Joy Horvath

Joy Horvath یک توسعه دهنده بازی پرشور و سازنده Certified Unity است که فعالیت حرفه ای او باعث شده است تا او نقش های مختلفی را در صنعت بازی داشته باشد. او کار خود را به عنوان یک تستر QA در EA آغاز کرد ، سپس به انجام کارهای هنری و انیمیشن مستقل در بازی ها و صنایع مجاور پرداخت و اخیراً به عنوان انیماتور Dub Wars فعالیت کرد. حدود پنج سال ، جوی در چندین مدرسه و اردو در سراسر کالیفرنیا به تدریس طراحی بازی پرداخت. در حال حاضر ، Joy به عنوان طراح بازی اصلی یک استودیوی بازی های کوچک موبایل در دره سیلیکون کار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی روشنایی وحدت

Unity Lighting Fundamentals

یونیتی دارای یک سیستم نورپردازی فوق العاده قوی است و می توان دانست که از کجا باید شروع کرد که برای اولین بار به آن نزدیک می شوی. این دوره شما را با دانش بنیادی لازم برای شروع روشنایی صحنه ها در Unity آشنا می کند.


آموزش طراحی سینمایی در وحدت با Cinemachine و جدول زمانی

Cinematic Design in Unity with Cinemachine and Timeline

Unity یک برنامه عالی برای استفاده و ایجاد و ادغام صحنه های برش خورده در بازی شما است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مرحله پیش تولید ، صحنه های برش خورده را با Unity ایجاد کنید.


آموزش طراحی پازل بازی در وحدت

Designing Game Puzzles in Unity

پازل می تواند یک منطقه ترسناک برای طراحی باشد. در این دوره ، شما اصول طراحی پازل و چگونگی ایجاد م modلفه های مدولار را که می توانند برای ساخت پازل هایی که به یک گروه منسجم از نظر موضوعی برای بازی شما تبدیل می شوند ، یاد بگیرید. نرم افزار...