Mitch Pricer

میچ علاقه مند شد و به عنوان طراح صنعتی در دانشگاه شروع به کار کرد ، و از آن زمان شیفته امکان چاپ 3D شد. از زمان کشف CAD در دانشگاه ، میچ یک کاربر مشتاق بوده و این فرصت را داشته است که بسته های نرم افزاری مختلفی را آزمایش کند ... و همچنین مجسمه های گاه به گاه را در ZBrush انجام دهد. وی با بیش از 10 هزار ساعت تجربه چاپ سه بعدی ، شرکت خود را با نام Mitch Pricer Designs LLC با هدف آوردن چاپ سه بعدی به خط تولید و همچنین ترویج استفاده از آن در آموزش و پرورش تاسیس کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش چاپ سه بعدی: طراحی برای پخت لیزر انتخابی

3D Printing: Design for Selective Laser Sintering

پخت لیزر انتخابی (SLS) یکی از متداول ترین روشهای تولید افزودنی است. این دوره به شما می آموزد که چگونه مدلی را برای چاپ موفق SLS به درستی اصلاح کنید.


آموزش Onshape - استفاده و ویرایش هندسه وارداتی در طرح های شما

Onshape - Using and Editing Imported Geometry in Your Designs

در این دوره، شما از Onshape، آخرین فناوری CAD مبتنی بر ابر، برای وارد کردن مجموعه ای از چرخ دنده ها و استفاده از آنها در یک استودیوی تک قطعه برای ایجاد یک مدل دیفرانسیل باز و مونتاژ استفاده می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Onshape.


آموزش Onshape - یک چاپگر سه بعدی طراحی کنید

Onshape - Design a 3D Printer

داشتن چاپگر سه بعدی خود به شما کمک می کند تا ایده های خود را سریعتر از گذشته زنده کنید. در این دوره ، شما خواهید آموخت که چگونه از Onshape برای طراحی چاپگر دلتا سه بعدی عملکردی خود استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Onshape.