Ward Bell

Ward Bell معاون فناوری IdeaBlade است ، جایی که او مسئول جهت محصول چارچوب برنامه DevForce .NET است ، محصولی با هدف توسعه مشتری هوشمند. این محصول ADO.NET Entity Framework را با پشتیبانی از n-tier ، cache مشتری و Silverlight گسترش می دهد. بخش بیش از 30 سال گذشته برنامه نویسی برنامه های کاربردی خط مشاغل مختلف را برای بسیاری از شرکت ها از جمله چندین Fortune 100 انجام داده است.
دوره های این مدرس:

آموزش بازی توسط Play: AngularJS Application Design با جان پاپا و وارد بل

Play by Play: AngularJS Application Design with John Papa and Ward Bell

در این جلسه دو ساعته زنده، جان و وارد قبل از ورود به تجربه کاربری (UX) برنامه، الزامات پروژه را با مشتری مورد بحث قرار می‌دهند.


آموزش بازی با بازی: Angular 2 شروع سریع با جان پاپا و وارد بل

Play by Play: Angular 2 Quick Start with John Papa and Ward Bell

متخصصان Angular John Papa و Ward Bell ویژگی ها و تکنیک های اصلی را به شما نشان می دهند تا با Angular 2 در عرض دو ساعت شروع کنید.


آموزش بازی توسط Play: Angular Testing با جان پاپا و وارد بل

Play by Play: Angular Testing with John Papa and Ward Bell

تست زاویه ای هیجان انگیزترین یا جذاب ترین بخش در مورد کدنویسی نیست. البته این مهم است، اما شروع آن می تواند سخت باشد. می‌دانی که باید، به نوعی احساس گناه می‌کنی که این کار را نمی‌کنی، اما چیزی وجود دارد که مانع تو می‌شود. این...


آموزش بازی با بازی: Angular Design Solutions

Play by Play: Angular Design Solutions

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از مشکلات جلوگیری کنید ، برنامه های خود را بهینه کنید و بیشترین بهره را ببرید و سناریوهای رایج را با Angular حل کنید. مطالب این دوره در اینجا موجود است: https://github.com/johnpapa/angular-tour-of-heroes


آموزش با ما کد کنید: شروع سریع زاویه ای

Code with Us: Angular Quick Start

دنبال کنید تا جان پاپا و وارد بل یک برنامه مدیریت مشتری مبتنی بر فرم را از ابتدا بسازند. شما م componentsلفه های تصویری ایجاد خواهید کرد که داده ها را نمایش می دهند و با اتصال داده ها به ورودی کاربر پاسخ می دهند ، برای بازیابی داده ها از طریق HTTP و غیره سرویس می نویسید.