John Hales

جان هالز همچنین نویسنده کتابهای زیادی است ، از کتابهای فنی درگیر از Sybex و Cengage گرفته تا کتابهای آماده سازی آزمون ، گرفته تا بسیاری از راهنماهای مرجع سریع از BarCharts ، علاوه بر دوره های سفارشی برای مشتریان Fortune 500. آخرین کتاب وی در زمینه vSphere تحت عنوان اداره vSphere 5: برنامه ریزی ، اجرا و عیب یابی است. وی در بسیاری از کشورهای اروپا (از جمله روسیه ، هلند ، آلمان ، لتونی ، انگلیس ، فرانسه و ایرلند) ، خاورمیانه (از جمله اسرائیل و افغانستان) ، آسیا (از جمله چین ، مالزی و ژاپن) ، استرالیا ، و آمریکای شمالی (ایالات متحده و کانادا). جان دارای گواهینامه های مختلفی از جمله VMware VCA-DCV ، VCA-DT ، VCA-Cloud ، VCP ، VCP-DT ، VCAP-DCA ، Microsoft MCSE ، MCDBA و MOUS ، EMC EMCSA (مدیر ذخیره سازی EMC) و CompTIA A + ، شبکه + و CTT +. او از مطالعه ، مسافرت و گذراندن وقت با خانواده لذت می برد. جان با همسر و فرزندانش در سانرایز ، فلوریدا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش شبکه تعریف شده توسط نرم افزار (SDN): تصویر بزرگ

Software Defined Networking (SDN): The Big Picture

با اصول SDN و مجازی سازی شبکه ، نحوه شکل گیری صنعت و تأثیر آنها بر شما و سازمان خود آشنا شوید.


آموزش مدیریت سرور: نصب و مدیریت سخت افزار سرور

Server Management: Server Hardware Installation and Management

این دوره هدف 1 (1.1 تا 1.3) در نصب سخت افزار، نگهداری و ذخیره سازی برای گواهی CompTIA Server+ را پوشش می دهد. اهداف دیگر در دوره های دیگر این مجموعه پوشش داده شده است.


آموزش مدیریت امنیت و هویت AWS

Managing AWS Security and Identity

امنیت یکی از موضوعات شماره یک کسانی است که می خواهند بارهای کاری خود را به فضای ابری منتقل کنند. این دوره نحوه استفاده از خدمات AWS IAM را برای تقویت امنیت و قفل کردن منابع نشان می دهد.


آموزش معماری سرور برای CompTIA Server + (SK0-004)

Server Architecture for CompTIA Server+ (SK0-004)

این دوره شامل اهداف معماری سرور ، دامنه 1.0 ، برای آزمون + سرور CompTIA است.


آموزش شبکه های تعریف شده نرم افزار (SDN) و مجازی سازی توابع شبکه (NFV): تصویر بزرگ

Software Defined Networking (SDN) and Network Functions Virtualization (NFV): The Big Picture

این دوره به منظور آشنایی شما با شبکه های تعریف شده با نرم افزار (SDN) و مجازی سازی توابع شبکه (NFV) طراحی شده است. این دوره به شما می آموزد که آنها چیستند و چرا از آنها برای حل مشکلات رایج شبکه استفاده می شود.