازی و ترکیب بندی یک صحنه نوآر در RenderMan RIS باشید

Look Development, Lighting and Compositing for a Noir Scene in RenderMan RIS

در طول این دوره ها ، ما می خواهیم با استفاده از RenderMan و NUKE ، توسعه نگاه ، نورپردازی و ترکیب بندی یک صحنه Noir را یاد بگیریم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015 ، RenderMan 19 (RIS) و NUKE 9


آموزش توسعه را با Substance Painter و RenderMan 21 دنبال کنید

Look Development with Substance Painter and RenderMan 21

PBR استاندارد فعلی برای ارائه است. این دوره اصول ساخت ظاهر در Substance Painter 2 را به شما می آموزد و سپس تمام بافت های مورد نیاز را ارائه می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017، RenderMan 21، Substance Painter 2


آموزش روشن کردن جریان های کار VFX با کاتانا و RenderMan

Lighting VFX Workflows with Katana and RenderMan

Katana و RenderMan 21 در صنعت VFX به ابزاری استاندارد برای روشنایی تبدیل می شوند. این دوره اصول کار گردش کار بین Katana ، RenderMan و NUKE را که در عکس VFX استفاده می شود ، به شما آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر روشنایی مفاهیم و دکل های با مایا و RenderMan

Introduction to Lighting Concepts and Rigs with Maya and RenderMan

سکوهای روشنایی و روشنایی مناسب برای هر انیماتور حرفه ای ضروری است. در این دوره ، شما سناریوهای مختلفی را کشف خواهید کرد تا با بسیاری از اجزای روشنایی CG آشنا شوید و رندر خود را با دکل های مختلف روشنایی آزمایش کنید. نرم افزار...


آموزش نورپردازی شخصیت در RenderMan 19 RIS

Character Lighting in RenderMan 19 RIS

در طول این درس ها ، ما با استفاده از سه تکنیک و گردش کار مختلف ، در مورد نورپردازی شخصیت می آموزیم. ما از RenderMan RIS و سیستم قدرتمند و کارآمد GI آن استفاده خواهیم کرد ، جایی که نور بیشتر آلی و واقع گرایانه است.