David Liu

دابیدو

هی! من دکتر دیوید لیو هستم که با نام دابیدو نیز شناخته می شود. من یک دکتر از استرالیا هستم که دوست دارم در مورد سیستم‌های فناوری و دانش صحبت کنم، و دائماً در حال جستجوی راه‌هایی برای بهبود یادگیری و راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین خود هستم (از جمله فروشگاه تجارت الکترونیک، وبلاگ بازی‌های ویدیویی، و این کانال YouTube). با خیال راحت به کانال من سر بزنید! https://go.dabido.com.au/youtube

دوره های این مدرس:

آموزش بازی با بازی: دانستن زمان کدگذاری در Salesforce

Play by Play: Knowing When to Code in Salesforce

در این دوره ، شما خواهید فهمید که چه زمانی و چگونه می توان برای هر کار توسعه ای در Salesforce ، یک گزاره در مقابل یک راه حل برنامه ای را انتخاب کرد.


آموزش Apex Academy: راهنمای مطلق مبتدی برای کدگذاری در Salesforce

Apex Academy: Absolute Beginner's Guide to Coding in Salesforce

هرکسی می تواند در Salesforce کدگذاری کند! یک دوره خرابی در مورد نحوه کدگذاری Apex و اینکه چرا یادگیری کدگذاری کار شما (و کیف پول) را به سرعت بالا می برد!


آموزش Apex Academy: روشهای اساسی رمزگذاری Salesforce

Apex Academy: Fundamental Salesforce Coding Techniques

مفاهیم اصلی کدگذاری را که هر روز در Salesforce استفاده خواهید کرد ، بیاموزید! با استفاده از ابزارهای اصلی توسعه مانند متغیرها ، عبارات IF ، حلقه ها و موارد دیگر تمرین کنید.


آموزش داستان سرایی یوتیوب برای الگوریتم

YouTube Storytelling for the Algorithm

الگوریتم YouTube به ویدیوهایی که زمان تماشای بالایی دارند بازدیدهای بیشتری می‌دهد و تنها راه برای دریافت زمان تماشای بالاتر، داستان‌گویی بهتر است. من s بوده ام. ..


آموزش هک زندگی برای به خاطر سپردن چیزهای بیشتر

Life hacks for memorising way more stuff

"سلام! من دکتر دیوید لیو هستم که در یوتیوب با نام دابیدو نیز شناخته می شود. زمانی که دانش آموز دبیرستانی بودم در بین 0. 45 درصد دانش آموزان برتر امتیاز کسب کردم و جوایز علمی متعددی را برنده شدم. ..."


آموزش مفهوم از ابتدا: برای دانش آموزان و حرفه ای ها

Notion From Scratch: For Students and Professionals

"سلام! من دابیدو هستم، یک پزشک و یوتیوببر از استرالیا. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک سیستم بهره وری قدرتمند در Notion ایجاد کنید که به شما امکان می دهد با Uni مقابله کنید. . .."


آموزش Apex Academy: قدرت SOQL

Apex Academy: The Power of SOQL

کلید بیدار کردن قدرت Apex در SOQL نهفته است. بیاموزید که چگونه پرس و جوهای SOQL را بنویسید ، چگونه SOQL را در محرکهای Apex خود ادغام کنید و چگونه با استفاده از SOQL در کلاسهای آزمون از سازمان خود در برابر اشکالات دفاع کنید.