Joshua Samson

جوشوا سامسون کار خود را به عنوان بازیگر صحنه کودک آغاز کرد و خیلی زود تمرکز خود را به فیلم سازی تغییر داد. او از کلاس 6 با فیلم کار می کند و هر دو مدرک B.S را کسب کرده است. مطالعات فیلم از دانشگاه ایالتی میسوری و M.F.A. در مطالعات فیلم از دانشگاه یوتا. وی در درجه اول به عنوان بازیگر ، نویسنده ، کارگردان ، فیلمبردار و تدوین کار کرده است اما برای پروژه های متعددی به سایر حوزه های فیلمسازی از جمله طراحی صحنه و لباس ، تهیه کنندگی و آهنگسازی موسیقی شاخه ای دارد. جوشوا به کار در فیلم در سطوح مختلف ادامه می دهد و مربی فیلمسازان جوان در Spy Hop Productions در سالت لیک سیتی ، یوتا است.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی عکاسی

Photography Basics

این دوره اصول عکاسی خوب را به شما ارائه می دهد.


آموزش معرفی Final Cut Pro X

Introduction to Final Cut Pro X

در این آموزش Final Cut Pro، شما را با طرح بندی اولیه Final Cut Pro X آشنا می کنیم و ابزارهای مورد استفاده در ویرایش تجاری را به شما آموزش می دهیم. نرم افزار مورد نیاز: Final Cut Pro X 10.1.4.


آموزش لایه بندی برای انیمیشن رایانه ای 2D در فتوشاپ

Layering for 2D Computer Animation in Photoshop

این دوره به شما می آموزد که چگونه برای ساخت انیمیشن 2 بعدی با استفاده از فتوشاپ تصاویر لایه ای بسازید.


آموزش ویرایش مستند در Premiere Pro

Editing for Documentaries in Premiere Pro

در این آموزش Premiere Pro ، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از یک فیلم به ویرایش نهایی در یک فیلم مستند ساده برویم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro Creative Cloud.


آموزش شروع انیمیشن 2D رایانه ای در افتر افکت

Beginning 2D Computer Animation in After Effects

در این دوره ، ما تمام مراحل را برای درک و استفاده از افتر افکت برای انیمیشن دو بعدی ساده به شما ارائه می دهیم.


آموزش تکنیک های ویرایش صحنه اقدام

Action Scene Editing Techniques

در طول این درس ها ، ما به ملاحظاتی خواهیم پرداخت که ویراستار هنگام کار با صحنه های اکشن باید رعایت کند. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro CC.


آموزش ویرایش دیالوگ در پریمیر پرو

Editing Dialogue in Premiere Pro

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه در یک صحنه دیالوگ ساده برای یک فیلم داستانی، از فوتیج به ویرایش نهایی برسیم. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro Creative Cloud.


آموزش ویرایش روانشناختی در Adobe Premiere Pro

Psychological Editing in Adobe Premiere Pro

بیاموزید که چگونه واقعاً مانند ویرایشگر و بازی ویرایشی خود فکر کنید. به قدرت ویرایش از طریق ابزارهای روانشناختی در جعبه ابزار یک ویرایشگر خوب نگاه کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Premiere Pro CC.


آموزش ویرایش Multicam در Adobe Premiere Pro CC

Multicam Editing in Adobe Premiere Pro CC

به روز رسانی این دوره منتشر شده است و در https://app.pluralsight.com/library/courses/premiere-pro-cc-multi-camera-editing/table-of-contents یافت می شود. این دوره دیگر به روز نمی شود. برای به روزترین نسخه لطفا از لینک بالا دیدن کنید.