Joshua Kinney

جوشوا یک نویسنده فداکار بازی در Pluralsight است. برای سالها جاشوا نویسنده اصلی آموزش محبوب موتور بازی Digital-Tators (که اکنون یک شرکت Pluralsight است) بوده است. او از کودکی علاقه زیادی به بازی های ویدئویی داشت که در نهایت شیفته روند بازی سازی شد. سوال "چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟" جوشوا را به تلاش برای یادگیری ساختن این بازیها توسط خودش سوق داد. از آن زمان به بعد ، جاشوا زندگی خود را وقف خلق بازی ها و همچنین آموزش ساخت بازی های ویدیویی خارق العاده برای دیگران کرده است. او احساس غرور عظیمی می کند که می داند می تواند در کمک به مردم در ایجاد بازی های باورنکردنی تفاوتی ایجاد کند. از پلتفرمرها گرفته تا گیج کننده ها ، جوشوا با کمال میل هر هنرمندی را که می خواهد از موتور بازی استفاده کند راهنمایی می کند و می آموزد مقداری قدرت پشت چند ضلعی های خود بگذارد. وی در Pluralsight مفتخر به تهیه برنامه درسی اصلی برای CryENGINE ، Unity ، UDK و Unreal Engine 4 شده است.

آموزش ایجاد خز حیوانات برای بازی در Substance Painter

Creating Animal Fur for Games in Substance Painter

در این آموزش طراحی بازی ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه خزهای باورنکردنی برای حیوانات در بازی ها ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.2، 3ds Max 2015، ZBrush 4R6، Photoshop CS4.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 13m

آموزش تبدیل خط تولید خط تولید جلد 4: مدل سازی ربات

Transforming Robot Production Pipeline Volume 4: Robot Modeling

در این دوره ، ما مراحل ساخت قسمت ربات از سری ربات های متحول خود را پوشش خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، TopoGun، ZBrush 4، 3ds Max 2012.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 52m

آموزش مهارت ساز: مدل سازی تفسیری در 3ds Max

Skill-Builder: Interpretive Modeling in 3ds Max

در این آموزش Skill Builder 3ds Max ، ما در مورد روند تفسیر اشکال مختلف و ایجاد هندسه به روش های کارآمد صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 53m

آموزش معرفی 3ds Max 2014

Introduction to 3ds Max 2014

این آموزش جامع 3ds Max 2014 برای کمک به شما در درک کامل ویژگی های اصلی موجود در 3ds Max طراحی شده است و به شما کمک می کند انتقال خود را به این برنامه بسیار قدرتمند کاهش دهید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Photoshop CS6.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 12h 11m

آموزش مقدمه ای بر وحدت 5

Introduction to Unity 5

در این مجموعه از آموزش های Unity خواهیم فهمید که چگونه در هنگام ایجاد اولین بازی خود از ویژگی های اصلی نرم افزار استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 4h 30m

آموزش مبانی فیزیک وحدت

Unity Physics Fundamentals

تقریباً در هر بازی امروزه به نوعی از فیزیک استفاده می شود. این دوره با آموزش اصول محرک ، برخورد ، پارامترهای سفت و سخت ، مفاصل و پارچه های پلاستیکی به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از بهترین فیزیک با Unity استفاده کنید.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 37m

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی در 3ds Max

Introduction to Modeling in 3ds Max

ما این آموزش مدل سازی 3ds Max را با بررسی انواع هندسه در دسترس شما آغاز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 5h 9m

آموزش شروع کار با رویه تولیدی برای هنرمندان بازی در 3ds Max

Getting Started with Procedural Generation for Game Artists in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، این فرصت را خواهید داشت که برخی از س questionsالات و ایده هایی را که هنگام ایجاد محتوا برای بازی های رویه ای ایجاد می شود ، کشف کنید ، در حالی که برخی از دارایی های بازی سرگرم کننده و با وضوح پایین را ایجاد می کنید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، ...


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 49m

آموزش اصول طراحی بازی

Game Design Fundamentals

اصول طراحی بازی و ایدئولوژی های پشت شمشیر و بیل را بیاموزید.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 26m

آموزش خط لوله تولید دارایی بازی برای VR در 3ds Max و Unity

Game Asset Production Pipeline for VR in 3ds Max and Unity

در این آموزش VR ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک تجربه بازی چالش برانگیز را برای یک تجربه واقعیت مجازی مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2016 ، Unity ، Substance Painter 1.5.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 44m

آموزش معرفی 3ds Max 2017

Introduction to 3ds Max 2017

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 10h 31m

آموزش مقدمه ای بر طراح مواد 3.5

Introduction to Substance Designer 3.5

در این مجموعه آموزش مقدماتی طراح مواد ، ما قصد داریم اصول کار با Substance Designer را بیاموزیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer 3.5.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 36m

آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2013

Introduction to 3ds Max 2013

در این آموزش 3ds Max 2013 ، ما طیف گسترده ای از عناوین را به شما خواهیم گفت تا بتوانید با استفاده از 3ds Max 2013 به سرعت به سرعت برسید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 14h 49m

آموزش مفاهیم مدل سازی محیط در 3ds Max

Environment Modeling Concepts in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما در مورد مفاهیم ، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به مدل سازی وسایل ، محیط ها و مجموعه ها بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 34m

آموزش مبانی 3ds Max Modeling

3ds Max Modeling Fundamentals

این دوره از روشی مبتنی بر پروژه استفاده خواهد کرد زیرا اصول مدل سازی ، برخی از متداول ترین ابزارها و برخی از بهترین نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت را در مورد مدل سازی در 3ds Max در بر می گیرد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 6h 49m

آموزش مبانی طراحی مکانیک بازی

Game Mechanic Design Fundamentals

اصول طراحی مکانیک بازی و ایده ها و تکرارهایی را که برای برنامه ریزی سیستم های بازی شمشیر و بیل استفاده شده است ، بیاموزید.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 0h 44m

آموزش مفاهیم مدل سازی کاراکتر در 3ds Max

Character Modeling Concepts in 3ds Max

در این آموزش 3ds Max ، ما در مورد برخی از چالش های خاص هنرمندان هنگام ساخت شخصیت با استفاده از یک شخصیت ساده به عنوان راهنما صحبت خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 6h 10m

آموزش مجسمه سازی مفاهیم ادغام برای 3ds Max و Mudbox

Sculpting Integration Concepts for 3ds Max and Mudbox

در این سری از آموزش ها ، ما در مورد مفاهیم ، تکنیک ها و ابزارهای مربوط به استفاده از گردش کار مجسمه سازی برای ساخت مدل های بسیار دقیق بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2013 ، Mudbox 2013 SP1.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 34m

آموزش اولین روز شما در موتور غیر واقعی 4

Your First Day in Unreal Engine 4

در این مجموعه از آموزش ها ، گام به گام اصول اولیه کار در Unreal Engine 4 را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.2.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 39m

آموزش مقدمه ای بر C # در Unity

Introduction to C# in Unity

در این سری از آموزش ها ، ما در مورد مبانی اصلی برنامه نویسی با C # در Unity بحث خواهیم کرد و آنچه را که آموخته ایم در یک پروژه کوچک به کار می گیریم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 17m

آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 3

Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 3

به جلد 3 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تقویت تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 0h 57m

آموزش بررسی ویژگی های 2D در Unity

Exploring the 2D Features in Unity

در این مجموعه ما به اجزای اصلی کار با ویژگیهای 2D در Unity خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 19m

آموزش اولین روز شما در 3ds Max

Your First Day in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه سریع با مدل سازی ، بافت ، نور و ارائه در 3ds Max بلند شوید. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Photoshop CS4.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 18m

آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 2

Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 2

به جلد 2 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده که به ترتیب دنبال می شوند و با تقویت تمرینات ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته می شوند. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 3m

آموزش شروع سریع موتور غیر واقعی 4: جلد 1

Quick Start to Unreal Engine 4: Volume 1

به جلد 1 موتور شروع سریع به موتور غیرواقعی خوش آمدید ، مجموعه ای از آموزشهای ویژه ساخته شده برای دنبال کردن و توزیع تمرینهای ارزشمند برای تقویت مفاهیم آموخته شده. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 9m

آموزش شروع سریع وحدت: جلد 1

Quick Start to Unity: Volume 1

به جلد اول مسیر یادگیری شروع سریع به Unity خوش آمدید ، ما اصول شروع کار در Unity را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 23m

آموزش مقدمه ای بر سیستم های ذرات در وحدت

Introduction to Particle Systems in Unity

در این مجموعه آموزش ، ما اصول ویرایشگر ذرات Shuriken را در Unity فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 15m

آموزش نبرد رئیس چند فاز در وحدت

Multiphase Boss Battle in Unity

در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه یک نبرد رئیس چند مرحله ای برای تیرانداز اول شخص ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.2.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 3m

آموزش اصول متحرک وحدت

Unity Animation Fundamentals

برای بازی ها داشتن نوعی انیمیشن ، چه شخصیت ها و چه لوازم جانبی شما ، معمول است ، شما باید بدانید که چگونه آنها را در Unity تنظیم کنید. این دوره به شما اطلاعاتی راجع به انیمیشن در Unity می دهد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 22m

آموزش شروع سریع وحدت: جلد 2

Quick Start to Unity: Volume 2

در جلد 2 از Quick Start to Unity ، ما اصول انیمیشن و فیزیک را در Unity خواهیم گفت.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 0h 43m

آموزش مقدمه ای بر موتور غیرواقعی 4

Introduction to Unreal Engine 4

در این آموزش با اصول کار در Unreal Editor آشنا می شویم. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.0.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 4h 1m

آموزش مبانی برنامه نویسی گیم پلی Unity

Unity Gameplay Programming Fundamentals

آیا تا به حال ایده ای برای یک بازی داشته اید ، اما نمی دانید چگونه وسایل خود را از طریق کد متصل کنید؟ در این دوره ، شما اصول برنامه نویسی داخل Unity را یاد خواهید گرفت تا بازیکنان شما در دنیای ایجاد شده شما تعامل داشته باشند.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 59m

آموزش Indie Game Pipeline Volume 3: نمونه سازی رئیس رئیس بازی

Indie Game Development Pipeline Volume 3: Game Boss Prototyping

در این مجموعه از آموزش ها ، ما نمونه سازی عملکرد اصلی یک رئیس بازی را که ممکن است در یک پیمایشگر دو بعدی مشاهده کنید ، طی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 47m

آموزش خط لوله توسعه بازی Indie جلد 9: گیم پلی نهایی و انتشار

Indie Game Development Pipeline Volume 9: Final Gameplay and Publication

در این مجموعه از آموزش ها ، آنچه را که از جلد 1 به جلد 8 رسیده ایم می گیریم و نسخه نهایی بازی خود را ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 47m

آموزش خط لوله توسعه بازی Indie جلد 8: ادغام دارایی تمام شده

Indie Game Development Pipeline Volume 8: Finished Asset Integration

در این مجموعه از آموزش ها ، ما دارایی های بازی خود را به پایان می رسانیم و آنها را در پروژه خود ادغام می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3، Photoshop CS4، Maya LT 2015.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 54m

آموزش مقدمه ای بر مواد در موتور غیرواقعی

Introduction to Materials in Unreal Engine

در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی ایجاد و دستکاری مواد در Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 59m

آموزش مقدمه ای بر 3ds Max 2015

Introduction to 3ds Max 2015

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است. بنابراین در طول این دوره ها ، شما فرصتی برای ...


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 12h 36m

آموزش ایجاد یک معمای اکشن و ماجراجویی در Unity

Creating an Action-adventure Puzzle in Unity

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک معما سرگرم کننده و چالش برانگیز ایجاد کنیم که در بیشتر بازی های اکشن و ماجراجویی دیده می شود. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 56m

آموزش مبانی نگاشت UV 3ds Max

3ds Max UV Mapping Fundamentals

این دوره باعث می شود در هر زمان سرعت و کارایی شما در مورد تعیین UV قرار گیرد. اگر در این فرآیند تازه وارد هستید ، این دوره برای شما مناسب است. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2017.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 33m

آموزش اجرای خط لوله مایع جریان نقشه بین MARI و UDK

Implementing a Flow Map Fluid Pipeline Between MARI and UDK

در این مجموعه از آموزش ها ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه نقشه های جریان را برای ایجاد یک سایه بان آب در UDK ایجاد و استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI v2.0v1 ، UDK جولای 2013.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 2m

آموزش مقدمه ای بر روشنایی در موتور غیرواقعی 4

Introduction to Lighting in Unreal Engine 4

در این مجموعه از آموزشها ، درباره آنچه شما باید برای شروع مرحله روشنایی پروژه های بازی خود بدانید ، بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unreal Engine 4.1.1.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 0h 57m

آموزش ایجاد موارد جمع آوری شده برای بازی های 2 بعدی در وحدت

Creating Collectible Items for 2D Games in Unity

در این سری از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک سیستم جمع آوری سکه ایجاد کنیم که UI را به روز کند و به بازیکن برای یافتن تمام سکه ها پاداش دهد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 0h 49m

آموزش شروع سریع وحدت: جلد 3

Quick Start to Unity: Volume 3

در جلد 3 از شروع سریع به Unity ، ما اصول اولیه اسکریپت نویسی در Unity را بیان خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 3m

آموزش خط لوله تولید دارایی بازی در موتور غیرواقعی

Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine

در این سری از آموزش ها ، ما در مورد خط لوله ایجاد یک دارایی بازی استاتیک مش برای Unreal Engine 4 بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Unreal Engine 4.1.1 ، dDo ، Photoshop CS4.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 9m

آموزش خط لوله تولید دارایی بازی برای وحدت

Game Asset Production Pipeline for Unity

در این مجموعه از آموزش های Unity ، گام به گام یک دارایی ایجاد می کنیم و کل خط تولید تولید دارایی بازی 3D را برای Unity کاوش می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015 ، Zbrush 4R6 ، Substance Painter ، Unity 4.6 ، Unity 5 beta.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 55m

آموزش معرفی Matinee در موتور غیرواقعی 4

Introduction to Matinee in Unreal Engine 4

در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، برخی از ویژگیها و کاربردهای اصلی Matinee را بررسی خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: موتور غیرواقعی 4.5.1.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 20m

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 2

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 2

در جلد 2 شروع سریع مدل سازی در 3ds Max ، ما مفاهیم پوشش داده شده در جلد 1 را خواهیم ساخت.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 31m

آموزش مقدمه ای بر اثرات پردازش پست در موتور غیرواقعی

Introduction to Post Processing Effects in Unreal Engine

در این مجموعه از آموزشهای Unreal Engine ، ما در مورد پارامترهای مختلف موجود در یک دوره پردازش پست بحث خواهیم کرد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 27m

آموزش روش های پخت نقشه برای بازی ها در 3ds Max

Map Baking Techniques for Games in 3ds Max

بازی های ویدیویی به نقشه های خاص مانند نقشه های عادی ، ماسک های شناسایی و نقشه های انسداد محیط بسیار وابسته هستند. بنابراین ، در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما در مورد تکنیک های پخت نقشه برای بازی ها در 3ds Max بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 3m

آموزش مقدمه ای بر اسکریپت نویسان در وحدت

Introduction to Scripting Shaders in Unity

در این مجموعه از آموزش ها اصول اولیه نگارش برنامه نویسی در Unity را فرا خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 9m

آموزش ایجاد عناصر UI برای بازی در Unity

Creating UI Elements for Games in Unity

در این مجموعه از آموزش های Unity ، ما در مورد چگونگی ایجاد و پیاده سازی عناصر UI ایجاد شده برای موتور بازی Unity بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CS4 ، Unity 5 beta.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 4m

آموزش تکنیک های نقشه برداری UV برای بازی ها در 3ds Max

UV Mapping Techniques for Games in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها یاد خواهیم گرفت که چگونه مدل های 3D را برای بازی ها باز کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 17m

آموزش مقدمه ای بر مدل سازی برای بازی ها در 3ds Max

Introduction to Modeling for Games in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش های 3ds Max ، ما مقدمه ای در مورد خط تولید مدل سازی بازی ها خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 6h 4m

آموزش مبانی 3ds Max 2018

3ds Max 2018 Fundamentals

این آموزش جامع برای کمک به شما در درک کاملی از ویژگیهای اصلی موجود در 3ds Max و کمک به شما جهت سهولت در انتقال این برنامه بسیار قدرتمند طراحی شده است.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 8h 49m

آموزش اصول برنامه نویسی Unity C #

Unity C# Scripting Fundamentals

درک اسکریپت نویسی C # در Unity برای هر سازنده بازی یک مهارت ارزشمند است. در این دوره ، شما با متغیرها و روش ها ، جریان کد و منطق ، دسترسی به اسکریپت های دیگر روی اشیا objects و ایجاد وقایع بر اساس آن اسکریپت ها آشنا خواهید شد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 43m

آموزش ساختار واقعی شخصیت بازی در ماده نقاش

Realistic Game Character Texturing in Substance Painter

در این مجموعه از آموزش Substance Painter ، ما یک شخصیت بازی را مرحله به مرحله و با استفاده از Substance Painter ساختار می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 1.1.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 5h 22m

آموزش مدل سازی خودرو در 3ds Max 2015

Automotive Modeling in 3ds Max 2015

در این آموزش 3dsMax برای شروع ساخت Maserati Gran Turismo از یک روش مدل سازی لبه استفاده خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2015.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 8h 23m

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 5

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 5

در جلد 5 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما تقویت تمام مفاهیم ، ابزارها و تکنیک های سطح قبلی را شروع می کنیم و یک شخصیت کامل ایجاد می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 6h 53m

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 4

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 4

در جلد 4 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما مفاهیم را در جلدهای قبلی ارائه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 25m

آموزش تکنیک های بهینه سازی بازی در Unity

Game Optimization Techniques in Unity

در این سری از آموزش ها ، ما برخی از نکات و تکنیک های مفید برای بهینه سازی بازی های خود را در Unity بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، Unity 4.3.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 13m

آموزش نورپردازی و ارائه در وحدت

Lighting and Rendering in Unity

در این سری از آموزش ها ، ما به بررسی م componentsلفه های اصلی ایجاد نور با کیفیت بالا در بازی های Unity خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5.0.1.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 1h 8m

آموزش مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush

Sculpting Mutated Creatures in ZBrush

به مجموعه حرفه ای مجسمه سازی موجودات جهش یافته در ZBrush خوش آمدید ، یک راهنمای پیشرفته یادگیری برای هنرمندان ماهر که توسط Digital-Tutor ، بزرگترین کتابخانه آموزش آنلاین CG در جهان ، و Pixologic ، یک آموزش مجاز ...


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 27m

آموزش واقعی سازی شخصیت شخصیت بازی در 3ds Max

Realistic Game Character Modeling in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، ما می آموزیم که چگونه یک شخصیت بازیگر زن واقعی را مدل کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014 ، ZBrush 4 R6.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 6h 31m

آموزش تکنیک های توسعه شخصیت در ZBrush

Character Development Techniques in ZBrush

در این سری از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی توسعه یک شخصیت در اطراف پارامترهای خاص طراحی بحث خواهیم کرد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 6h 29m

آموزش UV شخصیت های بازی در 3ds Max به راحتی ساخته می شوند

Game Character UVs Made Easy in 3ds Max

در این مجموعه از آموزش ها ، ما در مورد چگونگی باز کردن سریع UV های شخصیت بازی با برخی از ابزارهای بسیار قدرتمند در 3ds Max بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 39m

آموزش مبانی وحدت 2018

Unity 2018 Fundamentals

Unity یکی از قدرتمندترین موتورهای بازی در جهان است که امروزه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد ، نه فقط در بازی ها. در این دوره شما با ابزارهای اصلی و گردش کار لازم برای ایجاد در Unity آشنا خواهید شد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 4h 59m

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 3

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 3

در جلد 3 شروع سریع برای مدل سازی در 3ds Max ، ما در مورد مفاهیم پوشش داده شده در جلدهای 1 و 2 استفاده خواهیم کرد. ما با صحبت در مورد ابزارها و تکنیک های زیادی که برای ایجاد مدل های با کیفیت بالا در 3ds Max مورد نیاز است ، شروع خواهیم کرد. آنچه را که داریم تقویت خواهیم کرد ...


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 48m

آموزش شروع سریع مدل سازی در 3ds Max: جلد 1

Quick Start to Modeling in 3ds Max: Volume 1

در این جلد اولیه ، ما اصول مدل سازی را در 3ds Max پوشش خواهیم داد. ما در مورد تکنیک مدل سازی جعبه بحث خواهیم کرد و شروع به آشنایی با متداولترین ابزارهای مدل سازی در 3ds Max می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 32m

آموزش ساخت شخصیت های بازی در Mudbox

Texturing Game Characters in Mudbox

در این مجموعه از آموزش ها ، شما می آموزید که چگونه یک شخصیت بازی را گام به گام در Mudbox ساختار دهید. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 3h 39m

آموزش مقدمه ای بر سیستم های ذرات در موتور غیرواقعی

Introduction to Particle Systems in Unreal Engine

در این مجموعه از آموزش Unreal Engine ، ما در مورد نحوه ایجاد جلوه های ذره ای یاد خواهیم گرفت و در مورد برخی از روشهای خوب استفاده از هر نوع جلوه ذره در Unreal Engine 4 صحبت خواهیم کرد.


Joshua Kinney Joshua Kinney
زمان دوره: 2h 1m