Mario Duilio Macari

ماریو Macari بیش از ده سال به عنوان یک رمزگذار متخصص در HTML5 ، CSS3 ، Javascript و سایر زبانهای سمت مشتری و سرور صرف کرده است. او همچنین یک هنرمند برنده جایزه است و دارای BFA در تصویرگری است. وی در پروژه هایی برای شرکت هایی مانند دیزنی ، اپل کامپیوتر ، مایکروسافت و کمیک دی سی کار کرده است. وی در حال حاضر در دو کالج جنوب شرقی ویسکانسین به تدریس در زمینه کدگذاری ، طراحی ، UX/UI و محصولات Adobe می پردازد. ماریو Macari دارای امتیاز "A +" با Better Business Bureau است.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت بازی در خراش 2.0

Making Games in Scratch 2.0

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Scratch 2.0 بازی ها را بدون هیچ دانش برنامه نویسی بسازید. شما نه بازی کلاسیک خواهید ساخت و خواهید دید که به همان اندازه که می خواهید آنها را بسازید از ساختن آنها لذت می برید.


آموزش راهنمای برنامه نویسان برای تکنیک های عکس و طراحی در عمل

Developer's Guide to Photo & Design Techniques in Action

این دوره به توسعه دهندگان اسرار استفاده از طراحی گرافیکی و وضوح عکاسی برای تولید مثل وب یا چاپ را می شناسد. این کار با عکاسی ، وضوح ، RGB و CMYK شروع می شود ، با اصول طراحی گرافیک و تایپوگرافی ادامه می یابد ، سپس ...


آموزش ایجاد یک سایت با شبکه CSS و بوت استرپ 4

Creating a Site with CSS Grid and Bootstrap 4

یک سایت را به صورت حرفه ای تنظیم کنید و با کمک Bootstrap 4 ، محبوب ترین کتابخانه جز component جلویی جهان و ماژول شبکه CSS قوی ، از یک طراح UX/UI یک طراحی وب سایت کاملاً فکر شده را اجرا کنید ، به کد صفحه های پاسخگو بروید.


آموزش طراحی یک صفحه Splash برای اپلیکیشن موبایل شما

Designing a Splash Page for Your Mobile App

طراحی صفحه splash شما تأثیر عمیقی بر کاربران برنامه شما دارد. در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه با ابزارهای مفید بسیاری برای اپلیکیشن خود در قالب های مختلف طراحی کنید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC 2015، Photoshop CC 2015.


آموزش ساخت گلیف برای لوگوها توسط دست در ایلاستریتور

Constructing Glyphs for Logos by Hand in Illustrator

در این دوره آموزشی به شما می پردازیم که چگونه Adobe Illustrator می تواند به شما در بازسازی آرم وکتور کمک کند و در پایان می توانید از این تکنیک ها در هر پروژه لوگوی مشابهی که در نظر دارید برای استفاده در نقشه های سه بعدی، اکستروژن سه بعدی، وب سایت ها استفاده کنید. ، برنامه ها یا ...


آموزش ساخت یک وب سایت تک صفحه Responsive در Adobe Muse

Building a Responsive Single Page Website in Adobe Muse

Adobe Muse ایجاد وب سایت های پاسخگو را یک کار ساده و بدون برنامه نویسی و رابط کاربری "آنچه می بینید همان چیزی است که می گیرید" می کند. این دوره به شما کمک می کند تا با Adobe Muse بلند شوید و کار کنید.


آموزش اولین روز شما با موزه

Your First Day with Muse

در این آموزش Muse ، نحوه ایجاد یک وب سایت بدون کد را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Muse 2015.


آموزش نمونه برداری از اینفوگرافیک های تعاملی و نقشه ها در Ed Animate

Prototyping Interactive Infographics and Maps in Edge Animate

در این آموزش Edge Animate ، ما با روش هایی برای نمونه سازی نمونه های اولیه اینفوگرافی های تعاملی آشنا خواهیم شد. نرم افزار مورد نیاز: Edge Animate.


آموزش با Scratch 2.0 کدگذاری را شروع کنید

Start Coding with Scratch 2.0

یادگیری رمزگذاری یک مهارت اساسی در زندگی است و Scratch یادگیری مفاهیم پشت تفکر محاسباتی ، تفکر خلاق و برنامه نویسی را با یک زبان برنامه نویسی گرافیکی به راحتی آسان می کند.


آموزش بوت استرپ 4 برای توسعه دهنده

Bootstrap 4 for the Developer

Bootstrap را بررسی کنید و ببینید که چگونه این جعبه ابزار محبوب منبع باز ، کدگذاری برنامه ها و صفحات وب پاسخگو را آسان و سودآورتر می کند. با یک سیستم شبکه پاسخگو ، اجزای گسترده از پیش ساخته شده و پلاگین های قدرتمند jQuery ، در وقت صرفه جویی کنید.


آموزش با ساخت اولین صفحه وب HTML5 و CSS3 اصلی را بیاموزید

Learn Basic HTML5 and CSS3 by Building Your First Web Page

یادگیری نحوه استفاده از HTML5 و CSS3 برای ایجاد یک صفحه وب یکی از مهارت های بسیار مفید در جهان است. این دوره اصول ایجاد یک وب سایت تک صفحه ای ، از جمله HTML ، CSS و ادغام با کد jQuery و JavaScript را به شما نشان می دهد.


آموزش بازآفرینی تایپ‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل برای لوگوها در ایلوستریتور

Recreating Retro Typefaces for Logos in Illustrator

بیاموزید که دارایی‌های تایپوگرافیک خود را از منابع یکپارچهسازی با سیستمعامل ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC.