Megan Young

مگان یانگ طراح اصلی رابط کاربری و توسعه دهنده جلوی AspDotNetStorefront در اشلند زیبا ، اورگان است. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ایالتی اورگان ، مگان کار خود را در زمینه طراحی ابتدا در تبلیغات چاپی برای آژانس های کوچک آغاز کرد ، قبل از اینکه به دنیای طراحی و توسعه جلویی راه یابد. مگان بیش از 15 سال در صنعت طراحی کار کرده است و 6 سال گذشته را صرف تخصص در تجارت الکترونیکی و توسعه خط مقدم کرد.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی تجارت الکترونیک در جهانی همراه اول

Design for e-Commerce in a Mobile-first World

به دنبال طراحی فروشگاه آنلاین هستید؟ در این دوره ، شما بهترین روش ها را هنگام طراحی برای تجارت الکترونیکی خواهید آموخت. شما مهمترین بیت هایی را که باید در طراحی فروشگاه بگنجانید ، کارآمدترین ابزارها و فرآیند ها و کمی در مورد رفتار خریداران را فرا خواهید گرفت ...


آموزش سیستم های طراحی UX

UX Design Systems

آیا محصول، پروژه یا شرکت شما با ظاهر و احساس یک برند اصلی ثابت در بسیاری از تجربیات و تعاملات مشتری متفاوت است؟ در این دوره، نحوه و چرایی پیاده سازی یک سیستم طراحی UX را بررسی خواهیم کرد.


آموزش فتوشاپ CC کار با منحنی

Photoshop CC Working with Curves

تنظیم منحنی در فتوشاپ دقیق ترین روش برای تنظیم مقادیر رنگی یک تصویر است. در این دوره ، شما از تئوری رنگ و نحوه اعمال آن در دستکاری تصویر ، اتوماسیون و تصحیح رنگ در فتوشاپ ، درک خواهید کرد ...


آموزش لایه های تنظیم فتوشاپ CC

Photoshop CC Adjustment Layers

آیا تا به حال فکر کرده اید که لایه های تنظیم در فتوشاپ چیست و چه زمانی باید از تنظیم مناسب استفاده کرد؟ در این دوره ، شما در یادگیری همه چیز در مورد لایه های تنظیم فتوشاپ فرو خواهید رفت. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC.


آموزش ترکیب بصری و چیدمان ها

Visual Composition and Layouts

طراحان از همه نوع وب ، چاپ و UX در برخی موارد با طرح و ترکیب مبارزه می کنند. بیاموزید که بین رسانه های مختلف سازگاری و علاقه بصری ثابت ایجاد کنید.