Arvind Sivarama Krishnan

آرویند کریشنان با تمرکز بر ابزارهای چاپ سه بعدی و تجزیه و تحلیل در GoEngineer کار می کند. وی سابقه مهندسی مکانیک دارد. وی پس از گذراندن دوره کارشناسی خود از دانشگاه تگزاس در آرلینگتون ، در GoEngineer به عنوان مهندس پشتیبانی فنی شبیه سازی کار کرد. به دنبال این ، او به رالی نقل مکان کرد و مدرک فارغ التحصیلی خود را از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی گرفت. تحقیقات وی بر روی بهینه سازی ساختاری همگرایی ، تجزیه و تحلیل عناصر محدود و روشهای تولید افزودنی متمرکز بود.
دوره های این مدرس:

آموزش SOLIDWORKS شبیه سازی - پویایی

SOLIDWORKS Simulation - Dynamics

تجزیه و تحلیل پویا ، خروجی طراحی خود را به یک بار لرزش می دهد. این دوره نحوه تنظیم و اجرای یک تحلیل دینامیکی خطی و غیر خطی را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS.


آموزش شبیه سازی SOLIDWORKS - غیرخطی

SOLIDWORKS Simulation - Nonlinear

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه یک راه حل تحلیل غیرخطی در شبیه سازی SOLIDWORKS را برای شبیه سازی دقیق تغییر شکلهای بزرگ ، پلاستیک ، لاستیک و چندین چهره تماس ، تنظیم و اجرا کنید. نرم افزار مورد نیاز: SOLIDWORKS با Simulation Premium.


آموزش شبیه سازی SOLIDWORKS - تجزیه و تحلیل حرارتی

SOLIDWORKS Simulation – Thermal Analysis

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک تجزیه و تحلیل حرارتی انجام دهید و توزیع دما را در اثر بار گرما ، هدایت ، همرفت و تابش محاسبه کنید. همچنین به شما می آموزد که چگونه تنش و جابجایی ناشی از بار حرارتی را محاسبه کنید ....