Kirt Haymore

کیرت یک ژنرالیست سه بعدی با چندین سال تجربه است. او علاقه زیادی به عکاسی و تلاش برای واقع گرایی در رندرهای سه بعدی دارد. او تجربه بسیاری از بسته های نرم افزاری از جمله مایا ، 3ds Max ، آرنولد ، ذهنی ، V-Ray ، فتوشاپ و بسیاری دیگر را دارد. او علاقه زیادی به یادگیری و آموزش نکات و ترفندهایی دارد که در طول راه انتخاب می کند. کرت همچنین دارای لیسانس هنر در انیمیشن و فوق لیسانس در آموزش و پرورش بزرگسالان است.
دوره های این مدرس:

آموزش استراتژی های رندر داخلی با آرنولد و مایا

Interior Rendering Strategies with Arnold and Maya

این دوره فراتر از ایجاد یک تصویر از یک اتاق داخلی است. این در مورد داستان گفتن و فروش ایده است. ارائه های معماری یک هدف دارند و این همان چیزی است که شما روی آن تمرکز خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: مایا ، آرنولد.


آموزش استراتژیهای ارائه خطی گردش کار با آرنولد و مایا

Linear Workflow Rendering Strategies with Arnold and Maya

گردش کار خطی در صنایع مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. گردش کار خطی رنگ را در مایا 2018 بیاموزید و در آرنولد ارائه دهید. شما فضای رنگ و گستره را کشف خواهید کرد تا بفهمید چه چیزی را مدیریت می کنید و چگونه آن را در گردش کار خود اعمال کنید.


آموزش تجسم محصول با مایا و آرنولد

Product Visualization with Maya and Arnold

تجسم محصول در مورد خط لوله شما بسیار مهم است. این دوره ایجاد یک رندر محصول برای تبلیغات را پوشش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: مایا 2017 ، آرنولد ، فتوشاپ CC.