Kevin Jackson

کوین ال جکسون یک رهبر اندیشه رایانش ابری شناخته شده در سطح جهان و یک مربی حرفه ای (Cloud Security Security) 2 ISC است. وی همچنین به عنوان "100 متخصص برتر رایانش ابری در توییتر" ، "100 تأثیرگذار برتر امنیت سایبری و مارک" و "50 وبلاگ برتر فدرال فناوری اطلاعات" شناخته شده است. وبلاگ "Cloud Musings" وی ماهانه بیش از 80،000 بازدید دارد. کار حرفه ای کوین شامل خدمات در فرماندهی سیستم های فضایی نیروی دریایی ایالات متحده ، معاون رئیس J.P. Morgan Chase ، مدیر فروش جهانی در IBM و معاون NJVC ، Cloud Services است.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی ابر فیزیکی

Designing the Physical Cloud

این دوره برای متخصصان تجارت و فناوری اطلاعات است که می خواهند درک پیشرفته ای از محاسبات ابری و IT ترکیبی برای آنها و بینندگان در مسیر یادگیری گواهینامه CCSP (ISC) 2 کسب کنند.


آموزش ارائه برنامه های امن ابر

Providing Secure Cloud Applications

رایانش ابری در حال تغییر صنایع و مشاغل است. این دوره به شما آموزش می دهد تا برنامه های ابری امن ، نحوه انتقال موفقیت آمیز برنامه های قدیمی به ابر و نحوه کار ایمن در محیط رایانش ابری را آموزش دهید.


آموزش مدیریت داده ها در فضای ابری

Managing Data in the Cloud

این دوره پیشینه لازم برای درک و توضیح مدیریت داده ها در فضای ابری و همچنین مسائل فنی، تجاری و امنیتی مرتبط با الزامات قانونی، قضایی و حاکمیت داده را در اختیار شما قرار می دهد.


آموزش رایانش ابری و چالش امنیتی

Cloud Computing and the Security Challenge

رایانش ابری انقلابی در هر صنعت ایجاد می کند. این دوره زمینه لازم برای درک و توضیح رایانش ابری و همچنین چالش های کلیدی امنیت سایبری مرتبط با انتقال ابر را به شما ارائه می دهد.