Florian Girardot

Florian Girardot هنرمندی است که در زمینه گرافیک رایانه ای ، آهنگسازی ، ویدئو پروجکشن و عکاسی تخصص دارد. او همچنین کارگردان چندین فیلم کوتاه و معلم جلوه های بصری است. او برای چندین فیلم سینمایی مهم در دنیا در چندین شرکت در جهان کار کرد (گربه چکمه ، ماداگاسکار 3 ، من نفرت انگیز 2 ، گودزیلا 2014 و بیشتر). لایتموتیف Florian همیشه یافتن تعادل کامل بین هنر و فناوری است ، فقط برای اینکه مردم را متحیر کند.
دوره های این مدرس:

آموزش Maya MASH: Going Further with Motion Graphics

Maya MASH: Going Further with Motion Graphics

متحرک سازی در مایا می تواند چالش برانگیز و وقت گیر باشد بدون اینکه عبارات ساده ای به دست آورید. این دوره به شما می آموزد که چگونه از MASH در مایا استفاده کنید تا شبکه MASH خود را با توجه به موسیقی متحرک کنید و در زمان صرفه جویی کنید.


آموزش مقدمه ای بر Modul8

Introduction to Modul8

بیاموزید که چگونه از Modul8 ، نرم افزار شماره یک VJing و نصب ویدئو آرت استفاده کنید که باعث معروفیت نقشه برداری شد. تمام ویژگی های قدرتمند نرم افزار را کشف کرده و کشف کنید که انجام انواع پروژه ها چقدر انعطاف پذیر است ....


آموزش Maya MASH: Motion Graphics

Maya MASH: Motion Graphics

این دوره به شما می آموزد که مایا چگونه ابزاری قدرتمند برای ایجاد موشن گرافیک است. حتی اگر دانش مدل سازی یا انیمیشن ندارید ، این دوره برای شما ساخته شده است. نرم افزار مورد نیاز: مایا ، افترافکت ، NUKE ، ایلوستریتور.


آموزش شروع کار با موشن گرافیک برای NUKE

Getting Started with Motion Graphics for NUKE

نگاهی تازه به NUKE داشته باشید که قبلاً هرگز نداشته اید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از NUKE برای ایجاد موشن گرافیک استفاده کنید.


آموزش ارائه NUKE

NUKE Rendering

این دوره به شما در مورد اصول نحوه ارائه کامپیوتر ، اطلاعات پیشرفته در مورد مدیریت فضای رنگ آموزش می دهد. همچنین همه جنبه های نوشتن گره را کشف خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE.


آموزش مقدمه ای بر ذرات در NUKEX

Introduction to Particles in NUKEX

بیاموزید که چگونه سیستم های ذرات شگفت انگیز را در NUKEX ایجاد کنید. در طول این دوره ضمن گذر از مهمترین گره ها و دانش مربوط به ذرات ، یک شات از ابتدا خواهید ساخت. نرم افزار مورد نیاز: NUKEX.


آموزش مقدمه ای بر 3D در NUKE 10

Introduction to 3D in NUKE 10

در این دوره ، شما می خواهید یاد بگیرید که چگونه با ویژگی های قدرتمند 3D در NUKE 10 کار کنید. در حالی که مراحل مهمی را که باید هنگام استفاده از 3D در NUKE بدانید ، یک صحنه سه بعدی زیبا به طور مستقیم در NUKE ایجاد خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 10.


آموزش گردش کار پروژه ساخت کامپوزیت عمیق NUKE

NUKE's Deep Compositing Project Workflow

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از مزیت عمیق برای تقویت خلاقیت خود استفاده کنید ، گردش کار خود را در زمینه ترکیب بندی عمیق بهینه کنید. شما بسیاری از نکات و نکات پیشرفته را برای استفاده از موتور رندر سه بعدی NUKE با گردش کار عمیق فرا خواهید گرفت ...