Todd Palamar

تاد پالامار 23 سال در صنعت انیمیشن رایانه ای کار کرده است. کار او از سنین جوانی با انجام کارهای جلوه های ویژه سنتی در چندین فیلم مستقیم به فیلم ویدئویی آغاز شد. او بعداً از فیلم به بازی ها تبدیل شد و روی بازی های ویدیویی بیشماری کار کرد ، از جمله Sega of Japan با عنوان سکه پشت خطوط دشمن ، و همچنین Dukes of Hazzard و Trophy Buck 2 برای کنسول Sony PlayStation. تاد به مدت 6 سال در دانشگاه فول سیل در وینتر پارک ، فلوریدا ، انیمیشن رایانه ای تدریس کرد. در این مدت ، او به عنوان یک مربی برجسته ، افتخارات زیادی دریافت کرد. تاد در حال حاضر یک هنرمند فنی در یک شرکت بازی سازی در فلوریدا مرکزی است. او همچنین شرکت خودش ، Surrealistic Producing Effect ها را مدیریت می کند و فیلم های خودش را می سازد و توزیع می کند. تاد کتابهای زیادی نوشته است ، از جمله آنها Maya Cloth for Character (Surrealistic Producing Effect، 2008،) Maya Studio Projects: Dynamics (Sybex، 2009،) و Mastering Autodesk Maya 2015 (Sybex، 2014.) بیشتر کارهای تاد را می توانید در وب سایت شرکت او ، www.speffects.com.
دوره های این مدرس:

آموزش طغیان یک شهر با Bifrost در مایا

Flooding a City with Bifrost in Maya

در این آموزش مایا ، ما به روند ایجاد اثرات واقعی آب برای طغیان یک شهر با استفاده از Bifrost خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


آموزش شخصیت مایا و محیط FX با Bifrost و XGen

Maya Character and Environment FX with Bifrost and XGen

این دوره با تاکید بر ویژگیهای اخیراً اضافه شده در سراسر مایا ، بر روی ابزار تولید و شبیه سازی مایا تمرکز خواهد داشت. هدف ایجاد یک شات ردیابی گسترده است که در اعماق باتلاق خالی از سکنه حرکت می کند. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2017.


آموزش Maya Dynamics: ترکیب nCloth و Bifrost

Maya Dynamics: Combining nCloth and Bifrost

Bifrost و nCloth ابزار فوق العاده قدرتمندی در داخل مایا هستند. اگر بتوانید نقاط قوت آنها را ترکیب کنید چه می کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه شبیه سازی nCloth را با انیمیشن قاب کلید هدایت کنید و سپس از شبیه سازی ncloth برای هدایت مایع bifrost استفاده کنید.


آموزش ایجاد یک تصادف اتومبیل در مایا

Creating a Car Crash in Maya

تمرکز این آموزش مایا استفاده از nCloth برای از بین بردن قطعات یک وسیله نقلیه است. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2015.


آموزش شبیه سازی تعاملات بین پوست و خون در مایا

Simulating Interactions Between Skin and Blood in Maya

تکنیک های مربوط به تقویت انیمیشن های شخصیت خود را با شبیه سازی واقعی پوست و خون در مایا 2016 بیاموزید. نرم افزار مورد نیاز: nCloth، Bifrost، Maya 2016.