Gavin Lanata

گاوین در چهار سال گذشته با استفاده از .Net Framework قسمت های جلویی برنامه های نرم افزاری را ساخته است. وی با استفاده از C #/XAML در بیشتر کارهای خود ، این مهارت ها را در ساخت مجموعه برنامه های فروشگاه ویترین/تلفن ویندوز خود نیز داشته است. گاوین غالباً در رویدادهای توسعه دهندگان شرکت می کند ، دانش خود را در دنیای پرشتاب فناوری اطلاعات گسترش می دهد و دستی به توسعه دهندگان نیازمند جهت گیری کمی در جهت حرکت در دنیای طراحی می دهد. از زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه یک دهه پیش ، گاوین وقت خود را به مطالعه بسیاری از عوامل م usageثر در استفاده انسان و واکنش به کاربرد نرم افزار اختصاص داده است. هنر ، طراحی ، صدا و برنامه نویسی چند مورد را ذکر می کند ، اما مطمئناً کمترین ابزار او در تلاش شخصی خود برای یافتن حقایق اساسی نیست که چرا کارهایی را که دوست داریم دوست داریم و از آنها استفاده می کنیم. گاوین در حال حاضر به عنوان یک فریلنسر فعالیت می کند ، واسط های کاربری را برای برنامه های .Net پیاده سازی می کند و به شکل گیری مفهوم و طراحی اولیه آن رابط ها کمک می کند. پس از اتمام یک پروژه ، گاوین را برای مدتی با دوربین بسیار دوست داشتنی خود می توان در نزدیکترین شهر برای یک دوره عکاسی خیابانی پیدا کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش استفاده از بسته های رایج Middleware

Leveraging Common Middleware Packages

م componentsلفه های میان افزار در ASP.NET Core هسته اصلی این فناوری هستند. این دوره تعدادی از بسته های خارج از جعبه در دسترس شما را آموزش می دهد.


آموزش تجربه کاربر ابتدا و در زمینه

User Experience First and in Context

در این دوره، دو سناریو ساخته شده را با هدف تولید یک تعریف زمینه برای طراحی تجربه کاربری بررسی می‌کنیم. تعریف زمینه به ما کمک می کند تا یک موقعیت معین را درک کنیم و طراحی خود را هدایت کنیم.


آموزش پیاده سازی قطعات سفارشی Middleware در ASP.NET Core

Implementing Custom Middleware Components in ASP.NET Core

ASP.NET Core همتای کم هزینه و با عملکرد بالا برای ASP.NET .NET Framework است. در این دوره ، شما یاد می گیرید که میان افزار چیست و با گسترش این دانش ، م componentsلفه های میان افزار خود را ایجاد می کنید.