Kerri Augenstein

کری یک طراح رابط بصری است که اولین زندگی در طراحی در یک شرکت مارک بوتیک در South End بوستون ، Sametz Blackstone Associated آغاز شده است. او در آنجا تئوری و کاربرد طراحی سیستمی و مارک را فرا گرفت ، که با تمرکز بر روی وب ، پایه و اساس عمل طراحی وی شد. او از همان زمان برای صفحه نمایش طراحی می کند و می آموزد که چگونه این سیستم ها را برای رابط کاربر بصری و طراحی های زیبا (امیدوارم) بکار برد. او هم در تیم های نمایندگی و هم در تیم های داخلی کار کرده است که می آموزد چگونه رضایت و تفسیر زیبایی برند را برای تیم های مشتری برآورده کند و همچنین چگونه می تواند سیستم های طراحی تعاملی را اجرا کند ، منسجم و کاربر محور باشد. وی در حال حاضر طراحی بصری وب سایت عمومی دانشکده تجارت استنفورد را رهبری و اجرا می کند. هنگامی که کری "آفلاین" است ، هر بهانه ای برای رفتن به صبحانه ، نوشیدن شراب با خانواده و دوستانش - مصمم به "یادگیری" پیدا می کند ، و مهتابها شعر می نویسد و به فروشگاه etsy خود مراجعه می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی بصری: بهترین روش ها برای تصفیه طرح ها

Visual Design: Best Practices for Refining Designs

طراحی بصری می تواند گیج کننده باشد. این دوره به شما مهارتهای تاکتیکی را می دهد که شما باید از طریق ترازبندی ، وزن ، مقیاس ، کنتراست ، تکرار ، گروه بندی ، سبک و رنگ ، کنترل فرم را به طور آگاهانه و آگاهانه انجام دهید.


آموزش طراحی بصری برای وب

Visual Design for the Web

بیاموزید که چگونه صفحات وب پاسخگو و زیبا طراحی کنید. شما اصول اولیه HTML و CSS ، طراحی پاسخگو ، تایپوگرافی ، رنگ ، طرح و موارد دیگر را پوشش خواهید داد. نرم افزار مورد نیاز: Photoshop CC 2015، Illustrator CC 2015، مرورگر.